Mensen hebben hun oordeel vaak al klaar staan als blijkt dat je een tattoo hebt... Beetje wat ook bij tuning is... optisch dan...Fred schreef:Vind het ook zo vreemd dat tattoo's in Duitsland erg frequent voorkomen, terwijl het bij ons nog zo'n taboe is
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar dragon in Eindhoven kan je zeker verder helpen!Fisico schreef:Ik wil een sleeve doen op mijn arm, Jpanese style, weet jullie een goede adres???
maus105 schreef:Ik weet niet waar je vandaan komt, maar dragon in Eindhoven kan je zeker verder helpen!Fisico schreef:Ik wil een sleeve doen op mijn arm, Jpanese style, weet jullie een goede adres???
Je zal wel in de wachtrij aan moeten sluiten denk want die gasten hebben het gigantisch druk!
Ik ben vandaag toevallig in Eindhoven gewest, allen om beetje te orienteren, maar is de Bunker wel goed??? Daar hoef ik niet zo lang te wachtenBlue Chaser schreef:maus105 schreef:Ik weet niet waar je vandaan komt, maar dragon in Eindhoven kan je zeker verder helpen!Fisico schreef:Ik wil een sleeve doen op mijn arm, Jpanese style, weet jullie een goede adres???
Je zal wel in de wachtrij aan moeten sluiten denk want die gasten hebben het gigantisch druk!
Pfff Bij die Greg zeker , nou me maatje heeft daar een arm vol van ..
Ik ben er niet kapot van ..
Maargoed je kunt hun site ff checken , als je van heule dikke lijnen houdt kun je best gaan
Dan zou ik naar Bunker tattoo Breda gaan
Kijk ff op hun site , en check het japans ..Fisico schreef:Ik ben vandaag toevallig in Eindhoven gewest, allen om beetje te orienteren, maar is de Bunker wel goed??? Daar hoef ik niet zo lang te wachtenBlue Chaser schreef:maus105 schreef: Ik weet niet waar je vandaan komt, maar dragon in Eindhoven kan je zeker verder helpen!
Maargoed je kunt hun site ff checken , als je van heule dikke lijnen houdt kun je best gaan
Ben bij de bunker geweest en ben tevreden, kan aan de buurt in April, maar wordt moeilijk, ik heb veel mooi werk gezien, maar nu weet ik niet wat ik wil, in principe wou ik een draak maar nu vind ik toch de kooi karpers mooier, ik wel nog twee manden maar....Blue Chaser schreef:Kijk ff op hun site , en check het japans ..Fisico schreef:Ik ben vandaag toevallig in Eindhoven gewest, allen om beetje te orienteren, maar is de Bunker wel goed??? Daar hoef ik niet zo lang te wachtenBlue Chaser schreef:
Echt super strak werk en vette kleuren ..
Maar denk dat je daar ook niet 1,2,3 aan de beurt bent George![]()
http://www.bunkertattoo.nl/
Onze sponsors