Het huizentopic...
- Kees en Annet
- Racende reporter
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Heel mooi gedaan, op- en aantrede precies goed gelukt!
Ik neem aan dat de trap zo blijft? Hou wel van deze stijl.
Tegenwoordig vind ik de trappen in NL en B maar stijl.

Ik neem aan dat de trap zo blijft? Hou wel van deze stijl.
Tegenwoordig vind ik de trappen in NL en B maar stijl.

- smetje
- Volledig MINI minded!
Bericht
trap zal waarschijnlijk nog een bootsvernis krijgen tegen de slijtage.
de trap heeft een optrede en aantrede van 18cm (welneus niet meegerekend)
heeft dus een stijgingshoek van 45° wat eigenlijk wel stijl is, maar als je niet meer plaats hebt kan het ook niet anders natuurlijk.
mijn bovenste trede komt nu ongeveer 1cm hoger dan de vloer omdat er nog laminaat moet gelegd worden, dit zal dus ongeveer gelijk met de trede zitten
ik had eerst de trap uitgetekend met het programma stairdesigner maar omdat het de demoversie was kon je niets uitprinten, heb hem dan maar oldskool uitgetekend en een mal gemaakt in mdf.
mocht er iemand het volledige programma hebben of kunnen aangeraken van stairdesigner dan mag je het mij altijd laten weten
de trap heeft een optrede en aantrede van 18cm (welneus niet meegerekend)
heeft dus een stijgingshoek van 45° wat eigenlijk wel stijl is, maar als je niet meer plaats hebt kan het ook niet anders natuurlijk.
mijn bovenste trede komt nu ongeveer 1cm hoger dan de vloer omdat er nog laminaat moet gelegd worden, dit zal dus ongeveer gelijk met de trede zitten
ik had eerst de trap uitgetekend met het programma stairdesigner maar omdat het de demoversie was kon je niets uitprinten, heb hem dan maar oldskool uitgetekend en een mal gemaakt in mdf.
mocht er iemand het volledige programma hebben of kunnen aangeraken van stairdesigner dan mag je het mij altijd laten weten
Onze sponsors