
Size does matter?
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Almere
- JorisD
- Be Mini
- Locatie: Den Haag
Bericht
Misschien in de zomer eens met z'n allen naar het dragracen in Drachten, Helmpje mee, als ik het goed heb 25 euro betalen en je kunt met tijdmeting met een heel veld Mini's lekker tegen elkaar sprintenmushrop schreef:^ dit! Goed plan!BMX schreef:zou me niets verbazen als dit topic leid tot een dragracemeet
@floris: heel graag!


- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Voorhout
Bericht
kijk aan deze info hebben we wat, lijkt mij in ieder geval super leuk om een keer te doen.JorisD schreef:Misschien in de zomer eens met z'n allen naar het dragracen in Drachten, Helmpje mee, als ik het goed heb 25 euro betalen en je kunt met tijdmeting met een heel veld Mini's lekker tegen elkaar sprintenmushrop schreef:^ dit! Goed plan!BMX schreef:zou me niets verbazen als dit topic leid tot een dragracemeet
@floris: heel graag!
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Noord Holland
Bericht
Haha, dit topic loopt de juiste kant op!!
En Floris, aangezien mijn MINI die Golf van jouw als ontbijt lust kom ik anders wel met de bromfiets, zien jullie allemaal mijn achterkant
(ik ben reeel, ik ga niet in mn MINI tegen Davy racen hahahaha, ik heb geen kans
)

En Floris, aangezien mijn MINI die Golf van jouw als ontbijt lust kom ik anders wel met de bromfiets, zien jullie allemaal mijn achterkant

(ik ben reeel, ik ga niet in mn MINI tegen Davy racen hahahaha, ik heb geen kans

MINI COOPER S R53 pre-facelift


- maus105
- Bonkey
- Locatie: brabant
Bericht
Awesome!!
Ik ben het wel eens met Marcel dat mini's in bochten bijna onverslaanbaar zijn! Wat acceleratie betreft gaan mini's het denk ik afleggen tegen vag hothatches.
Daveke heeft een volledig getunede bak en zul je zeker een goeie kans maken tegen standaard gti's(nieuwe).
Het is alleen zo dat veel vag's zo gemakkelijk naar gigantische waardes getuned kunnen worden met enkel een chip.
Maar het zijn dan ook 2 verschillende segmenten. En ik wil zeker niemand tegen het hoofd stoten hoor. Mij is het allemaal om het even en ik kan net zo goed genieten van een dikke mini dan van een mooie vag!

Ik ben het wel eens met Marcel dat mini's in bochten bijna onverslaanbaar zijn! Wat acceleratie betreft gaan mini's het denk ik afleggen tegen vag hothatches.
Daveke heeft een volledig getunede bak en zul je zeker een goeie kans maken tegen standaard gti's(nieuwe).
Het is alleen zo dat veel vag's zo gemakkelijk naar gigantische waardes getuned kunnen worden met enkel een chip.
Maar het zijn dan ook 2 verschillende segmenten. En ik wil zeker niemand tegen het hoofd stoten hoor. Mij is het allemaal om het even en ik kan net zo goed genieten van een dikke mini dan van een mooie vag!
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Die TSI-blokken zijn zooo makkelijk te tunen! een stock 90pk+chip is zomaar 140pk!!!
De GTI heeft 210? uit mn hoofd.. +chip is dat meteen 240PK+! en dan hebben we het niet over t koppel..
Maarja.. t zal nooit zo klinken of voelen als een R53.. anders reden we allemaal wel een VAG
Heb ooit een Leon Cupra R gereden.. 310PK.. bloedsnel maar je hoorde er niets van
Aan de andere kant.. die ree wel zuiniger dan mijn R53
hahaha
De GTI heeft 210? uit mn hoofd.. +chip is dat meteen 240PK+! en dan hebben we het niet over t koppel..
Maarja.. t zal nooit zo klinken of voelen als een R53.. anders reden we allemaal wel een VAG

Heb ooit een Leon Cupra R gereden.. 310PK.. bloedsnel maar je hoorde er niets van

