Size does matter?

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 feb 2012, 16:12

Da's een standaard Cooper S met automaat... :P
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 feb 2012, 16:15

Marcel Always Open schreef:reality check

een Mini gaat gewoon niet hard in de accelleratie
maar als je de bochten gewoon niet remt, hoef je ook niet zoveel meer te accellereren. :lol:
+1 :mrgreen:
JorisD
Be Mini
Be Mini

09 feb 2012, 16:17

mushrop schreef:
BMX schreef:zou me niets verbazen als dit topic leid tot een dragracemeet :roll:
^ dit! Goed plan!

@floris: heel graag! :mrgreen:
Misschien in de zomer eens met z'n allen naar het dragracen in Drachten, Helmpje mee, als ik het goed heb 25 euro betalen en je kunt met tijdmeting met een heel veld Mini's lekker tegen elkaar sprinten :mrgreen:
Afbeelding
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

09 feb 2012, 16:18

JorisD schreef:
mushrop schreef:
BMX schreef:zou me niets verbazen als dit topic leid tot een dragracemeet :roll:
^ dit! Goed plan!

@floris: heel graag! :mrgreen:
Misschien in de zomer eens met z'n allen naar het dragracen in Drachten, Helmpje mee, als ik het goed heb 25 euro betalen en je kunt met tijdmeting met een heel veld Mini's lekker tegen elkaar sprinten :mrgreen:
kijk aan deze info hebben we wat, lijkt mij in ieder geval super leuk om een keer te doen.
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

09 feb 2012, 16:23

Zie je hoe goed die S standaard al bij blijft..

Even opgezocht, voor de 2.0 GTI (niet de Edition, of de Edition 35) zit ie aan 6,9 - te hebben toch voor ons lichtelijk gekietelde MINI-rijders? :mrgreen:
Adrenalin Junkie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 feb 2012, 16:31

Haha, dit topic loopt de juiste kant op!! 8)

En Floris, aangezien mijn MINI die Golf van jouw als ontbijt lust kom ik anders wel met de bromfiets, zien jullie allemaal mijn achterkant >)

(ik ben reeel, ik ga niet in mn MINI tegen Davy racen hahahaha, ik heb geen kans :P)
MINI COOPER S R53 pre-facelift
Afbeelding
maus105
Bonkey

09 feb 2012, 17:34

:lol: Awesome!!
Ik ben het wel eens met Marcel dat mini's in bochten bijna onverslaanbaar zijn! Wat acceleratie betreft gaan mini's het denk ik afleggen tegen vag hothatches.
Daveke heeft een volledig getunede bak en zul je zeker een goeie kans maken tegen standaard gti's(nieuwe).
Het is alleen zo dat veel vag's zo gemakkelijk naar gigantische waardes getuned kunnen worden met enkel een chip.
Maar het zijn dan ook 2 verschillende segmenten. En ik wil zeker niemand tegen het hoofd stoten hoor. Mij is het allemaal om het even en ik kan net zo goed genieten van een dikke mini dan van een mooie vag!
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

09 feb 2012, 17:45

Die TSI-blokken zijn zooo makkelijk te tunen! een stock 90pk+chip is zomaar 140pk!!!
De GTI heeft 210? uit mn hoofd.. +chip is dat meteen 240PK+! en dan hebben we het niet over t koppel..

Maarja.. t zal nooit zo klinken of voelen als een R53.. anders reden we allemaal wel een VAG :P

Heb ooit een Leon Cupra R gereden.. 310PK.. bloedsnel maar je hoorde er niets van :(
Aan de andere kant.. die ree wel zuiniger dan mijn R53 :P hahaha
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 feb 2012, 17:46

Vergis je er niet in guys. Ik heb laatst met de 130i tegen een Cooper S R56 met JCW kit het toch echt tot 3 keer toe verloren. Ok, het was erg nat en ik had tot in zn derde versnelling wielspin, maar daar had de MINI ook last van. Ik had het al een keer eerder ervaren dat met name gekietelde Cooper Sjes (dus ook R53) een behoorlijke zware kluif zijn voor de 130i. Dus ik denk dat de VAG batches het nog behoorlijk pittig krijgen tegen de Sjes..

Maar het zou natuurlijk te gek en superleuk zijn om met zn allen een keer naar Drachten te gaan. Floris met de GTI, Maurice met de Cupra en een paar Sjes (standaard en gekieteld). Niet om elkaar de ogen uit te steken maar gewoon voor de dikke lol.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

09 feb 2012, 17:52

Als je dit meld op meerdere fora zijn er echt wel meer mensen voor te porren :P
Wordt een gekkenhuis dan!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 feb 2012, 18:42

het lijkt me juist leuk om het met alleen NewMINIclub members te doen, met MINI of andere ride.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
GreyCooperS
Forum Junky

09 feb 2012, 19:34

florisvandam schreef:kom maar op.....

3 chinezen in een auto die 1 iemand in mexico leuk vindt :mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
CooperJeff
Mod virus alert!
Mod virus alert!

09 feb 2012, 20:27

Daveke schreef:Zie je hoe goed die S standaard al bij blijft..

Even opgezocht, voor de 2.0 GTI (niet de Edition, of de Edition 35) zit ie aan 6,9 - te hebben toch voor ons lichtelijk gekietelde MINI-rijders? :mrgreen:
R53 JCW vs. Golf V GTI

De sprint verliest de Golf.......Zoals ook in de test vermeld en eerder genoemd; het verbruik van de Mini is aanzienlijk hoger dan de 2 liter TFSI. Rijd zelf ook een 1.8TFSI en moet zeggen, dat die ook zuiniger is dan de R56S, ondanks de TFSI ook niet gespaard wordt.
jones78
Enthousiast
Enthousiast

09 feb 2012, 20:38

CooperJeff schreef: De sprint verliest de Golf.......Zoals ook in de test vermeld en eerder genoemd; het verbruik van de Mini is aanzienlijk hoger dan de 2 liter TFSI. Rijd zelf ook een 1.8TFSI en moet zeggen, dat die ook zuiniger is dan de R56S, ondanks de TFSI ook niet gespaard wordt.
Ik ervaar dat zuiniger helemaal niet zo. Ik rij nu een 2.0TFSI en die is echt niet zuiniger dan mijn R56S was. Hij is eerder veel royaler!
jones78
Enthousiast
Enthousiast

09 feb 2012, 20:41

CooperJeff schreef: De sprint verliest de Golf.......Zoals ook in de test vermeld en eerder genoemd; het verbruik van de Mini is aanzienlijk hoger dan de 2 liter TFSI. Rijd zelf ook een 1.8TFSI en moet zeggen, dat die ook zuiniger is dan de R56S, ondanks de TFSI ook niet gespaard wordt.
Ik ervaar dat zuiniger helemaal niet zo. Ik rij nu een 2.0TFSI en die is echt niet zuiniger dan mijn R56S was. Hij is eerder veel royaler!

Terug naar “Kletshoek”