x600mushrop schreef:ik niet!![]()
Kijk dan naar die bovenstaande foto, originele neus is toch veeeeeeel dikker. Vind die "sharknose" nogal vergezocht. Anders doen om anders te zijn zeg maar...
Gewoon zo laten die neus en al je andere planen direct en wel NU doen!
Styled cars gallery
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!

Bericht
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht

ik zit op 125 ong.. en is al vette fun.. maar 160-180pk zal mega fun zijn... mee dan dat is bijna overkill of je moet heel veel verder gaan
wel eens gereden in zo'n ding?frankie schreef:Ik heb wel juist bij een MX-5 altijd het gevoel dat het net te weinig vermogen heeft. Nou is zo'n V8 natuurlijk weer het andere uiterste, maar 200pk kan zo'n ding best hebben.
ik zit op 125 ong.. en is al vette fun.. maar 160-180pk zal mega fun zijn... mee dan dat is bijna overkill of je moet heel veel verder gaan
- frankie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ja, maar alleen een Mk2 van 2000 met de 1.8 en 140pk, dat mocht echt wel een beetje meer zijn. Dat zal misschien voor de Mk1 anders zijn.coendek schreef:wel eens gereden in zo'n ding?frankie schreef:Ik heb wel juist bij een MX-5 altijd het gevoel dat het net te weinig vermogen heeft. Nou is zo'n V8 natuurlijk weer het andere uiterste, maar 200pk kan zo'n ding best hebben.
- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!

- pocket rocket
- Bijna verslaafd

- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!

Bericht
Vandaag even bezoekje gebracht aan MIVW 2011 op het oude vliegveld van Valkenburg.
Heel veel leuk spul uit de VAG-hoek. Ook lekker velgjes uitzoeken. Wordt er niet makkelijker op.

Klik hier voor meer foto's in een slideshow!
Heel veel leuk spul uit de VAG-hoek. Ook lekker velgjes uitzoeken. Wordt er niet makkelijker op.

Klik hier voor meer foto's in een slideshow!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
I'm in love with a White and Pink VW
De kans op vreemdgaan na de Mini wordt groter en groter...kom maar op met de hate mail

De kans op vreemdgaan na de Mini wordt groter en groter...kom maar op met de hate mail

Onze sponsors