Er zijn wel geruchten dat apple komt met een radio app.
Die in ears zijn echt vele vele vele beter dan die gewone

gaat dat via internet ? da heb ik nog nie op de foon ... moet nog FF kijken of ik een Blox van Vodafone neem of dat ik mijn abo kan omzetten naar een super sim van Vodafone voor de IphoneMaVaEe schreef:Je kan toch gewoon radio luisteren via TuninFM app of NederlandFM iPhone pagina? Stuk betere geluidskwaliteit ook.
Che schreef:Guys, ben nieuw mbt internet op de fone etc dus vraag me het volgende af.
Als ik internet erbij neem dan gaat dit via het 3G netwerk ?
en als die slecht bereik heeft kan het dan ook via GPRS gaan ?
vallen beiden onder de internetkosten of berekent je provider aparte kosten voor GPRS of 3G?
Moet nog kiezen .... na wat uurtjes surfen denk ik dat alles gewoon onder het Zorgeloos internetpakket van Vodafone valt.worksrulez schreef:voor zover ik weet
ja
ja
beide
maar, zeker weten doe ik het niet... werkt het neit helemaal super, of moet je nog kiezen?
Che schreef:Guys, ben nieuw mbt internet op de fone etc dus vraag me het volgende af.
Als ik internet erbij neem dan gaat dit via het 3G netwerk ?
en als die slecht bereik heeft kan het dan ook via GPRS gaan ?
vallen beiden onder de internetkosten of berekent je provider aparte kosten voor GPRS of 3G?
Peter, de mijn kwam deze week dankzij Sandra uit Lommel maar ik begreep dat ze hem in Genk ook al vaker op stock hebben alleen moet je even doorzetten in sommige winkels want het lijkt erop dat ze (bij mobistar) niet graag aan Ollanders verkopen. Ze proberen je dan ook nog extra pakketje aan te smeren.peter schreef:Jannie wil me een Iphone geven omdat ik jaloers ben op een collega van meen al een half jaar vertel hoe allemachtig prachtig ik onze Ipod Touch 2G vind werken...
Waar kunnen we die het beste (goedkoopste) kopen? Ik zit bij Vodafone en daar wil/kan ik niet weg.
TOEVOEGING: We zijn vandaag in Brugge geweest en daar kost de 16GB 575 euro en de 32GB kost 675 euro. Ze hadden de Iphone alleen niet op voorraad... (die prijzen zijn hopelijk incl. btw)
groet,
Peter
Onze sponsors