j/k... vooral die abarth ben ik benieuwd naar. Gaat wel goed lopen dit.
45+ , doe dan maar 65+ of 100%+Arjan schreef:Leuke 45+ autoMisschien over een jaar of 12 dus
nou ik moet zegen ben er erg van gesjameerd(zoiets moeilijk woord)Pretty Cooper schreef:Ik heb er van het weekend weer een paar zien rijden. Het blijft een kek bakkie!!!
Pedro?????? Fiat?????
Ik ben er in ieder geval wel uit welke het leukste rij-ijzer isFiat 500 1.4 16V Sport - Renault Twingo 1.2 TCE GT - Mini Cooper (2002)
Iedereen is weg van de nieuwe Fiat 500 en velen hebben het over de hoge aaibaarheidsfactor van de kleine Italiaan. Alleen willen wij niet aaien, maar rijden! Daarom confronteren we de vooralsnog dikste benzine-500, de 1.4 16V Sport, met de Renault Twingo 1.2 TCE GT én een gebruikte Mini Cooper. Welke van de drie is het leukste rij-ijzer?
Heb zo'n voorgevoel dat de conclusie zal zijn dat de mini de best sturende auto is, maar dat je voor het geld van een 2002 mini cooper een gloednieuwe Fiat 500 kan kopen met 3 jaar garantie..Ivo schreef:In de nieuwe AutoWeek die vanaf morgen in de winkels ligt staat wel een leuk testje: een nieuwe Fiat 500, een nieuwe Renault Twingo (:roll:) en een gebruikte MINI Cooper (2002) nemen het daarin tegen elkaar op. Ik ben benieuwd wat ze er over schrijven.
Onze sponsors