Ik neem even de vrijheid om alle tags hier te verzamelen. Wel zo makkelijk met toevoegen van NewMINIclub leden.
Feel free to correct/add y'r tag.
NewMINIclub tag / PS3 tag
Shag = Shag-Meister
Bertil =
peter =
Ossie = theGRUNT-NL
JunkyXL = naam
Getzz = DJGETZZ
wheeler = whlr77
P5ycH0 = ouweRammer
PS3 Online, NewMINIclubbers?!
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
shit man, ik moet ook een PS3 
misschien kan ik m'n vriendin overhalen om ook een spelletje te spelen..
ideeen/aanraders voor een meisje wat nooit spelletjes speelt?

ideeen/aanraders voor een meisje wat nooit spelletjes speelt?

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Helaas gaat dat niet meer bij mij: f**k RSI. Ik kan niet meer muizen. Vandaar de PS3 voor gaming.
Woosh, ik denk dat Little Big Planet wel leuk is voor de dames. Hele schattige poppetjes die je door user-build levels moet loodsen. Tjek JoeTjoep maar eens.
Oh Quake I, II & III. Dubbele voodoo kaarten in SLI setup. Was erg leuk destijds. Ook veel lol gehad in het modden van PC's om maar zoveel mogelijk fpsjes te halen. The memories......Ossie schreef:@Woosh: LAN=FTW![]()
Meerdere lan party's gehouden hier bij mij thuis vooral Quake 3 in het verleden.
Heb nu al een aantal uurtjes de nieuwe add-on van Red Dead Redemption gespeeld en vooral de multiplayer is echt te gek.
Helaas gaat dat niet meer bij mij: f**k RSI. Ik kan niet meer muizen. Vandaar de PS3 voor gaming.
Woosh, ik denk dat Little Big Planet wel leuk is voor de dames. Hele schattige poppetjes die je door user-build levels moet loodsen. Tjek JoeTjoep maar eens.
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
De PS3 games zijn niet zo girly als bv de Wii. Maar misschien is de laatste lara Croft wel wat voor haar? Of Harry Potter?Woosh! schreef:shit man, ik moet ook een PS3
ideeen/aanraders voor een meisje wat nooit spelletjes speelt?![]()
Laatst gewijzigd door Ossie op 03 nov 2010, 11:04, 1 keer totaal gewijzigd.

- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Woosh, hier tips van een echte dame:
Cannuccia schreef:Wij hebben ook een PS3, maar die moeten we nodig eens laten repareren!!
Voornamelijk Singstar en Little Big PlanetYes I'm a GIRL!
Verder staat er nog ergens een SNES in de kast, top apparaat!! Mario Kart Rules![]()
Mart is meer van de PC games, jarenlang WOW gespeeld (jarenlang=letterlijk)
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Koop gewoon een Sex in the City BlueRay schijf, en dan komt de PS3 vanzelf.
LOL, ja MaVaEe heeft gelijk. Ik was de blueray speler helemaal vergeten.MaVaEe schreef:WJ, je kan er toch gewoon een megapack bluray films/series bij doen dan haal je dr ook zo over.
Koop gewoon een Sex in the City BlueRay schijf, en dan komt de PS3 vanzelf.

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
voor de vrouwen (en mannen) is singstar leuk! mijn vriendin speelt dat regelmatig met n huisgenootje van haar. C'mon Woosh, regelen die Ps3 !! 
@ Oss: Die add-on van RDR lijkt me wel wat ja, is die 30 euro dus wel waard? lekker zombies slashen haha
@ psycho: goed bezig die verzamelpost met tags!

@ Oss: Die add-on van RDR lijkt me wel wat ja, is die 30 euro dus wel waard? lekker zombies slashen haha
@ psycho: goed bezig die verzamelpost met tags!

- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Woosh! schreef:shit man, ik moet ook een PS3
ideeen/aanraders voor een meisje wat nooit spelletjes speelt?![]()
Cannuccia schreef:Voornamelijk Singstar en Little Big PlanetYes I'm a GIRL!
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als iedereen dat doet groeit het lijstje. Net zoals men dat doet voor meetings.
Edit: Heb lijstje aangepast.
Ik zou zeggen kopieer het lijstje hierboven, en voeg je NewMINIclub tag en je PS3 gamer tag toe.IMP schreef:Ik heb al even niet meer op de PS3 gespeeld maar mijn tag: brie07
Als iedereen dat doet groeit het lijstje. Net zoals men dat doet voor meetings.
Edit: Heb lijstje aangepast.
Laatst gewijzigd door P5ycH0 op 03 nov 2010, 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.
- JunkyXL
- Volledig MINI minded!
Bericht
Misschien al bekend... Van nu.nl
HOOFDDORP - Kazunori Yamauchi, de bedenker van Gran Turismo, heeft gezegd dat het vijfde deel in de raceserie inmiddels op blu-ray geperst wordt en nog eind dit jaar verkrijgbaar zal zijn.
Sony blijft verwijzen naar een release eind 2010 terwijl een aantal grote winkelketens zoals Amazon het spel voor 2011 hebben neergezet.
De ontwikkelaar van het spel benadrukt dat dergelijke releasedata bij aanbieders slechts speculatief zijn omdat het bedrijf hen nog geen officiele datum heeft gecommuniceerd.
Gran Turismo 5 zou oorspronkelijk begin november in de winkels verschijnen, maar werd enkele weken geleden toch nog uitgesteld. Wanneer het spel precies uitkomt is niet bekend.
HOOFDDORP - Kazunori Yamauchi, de bedenker van Gran Turismo, heeft gezegd dat het vijfde deel in de raceserie inmiddels op blu-ray geperst wordt en nog eind dit jaar verkrijgbaar zal zijn.
Sony blijft verwijzen naar een release eind 2010 terwijl een aantal grote winkelketens zoals Amazon het spel voor 2011 hebben neergezet.
De ontwikkelaar van het spel benadrukt dat dergelijke releasedata bij aanbieders slechts speculatief zijn omdat het bedrijf hen nog geen officiele datum heeft gecommuniceerd.
Gran Turismo 5 zou oorspronkelijk begin november in de winkels verschijnen, maar werd enkele weken geleden toch nog uitgesteld. Wanneer het spel precies uitkomt is niet bekend.
Onze sponsors