is het "gevaarlijk" voor het gebruik van dat ding? of merk je er geen reet van?!
Coen
Nee het is niet gevaarlijk. Ja er is altijd een hele kleine kans dat het fout gaat maar het programma wat het iPhone Dev Team ervoor geschreven heeft is erg goed en super simpel.coendek schreef:lees het net jah..dan kun je andere bestanden erop knallen enz...
ben wel altijd bang dat ik zo'n app. vernaggel als ik er dat soort dingen mee ga doen
![]()
is het "gevaarlijk" voor het gebruik van dat ding? of merk je er geen reet van?!
Coen
En de Apple apps zonder er voor te betalen maar daar spreek ik je zo wel ff op MSN over omdat ik anders de miniclub in gevaar kan brengen.Mac Mini schreef:Check de website die maarten heeft genoemd!
Als je het doet. kun je naast de vaste apple apps ook andere apps kunt gebruiken..
Zou dinsdag dan toch de iphone nano bekend worden gemaakt. Ik weet nl dinsdagavond wat de opvolger van mijn ipod touch gaat wordenMaVaEe schreef:Das ook niet meer zo Ragnar want sinds gisteren is de prijs van een 2e hands unlocked iPhone als een baksteen naar beneden gestort!Mac Mini schreef:TIP! jailbreak die iPhone!!
En als 'de Korte' hem 'kort' houdt unlock hem dan ook kun je hem voor een woekerprijs verkopen.. (past bijna elke sim erin.. zonder een hulpstukkie)
Onze sponsors