Mensen ik heb een boete. Ik schrok me de tering toen......
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo gasten... na meer dan een half jaar heb ik antwoord gekregen vandaag!!! De officier van justitie heeft mijn boete nietig verklaard. Ik moet het bezwaar intrekken binnen zeven dagen en dan vervalt de boete compleet en krijg ik mijn geld terug!!
Ik was het niet en ik was daar niet! Waarschijnlijk een andere Mini Cooper! De staat is nu dus 130 Euro misgelopen....
Voor mensen die ook eens hulp willen bij boetes of hoe ze die moeten afhandelen laat maar weten. Er zijn wat stelregels die je moet aanhouden en wellicht kan ik daarbij helpen inclusief de informatie die je vindt op Flitsservice.nl. Neem de tijd ervoor, want het kan echt geld schelen en we hebben ook rechten in dit land, meer dan je soms denkt te hebben!!!
MR
Ik was het niet en ik was daar niet! Waarschijnlijk een andere Mini Cooper! De staat is nu dus 130 Euro misgelopen....
Voor mensen die ook eens hulp willen bij boetes of hoe ze die moeten afhandelen laat maar weten. Er zijn wat stelregels die je moet aanhouden en wellicht kan ik daarbij helpen inclusief de informatie die je vindt op Flitsservice.nl. Neem de tijd ervoor, want het kan echt geld schelen en we hebben ook rechten in dit land, meer dan je soms denkt te hebben!!!
MR
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik kreeg net vandaag weer een bedelbrief van Koos SpeeMR schreef:Voor mensen die ook eens hulp willen bij boetes of hoe ze die moeten afhandelen laat maar weten. Er zijn wat stelregels die je moet aanhouden en wellicht kan ik daarbij helpen inclusief de informatie die je vindt op Flitsservice.nl. Neem de tijd ervoor, want het kan echt geld schelen en we hebben ook rechten in dit land, meer dan je soms denkt te hebben!!!
MR

Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Op www.flitsservice.nl staat een hele berg aan info voor wat te doen bij een boete... Misschien het je daar wat aan!
tja... foutje... niet echt relevant meer natuurlijk
Gr. Mitch
tja... foutje... niet echt relevant meer natuurlijk

Gr. Mitch
Laatst gewijzigd door Mitchell op 11 okt 2007, 23:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
MR, op welke formele grond is de boete nu precies vernietigd?
En waarom moet je dan het bezwaar intrekken??? Leuker voor de statistieken?
En waarom moet je dan het bezwaar intrekken??? Leuker voor de statistieken?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Hahaha, zo'n brief heb ik ook gehad, gewoon geen opgave doen waarom ze ineens anders denken. Ik had bezwaar aangetekend tegen een bekeuring voor het overschrijden van een doorgetrokken streep. Natuurlijk reed ik daar niet, en die streep was er al helemaal niet... Blijkbaar wilden ze de verbaliserende ambtenaar niet af laten gaan voor de rechter, dus dan maar gauw de beslissing van de officier van Justitie intrekken. Ik heb mijn bezwaar ingetrokken voor versnelde teruggave van de betaalde bekeuring, en een paar MAAND later geld terug gehad. Duurde lang, die "versnelde" teruggave; ik wil niet eens weten wat de normale tijd is...MR schreef:Hij zegt het volgende:
"Ïk heb uw beroep, gelet op de deoor u aangevoerde argumenten, opnieuw bekeken en acht uw beroep gegrond."
MR

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb maandag waarschijnlijk ook een inmense boete gereden... Kwam het 100km/h stuk op de A58 van Roosendaal naar Breda af en bij afslag Zegge stonden ze te controleren. Toen ik er al voorbij was geknalt bedacht ik me ineens "hé, stond daar nou een busje?!". Meteen keek ik in m'n achteruitkijkspiegel en zag ik ze staan, de ratten...
Geen idee hoeveel het te hard was, maar in ieder geval te veel.

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Doodzonde...karretje schreef:Oh, jee kaj![]()
Vorige week had ik er ook weeeer eentje, niet veel te hard maar toch weer € 40Tis zo zonde....

- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Volgens de propaganda folder die ik bij me laatste boete kreeg doet Koos allemaal nuttige dingen van het geld dat ie uit onze zakken klopt... voorbeelden werden niet genoemd maar we geloven hem natuurlijk op z'n woord! Net zo goed als dat alle flitspalen alleen op plaatsen staan waar ze actief bijdragen aan de verkeersveiligheidCooperS-lightningblue schreef:Doodzonde...karretje schreef:Oh, jee kaj![]()
Vorige week had ik er ook weeeer eentje, niet veel te hard maar toch weer € 40Tis zo zonde....

Des - GT spirit . com
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik had er vandaag 1 te pakken.... Renova Breda stuurde de rekening! Wat heb ik toch met die gasten... Wat bleek ik zou op 16 SEPTEMBER 2006 ergens geparkeerd hebben te lang..... Ik kreeg vandaag de bon binnen en of ik ff 60 Euro wilde betalen... Na een jaar zeker...
Ik weet niet eens meer of ik daar was, of ik het was en of het wel die wagen was... Ik kan niet eens meer bezwaar maken... en bedankt
:(
Lekker! Denk je eindelijk alles met dealers gehad te hebben komt dit... Tsja hahahah ken er ook wel bij
Laat ze maar eens bewijzen dat ik het was.. Ik weet het zelf niet eens meer na een jaar... En zowiezo vervalt dan de bon als het zo lang duurt voordat je er iets overhoort...
MR
Ik weet niet eens meer of ik daar was, of ik het was en of het wel die wagen was... Ik kan niet eens meer bezwaar maken... en bedankt

Lekker! Denk je eindelijk alles met dealers gehad te hebben komt dit... Tsja hahahah ken er ook wel bij

MR
Onze sponsors