ff een kleine meid een concert van KUS bezorgen...
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
idem
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- turbootje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik weet wel, dat de moeder van Amber geprotesteerd heeft hiertegen...maar of dat zin heeft???? Anders is het inderdaad een uitdaging om haar komende week verder uit te laten lopen op de nummer 2.
Ja, dat zag ik ook ineens!!!Arjan schreef:we moeten nog heeeeel even op STEM op pagina 1 drukken![]()
*KLIK*
P.S. Ik zie dat de deadline is opgetrokken naar 12 april!! we hebben dus nog een week om de boel serieus op 1 te zetten

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ik zal elke dag een paar keer klikken voor deze jong meid.
Heb trouwens geen idee wat KUS is maar zal wel een soort K3 wezen denk ik???
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
- turbootje
- Volledig MINI minded!
Bericht
KUS is inderdaad een soort K3...maar dan voor de wat oudere meiden...De dames van KUS zijn die meiden, die zich met je gaan bemoeien zodra je de site openklikt...
Dank je wel floris!florisvandam schreef:ik zal elke dag een paar keer klikken voor deze jong meid.

- turbootje
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ida: je kunt de stand zien op http://kus.kidswereld.nl/
..en dan op `topmoeders` klikken... Amber´s pagina staat op nummer 1!!...en loopt steeds verder uit.
Volgens mij heeft Amber een concert te pakken jongens!!!! (als ik het bovenaan de pagina goed lees....)..
Allemaal enorm bedankt hoor!!!!!
..en dan op `topmoeders` klikken... Amber´s pagina staat op nummer 1!!...en loopt steeds verder uit.
Volgens mij heeft Amber een concert te pakken jongens!!!! (als ik het bovenaan de pagina goed lees....)..

Allemaal enorm bedankt hoor!!!!!

Laatst gewijzigd door turbootje op 05 apr 2007, 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors