Het Apple topic

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter

29 okt 2009, 00:04

radio zit er niet op. De chip zit er wel in maar wordt niet gebruikt.
Er zijn wel geruchten dat apple komt met een radio app.

Die in ears zijn echt vele vele vele beter dan die gewone :D
Afbeelding
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

29 okt 2009, 05:59

Jurgen schreef:
Die in ears zijn echt vele vele vele beter dan die gewone :D
he shit....gaat alweer geld kosten..... in ears, magic mouse, etc
MaVaEe
Koeien-teller

29 okt 2009, 18:42

Je kan toch gewoon radio luisteren via TuninFM app of NederlandFM iPhone pagina? Stuk betere geluidskwaliteit ook. ;)
Afbeelding
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

29 okt 2009, 18:57

MaVaEe schreef:Je kan toch gewoon radio luisteren via TuninFM app of NederlandFM iPhone pagina? Stuk betere geluidskwaliteit ook. ;)
gaat dat via internet ? da heb ik nog nie op de foon ... moet nog FF kijken of ik een Blox van Vodafone neem of dat ik mijn abo kan omzetten naar een super sim van Vodafone voor de Iphone
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

29 okt 2009, 19:30

Guys, ben nieuw mbt internet op de fone etc dus vraag me het volgende af.
Als ik internet erbij neem dan gaat dit via het 3G netwerk ?
en als die slecht bereik heeft kan het dan ook via GPRS gaan ?

vallen beiden onder de internetkosten of berekent je provider aparte kosten voor GPRS of 3G?
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 okt 2009, 20:47

magic mouse is nu ook nog niet te verkrijgen in de apple store in de US. Ff wachten tot volgende week :lol:
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 okt 2009, 22:25

voor zover ik weet

ja
ja
beide

maar, zeker weten doe ik het niet :s ... werkt het neit helemaal super, of moet je nog kiezen?
Che schreef:Guys, ben nieuw mbt internet op de fone etc dus vraag me het volgende af.

vallen beiden onder de internetkosten of berekent je provider aparte kosten voor GPRS of 3G?
Jurgen

29 okt 2009, 22:28

Afbeelding

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :-)) :-)) :-)) :-))
Afbeelding
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 okt 2009, 22:39

gimme gimme gimmee.....

waarom leveren ze niet uit....
kommooppppp
Jurgen

29 okt 2009, 22:41

Verwacht ze morgen maar in je APR :D
Zijn vandaag leverbaar in de Apple stores in USA. En meestal is de volgende dag dat ze binnen komen in Europa.
Afbeelding
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 okt 2009, 22:52

fingers crossed ;)
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

29 okt 2009, 22:55

worksrulez schreef:voor zover ik weet

ja
ja
beide

maar, zeker weten doe ik het niet :s ... werkt het neit helemaal super, of moet je nog kiezen?
Che schreef:Guys, ben nieuw mbt internet op de fone etc dus vraag me het volgende af.

Moet nog kiezen .... na wat uurtjes surfen denk ik dat alles gewoon onder het Zorgeloos internetpakket van Vodafone valt.

Morgen us even bij de Mediamarkt hier in de buurt naar de Magic Mouse gaan vragen. Ze hebben het spul meestal net zo snel als een APR.
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 okt 2009, 23:06

Jannie wil me een Iphone geven omdat ik jaloers ben op een collega van me :mrgreen: en al een half jaar vertel hoe allemachtig prachtig ik onze Ipod Touch 2G vind werken...

Waar kunnen we die het beste (goedkoopste) kopen? Ik zit bij Vodafone en daar wil/kan ik niet weg.

TOEVOEGING: We zijn vandaag in Brugge geweest en daar kost de 16GB 575 euro en de 32GB kost 675 euro. Ze hadden de Iphone alleen niet op voorraad... (die prijzen zijn hopelijk incl. btw)

groet,
Peter
MaVaEe
Koeien-teller

30 okt 2009, 08:44

UMTS of GPRS komt uit dezelfde bundel. iPhone zonder internet is een vis zonder water dus bestellen die bundels! :mrgreen:

Goedkoop een simlockvrije iPhone kopen kan je inderdaad het beste in België doen. Of je moet een NLse unlocken maar dat raad ik je niet aan als je daar geen verstand van hebt. ;) Die prijzen zijn inclusief BTW 8)

Van 11 tot 15 december ben ik in New York dus dan neem ik de muis even mee! :mrgreen:
Afbeelding
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

30 okt 2009, 09:11

peter schreef:Jannie wil me een Iphone geven omdat ik jaloers ben op een collega van me :mrgreen: en al een half jaar vertel hoe allemachtig prachtig ik onze Ipod Touch 2G vind werken...

Waar kunnen we die het beste (goedkoopste) kopen? Ik zit bij Vodafone en daar wil/kan ik niet weg.

TOEVOEGING: We zijn vandaag in Brugge geweest en daar kost de 16GB 575 euro en de 32GB kost 675 euro. Ze hadden de Iphone alleen niet op voorraad... (die prijzen zijn hopelijk incl. btw)

groet,
Peter
Peter, de mijn kwam deze week dankzij Sandra uit Lommel maar ik begreep dat ze hem in Genk ook al vaker op stock hebben alleen moet je even doorzetten in sommige winkels want het lijkt erop dat ze (bij mobistar) niet graag aan Ollanders verkopen. Ze proberen je dan ook nog extra pakketje aan te smeren.

Vodafone heeft een Blox die ze zorgeloos internet noemen en die kun je voor 9,50 bij je huidige abo nemen en per maand opzeggen als je wil. Dit is onbeperkt internetten op een soort van fairuse basis.

Tevens heeft Vodafone een super sim only voor de Iphone waar het internet pakket inzit. Kost maar 13,50/maand met 200 belminuten/sms. Deze kun je alleen afsluiten in de Vodafone winkels en geldt alleen voor je Iphone. Nadeel is dat je aan 2 jaar vastzit dus als je eerder omstapt op een normale telefoon dan ga je weer de volle mep betalen. Blijkbaar controleren ze dit adhv je Imei.

Terug naar “Kletshoek”