Persoonlijk zou ik geen kleiner scherm willen want dan wordt typen al helemaal een ramp. Maar mijn vriendin bijvoorbeeld vind de iPhone helemaal geweldig maar simpelweg te groot. Voor haar zou een iPhone nano ideaal zijn.Ries schreef:Zou dinsdag dan toch de iphone nano bekend worden gemaakt. Ik weet nl dinsdagavond wat de opvolger van mijn ipod touch gaat wordenMaVaEe schreef:Das ook niet meer zo Ragnar want sinds gisteren is de prijs van een 2e hands unlocked iPhone als een baksteen naar beneden gestort!Mac Mini schreef:TIP! jailbreak die iPhone!!
En als 'de Korte' hem 'kort' houdt unlock hem dan ook kun je hem voor een woekerprijs verkopen.. (past bijna elke sim erin.. zonder een hulpstukkie)
Mobiele telefonie topic; alles over je mobiele telefoon
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
- jstuyts
- Mod virus alert!

Bericht
Zeker geen kleiner scherm, en ook geen kleiner ding. De iPhone 3G ligt perfect in hand vind ik, denk dat als je een kleiner scherm krijgt, dat ze of de resolutie moeten veranderen (en dus moeilijker met je vingers de knoppen kan indrukken) of dat ze minder informatie op het scherm kwijt kunnen... Denk dat het nou niet echt een handig iets is.
Misschien voor t vrouwtje wel handig. Kleiner voor in de handtas en heeft al die gadgets en dingen niet nodig...
Misschien voor t vrouwtje wel handig. Kleiner voor in de handtas en heeft al die gadgets en dingen niet nodig...
- Sven
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik mag binnenkort mijn abo verlengen/andere nemen... Daarbij hoort natuurlijk een nieuwe mobiel
Iphone heeft iedereen al... dus die doe ik lekker niet
Nu ben ik een beetje een Nokia iemand
..... en zat te kijken naar een E51 en E66.....
Beide vind ik ze mooi, leuke opties...
E66 is iets ''luxer, maar is zo'n slide ding. Blijft dat het 2 jaar doen???
E51 mist GPS, iets wat me wel leuk lijkt.....
Iemand ervaring met deze toestellen??
MR, telefoonman
, toevallig....???
Iphone heeft iedereen al... dus die doe ik lekker niet
Nu ben ik een beetje een Nokia iemand
Beide vind ik ze mooi, leuke opties...
E66 is iets ''luxer, maar is zo'n slide ding. Blijft dat het 2 jaar doen???
E51 mist GPS, iets wat me wel leuk lijkt.....
Iemand ervaring met deze toestellen??
MR, telefoonman
- Sven
- Volledig MINI minded!

Bericht
JA die vind ik ook wel leuk, vooral qwerty toetsenbord...
Alleen 2 nadelen; hij is breed en ik kan niet met die toestjes overweg..... te dicht op elkaar en te klein.....
Daarbij komt, dat een E66 hetzelfde toestel is in een ander jasje, zonder qwerty
Maar als je met de toetsen overweg kunt, is het een topding! Eens
Alleen 2 nadelen; hij is breed en ik kan niet met die toestjes overweg..... te dicht op elkaar en te klein.....
Daarbij komt, dat een E66 hetzelfde toestel is in een ander jasje, zonder qwerty
Maar als je met de toetsen overweg kunt, is het een topding! Eens
Onze sponsors