Haha...
Goed om te zien dat er veel liefhebbers zijn van mooie klokjes.
Ook mijn vrouw en ik hebben een horlogetik.
Ik bewonder iedereen die hier zijn/haar collectie toont, maar ben daar zelf beetje huiverig voor.
maar een tipje van de sluier...
D&G, Breil, Armani, Seiko, Jeep, Fossil, Tissot, Panerai (en alles in een kluis!)
Zijn er ook mensen die spijt hebben van een bepaald horloge??!
Het horloge topic!
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- MY00
- 4 op een rij!
Bericht
Spijt,
Ja van de TW steel voor mijn vrouw, was een van de 1st modellen die hun hadden. Is gewoon een grote klok, zonder techniek.
2 vrienden van mij hun Omega's. Wat een slechte horloges. Veel onderhoudskosten en de lerenbandjes moeten bijna elke 3 jaar vervangen worden. En dan mag er niet mee zwemmen want dan gaat het nog sneller.
Ja van de TW steel voor mijn vrouw, was een van de 1st modellen die hun hadden. Is gewoon een grote klok, zonder techniek.
2 vrienden van mij hun Omega's. Wat een slechte horloges. Veel onderhoudskosten en de lerenbandjes moeten bijna elke 3 jaar vervangen worden. En dan mag er niet mee zwemmen want dan gaat het nog sneller.
Laatst gewijzigd door MY00 op 27 jan 2010, 08:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes,
René
René
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
een nieuwe is toch weer zo gehaald uit turkeij sjaakie....coendek schreef:nou raampje intikken en ff mijn klokkies weg kapen is makkelijker dan de mini meenemen

Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- MY00
- 4 op een rij!
Bericht
Verder ben ik tegen het hebben van een kluis in huis, mits het niet verplicht wordt door de verzekering, indien iemand bij mij komt met kwade bedoelingen mogen ze alles hebben. De rest regel ik wel met de verzekering.
Voor de heren die zich hier bij aansluiten. Men weet nu welke horloges de mensen hebben die het hier bekend maken. Jullie doen hier erg geheimzinnig over dus neem ik aan dat jullie erg waardevolle horloges in huis hebben. En zo zouden natuurlijk anderen er ook over kunnen denken. Begrijp dus ook niet waarom jullie in de topic reageren.Aldwin schreef: Ik bewonder iedereen die hier zijn/haar collectie toont, maar ben daar zelf beetje huiverig voor.
Verder ben ik tegen het hebben van een kluis in huis, mits het niet verplicht wordt door de verzekering, indien iemand bij mij komt met kwade bedoelingen mogen ze alles hebben. De rest regel ik wel met de verzekering.
Groetjes,
René
René
Onze sponsors