Advies gewenst
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Volgens mij is het beste advies dat geduld op dit moment de beste raadgever is, als je echt je complete lijstje ingewilligd wil zien. Komt er vast wel eens een keer eentje voorbij vandaag of morgen, of overmogen etc. die aan je wensen voldoet... dan meteen toeslaan!
In mijn zwarte S'je zat ook een pano dak, vond ik ontzettend leuk. Ik moet alleen eerlijk zeggen dat 'ie bij hogere snelheden al snel helemaal dicht ging, to much noise (lees: herrie!). In mijn huidige mis ik 'm dan ook niet echt, was leuk geweest maar ik kan prima zonder.
Re: Advies gewenst
Terug naar Hilversum voor een bakkie koffie, oh nee dat was een handbak...sanderreijers schreef:Wel een leuke, maar geen pano, hmm

Volgens mij is het beste advies dat geduld op dit moment de beste raadgever is, als je echt je complete lijstje ingewilligd wil zien. Komt er vast wel eens een keer eentje voorbij vandaag of morgen, of overmogen etc. die aan je wensen voldoet... dan meteen toeslaan!
In mijn zwarte S'je zat ook een pano dak, vond ik ontzettend leuk. Ik moet alleen eerlijk zeggen dat 'ie bij hogere snelheden al snel helemaal dicht ging, to much noise (lees: herrie!). In mijn huidige mis ik 'm dan ook niet echt, was leuk geweest maar ik kan prima zonder.
"Orange is the happiest color!"

- speedy
- NMC Legend
Bericht
ik heb ook in twee mini's een panorama dak gehad en vond het super mooi staan maar nu ik het niet meer heb mis ik het zeker niet.
Op een hatch hoort het er wel een beetje bij idd
Op een hatch hoort het er wel een beetje bij idd

- Goldrunner6
- 4 op een rij!
- Goldrunner6
- 4 op een rij!
Bericht
Hmmm, nu zit ik wat fJCW. Cabrio"s te bekijken en moet zeggen: daar kan je ook wat leuks van maken haha...... Dilemma's pffff
- speedy
- NMC Legend
Bericht
automaat en full options ga je in een cabrio helemaal niet snel vinden en als ze er zijn ga je denk ik fors over de 30k heen.
- Goldrunner6
- 4 op een rij!
Bericht
Kent iemand die Nico Alblas van reactie hierboven? Of is het een kennis van jou?@ Comparco?
- Goldrunner6
- 4 op een rij!
Bericht
Zo'n cabrio ziet er toch wel dik uit!! Laat die pano en automaat dan maar zitten haha

- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha, jij weet ook niet wat je wil hè?! In 2008 was je al op zoek naar een 'S', in 2011 ook en nu weer ...ûh, gaat 'ie er ooit komen?

btw. best wel een dikke cabrio inderdaad!

btw. best wel een dikke cabrio inderdaad!

"Orange is the happiest color!"

Onze sponsors