Mobiele telefonie topic; alles over je mobiele telefoon
- TDHS
- Mod virus alert!
Bericht
iPhone
Ik denk dat ik wel voor die iPhone ga. Heb nu een iPod Touch en die vind ik al helemaal geweldig. Als ik die een beetje leuk weet te verpatsen is de weg vrij voor een iPhone. Ik ben over drie maanden contractvrij dus als ik nu op zeg zou het geruisloos moeten gaan met een tijdelijk nummer. Ik ben benieuwd!
Fijn internetten in de tram 

- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: iPhone
x2 (heb ook een ipod touch en vind het een geweldig ding). Maar wacht misschien nog de eerste hype af.TDHS schreef:Ik denk dat ik wel voor die iPhone ga. Heb nu een iPod Touch en die vind ik al helemaal geweldig. Als ik die een beetje leuk weet te verpatsen is de weg vrij voor een iPhone. Ik ben over drie maanden contractvrij dus als ik nu op zeg zou het geruisloos moeten gaan met een tijdelijk nummer. Ik ben benieuwd!Fijn internetten in de tram
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ook doen... krijg de mijne volgende week, maar ga al wel testen de komende dagen 
We wachten af wat de kwaliteit is... en internetten in de bus? Ik doe het al jaren.... lees ook me mail, me zakenmail en kijk elke dag voordat ik weg ga even snel waar de flitsers staan....
De iPhone is niet de enige die internet aankan... hahaha
De review was door een kennis van me geschreven. Leuk gedaan...
MR

We wachten af wat de kwaliteit is... en internetten in de bus? Ik doe het al jaren.... lees ook me mail, me zakenmail en kijk elke dag voordat ik weg ga even snel waar de flitsers staan....
De iPhone is niet de enige die internet aankan... hahaha
De review was door een kennis van me geschreven. Leuk gedaan...
MR
- mso
- Volledig MINI minded!
Bericht
@MR je moet video reviews gaan maken van telefoons voor op je site www.jouwmobiel.nl, dat zou ideaal zijn!
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Niet de op zaken vooruit lopen he 
Natuurlijk gaan die er komen..... de komende periode! We zoeken nog even naar het juiste formaat. De studio is geregeld, cameramensen en het script. We moeten nog ff kiezen hoe lang het script wordt, waar we het gaan doen precies en hoe het eruit komt te zien. We hebben wel wat ideeen. Maar het moet goed in 1 keer en zeker niet te lang zijn.
Maar de faciliteiten zijn er! Presentator is er ook
MR

Natuurlijk gaan die er komen..... de komende periode! We zoeken nog even naar het juiste formaat. De studio is geregeld, cameramensen en het script. We moeten nog ff kiezen hoe lang het script wordt, waar we het gaan doen precies en hoe het eruit komt te zien. We hebben wel wat ideeen. Maar het moet goed in 1 keer en zeker niet te lang zijn.
Maar de faciliteiten zijn er! Presentator is er ook

MR
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
Morgen wel meenemen he.
Ik zit bij Vodafone en dat bevalt me zeer prima dus ben ik niet van plan naar T-mobile over te gaan. Kijk dan wel een keer voor een simlock vrije.
Maar kan je dan wel alles gebruiken?
Maaij schreef:Ik heb er 1 gereserveerd. Een 16BG White

Ik zit bij Vodafone en dat bevalt me zeer prima dus ben ik niet van plan naar T-mobile over te gaan. Kijk dan wel een keer voor een simlock vrije.
Maar kan je dan wel alles gebruiken?
- MR
- Volledig MINI minded!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors