Mobiele telefonie topic; alles over je mobiele telefoon
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Hoezo kan dat niet? Ff googlen en ik zie zat programmaatjes!ArjandeV schreef:De reden dat ik geen iphone heb is omdat ik hem niet kan gebruiken als "modem" voor mijn laptop. En dan zal er vast ooit wel een hack/app voor komen, maar ik moet dat werkend hebben, dus tot die tijd doe ik het maar met het prachtige windows mobile

- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Yo ArjandeV 
Het is dat je een Mini rijdt
@MaVaEe en zo moet je nog tig programmatjes installeren op da ding om te hebben wat je wilt. En wordt ie daarvan brak en instabiel. Ik heb de mijne nu twee dagen en ik heb al de meest rare dingen meegemaakt. En ik doe echt niets raars of zo.......
MR

@MaVaEe en zo moet je nog tig programmatjes installeren op da ding om te hebben wat je wilt. En wordt ie daarvan brak en instabiel. Ik heb de mijne nu twee dagen en ik heb al de meest rare dingen meegemaakt. En ik doe echt niets raars of zo.......
MR
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Ja Ok, maar het kan wel!MR schreef:Yo ArjandeV
MR

- iDarkDesign
- Transformer
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb wel zo'n eerste generatie iphone liggen hier. Die ligt hier al een paar maanden geunlocked en wel stof te verzamelen.iDarkDesign schreef:Heeft iemand nog een leuk adresje voor een 3G iphone simlock vrij voor een goede prijs?
iDD
Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8