Oh? Dat is vervelend. Ik heb nergens last van moet ik eerlijk zeggen. Wel moet ik zeggen dat ik niet zo blij ben met de 3.0.1 update en ik eigenlijk te lui ben om terug te gaan naar 3.0. (IT-er he? van nature lui.. haha )MaVaEe schreef:Staat er ook op maar van de meeste van die applicatie word hij zo instabiel als het maar kanGroovejunk schreef:AppStore? gewoon Cydia eropzetten johKan je nog veel meer tweaken.
Het Apple topic
- Groovejunk
- Leerling Mini lid
- Contacteer:
Bericht
"If debugging is the process of removing bugs, then programming must be the process of putting them in."
- Kim Cooper
- Be Mini
Bericht
Als NL kom je natuurlijk ook niet op die lijst, ff van te voren bellen naar Mobistar....
Mmm dat is balenChe schreef:Bespaar je de moeite, wachtlijsten door onregelmatige aanlevering van Apple.Kim Cooper schreef:Heeft er iemand ervaring om de IPhone (3gs) uit Be te importeren?
Ben van plan om 1 van komende weken naar Be te gaan, misschien kan ik dan ook even een IPhone scoren

- @mr
- Bijna verslaafd
Bericht

Bij mij duurde het een week of 6 geloof ik. Hou er wel rekening mee dat je wel een toestel-prijs betaald en niet een zwaar gediscounte en gesubsidieerde Nederlandse prijs
OF je moet heeeeele goede contacten hebben bij Mobistar
Arjan
Ik denk dat Mobistar bellen niet veel zin heeft. Als je een simlock vrije iPhone wil dan kun je je gewoon op de wachtlijst zetten bij een winkel (Ik heb dit bij Jurgen gedaan, net als Maarten).. en dan is het gewoon afwachten.. en wachten.. en wachten..Kim Cooper schreef:
Mmm dat is balenAls NL kom je natuurlijk ook niet op die lijst, ff van te voren bellen naar Mobistar....

Bij mij duurde het een week of 6 geloof ik. Hou er wel rekening mee dat je wel een toestel-prijs betaald en niet een zwaar gediscounte en gesubsidieerde Nederlandse prijs

Arjan
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
"gewoon" 675 voor de 32 GB toch net als bij Mobistar ?@mr schreef: Bij mij duurde het een week of 6 geloof ik. Hou er wel rekening mee dat je wel een toestel-prijs betaald en niet een zwaar gediscounte en gesubsidieerde Nederlandse prijs
Arjan
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
. Nee ma serieus. Apple heeft niks met de iPhone te maken in België. Zelfs wij kunnen daar niet bij terecht ook niet voor herstellingen. Zelfs niet voor vragen. This een soep ze
LidlMaVaEe schreef:Ja want de iPhone in Belgie word door Aldi gemaakt?!Che schreef:achsoooo ......Jurgen schreef:Onregelmatige levering van Mobistar Che
Apple heeft niets te maken met de iPhone in België

Onze sponsors