Aan de andere kant.. die ree wel zuiniger dan mijn R53

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- mushrop
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Amstelveen
Bericht
Vergis je er niet in guys. Ik heb laatst met de 130i tegen een Cooper S R56 met JCW kit het toch echt tot 3 keer toe verloren. Ok, het was erg nat en ik had tot in zn derde versnelling wielspin, maar daar had de MINI ook last van. Ik had het al een keer eerder ervaren dat met name gekietelde Cooper Sjes (dus ook R53) een behoorlijke zware kluif zijn voor de 130i. Dus ik denk dat de VAG batches het nog behoorlijk pittig krijgen tegen de Sjes..
Maar het zou natuurlijk te gek en superleuk zijn om met zn allen een keer naar Drachten te gaan. Floris met de GTI, Maurice met de Cupra en een paar Sjes (standaard en gekieteld). Niet om elkaar de ogen uit te steken maar gewoon voor de dikke lol.
Maar het zou natuurlijk te gek en superleuk zijn om met zn allen een keer naar Drachten te gaan. Floris met de GTI, Maurice met de Cupra en een paar Sjes (standaard en gekieteld). Niet om elkaar de ogen uit te steken maar gewoon voor de dikke lol.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Als je dit meld op meerdere fora zijn er echt wel meer mensen voor te porren 
Wordt een gekkenhuis dan!

Wordt een gekkenhuis dan!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- mushrop
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Amstelveen
Bericht
het lijkt me juist leuk om het met alleen NewMINIclub members te doen, met MINI of andere ride.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- GreyCooperS
- Forum Junky
- Locatie: Rijswijk
Bericht
3 chinezen in een auto die 1 iemand in mexico leuk vindtflorisvandam schreef:kom maar op.....

- CooperJeff
- Mod virus alert!
Bericht
De sprint verliest de Golf.......Zoals ook in de test vermeld en eerder genoemd; het verbruik van de Mini is aanzienlijk hoger dan de 2 liter TFSI. Rijd zelf ook een 1.8TFSI en moet zeggen, dat die ook zuiniger is dan de R56S, ondanks de TFSI ook niet gespaard wordt.
R53 JCW vs. Golf V GTIDaveke schreef:Zie je hoe goed die S standaard al bij blijft..
Even opgezocht, voor de 2.0 GTI (niet de Edition, of de Edition 35) zit ie aan 6,9 - te hebben toch voor ons lichtelijk gekietelde MINI-rijders?
De sprint verliest de Golf.......Zoals ook in de test vermeld en eerder genoemd; het verbruik van de Mini is aanzienlijk hoger dan de 2 liter TFSI. Rijd zelf ook een 1.8TFSI en moet zeggen, dat die ook zuiniger is dan de R56S, ondanks de TFSI ook niet gespaard wordt.
- jones78
- Enthousiast
- Locatie: Siddeburen
Bericht
Ik ervaar dat zuiniger helemaal niet zo. Ik rij nu een 2.0TFSI en die is echt niet zuiniger dan mijn R56S was. Hij is eerder veel royaler!CooperJeff schreef: De sprint verliest de Golf.......Zoals ook in de test vermeld en eerder genoemd; het verbruik van de Mini is aanzienlijk hoger dan de 2 liter TFSI. Rijd zelf ook een 1.8TFSI en moet zeggen, dat die ook zuiniger is dan de R56S, ondanks de TFSI ook niet gespaard wordt.
- jones78
- Enthousiast
- Locatie: Siddeburen
Bericht
Ik ervaar dat zuiniger helemaal niet zo. Ik rij nu een 2.0TFSI en die is echt niet zuiniger dan mijn R56S was. Hij is eerder veel royaler!CooperJeff schreef: De sprint verliest de Golf.......Zoals ook in de test vermeld en eerder genoemd; het verbruik van de Mini is aanzienlijk hoger dan de 2 liter TFSI. Rijd zelf ook een 1.8TFSI en moet zeggen, dat die ook zuiniger is dan de R56S, ondanks de TFSI ook niet gespaard wordt.
Onze sponsors