Styled cars gallery
- GreyCooperS
- Forum Junky
- maus105
- Bonkey
Bericht
Laatst in een seat leon gereden.

Zelfde kleurstelling. Het was een getunede cupra met 365pk. Echt ongelofelijk wat een apparaat dat was!!
Van de buitenkant een hele mooie auto alleen het inetrieur vind ik echt minder!! Het ziet er niet echt kwalitatief uit.
Buiten dat had ik nog nooit in zo een snelle auto gereden. Op de snelweg van zijn 5 naar zijn 4, gas hard intrappen en de banden gewoon doorspinnen!! Echt teveel vermogen op de voorwielen

Zelfde kleurstelling. Het was een getunede cupra met 365pk. Echt ongelofelijk wat een apparaat dat was!!
Van de buitenkant een hele mooie auto alleen het inetrieur vind ik echt minder!! Het ziet er niet echt kwalitatief uit.
Buiten dat had ik nog nooit in zo een snelle auto gereden. Op de snelweg van zijn 5 naar zijn 4, gas hard intrappen en de banden gewoon doorspinnen!! Echt teveel vermogen op de voorwielen

- maus105
- Bonkey
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht

Low&slow
Niet in de US én hij is het waard! Ik heb bijna anderhalf jaar in een EOS gereden en het is echt een heerlijke (reis) auto, niet gemaakt om mee te knallenmaus105 schreef:1500euro-......MartijnGizmo schreef:wat OEM+mods2400euroMartijnGizmo schreef: airride2000euroMartijnGizmo schreef:dikke jetsers
En dat inclusief nieuwprijs van 36.000 kom ik op een kleine 42000![]()
MartijnGizmo schreef: niets mis mee!

Low&slow

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Hoeveel geld ben je kwijt om een mini op te leuken
Heb het nooit presies opgeteld maar weer zeker dat er meer geld in mods gaat zitten bij mini
maus105 schreef:1500euro-......MartijnGizmo schreef:wat OEM+mods2400euroMartijnGizmo schreef: airride2000euroMartijnGizmo schreef:dikke jetsers
En dat inclusief nieuwprijs van 36.000 kom ik op een kleine 42000![]()
MartijnGizmo schreef: niets mis mee!
Hoeveel geld ben je kwijt om een mini op te leuken

Heb het nooit presies opgeteld maar weer zeker dat er meer geld in mods gaat zitten bij mini

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik doelde idd op een EOS als daily in de VS...Floor-is schreef:Niet in de US én hij is het waard! Ik heb bijna anderhalf jaar in een EOS gereden en het is echt een heerlijke (reis) auto, niet gemaakt om mee te knallen
Low&slow

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
vet!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Onze sponsors