Geef eens iets ander, geef een dagje MINI cabrio!

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jul 2006, 14:52

@ Tim:

:D
Ik neem aan dat jij haar meeneemt naar de BrithdayRun??????
Dan komt ze toch al in haar eigen MINI? 8) (shakeit)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

10 jul 2006, 15:17

Haha leuk Kaj, ben benieuwd naar het vervolg............. :mrgreen:
karretje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

10 jul 2006, 15:30

Jeetje, echt toppie !!!!!! :P
MINI...................................The best there is.
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jul 2006, 15:45

Gaaf hoor! Leuke reactie! Kan ook niet anders hè!
Zou wat zijn zeg; "Hier, alsjeblieft vandaag is deze cabrio van jou! Hè Bah, dat wil ik helemaal niet, ik wil liever de hele dag thuis zitten en ballonnen opblazen..... :mrgreen:
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jul 2006, 15:57

Blijven leuke verassingen. Helemaal toppie
Fotos en rest zien we nog wel verschijnen :D
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jul 2006, 19:43

Rond 1730 kwamen Suzan en haar vriendje me ophalen bij mijn huis. Beide zo te zien behoorlijk in de zon gezeten met het kappie open (verbrand!)! >)

Uiteraard, zoals dat hoort, haar terug laten rijden naar Renova in Breda. Zonder windscherm (want er moest iemand in) is het toch een behoorlijk stuk waaieriger (morgen stik verkouden :lachuh)! Maar goed, dat ter zijde!

Daar hebben we onder het genot van een glaasje koele vloeistof even de dag geëvalueerd met Tim ! Zoals je merkte Tim heeft ze het ontzettend naar haar zin gehad!

Met pijn in het hart heeft ze dan ook de sleutel van de zwarte Cooper Cabrio moeten afstaan :'( . Onderweg naar haar huis met mijn Coopertje S (zonder mijn jas, omdat ik die in Breda bij Renova heb laten liggen) heeft ze alle foto's en filmpjes die gemaakt waren vandaag zitten bekijken. Eenmaal bij hun thuis gekomen kreeg ik nog een ontzettend lief bedank-kaartje en kon ik nog iets verwachten van hun (Zoals ik al aangaf is het "nog iets" helemaal niet nodig, want de reactie die ze vanochtend gaf was in mijn ogen al het bedankje! Daar hou ik van!) Uiteraard verwachten wij van de NewMINIclub een leuke foto voor op de voorpagina :lachuh !

RENOVA Breda, met Tim en Remy onwijs bedankt voor het schitterende verloop van de dag! Toppie!

Ik heb zo'n gevoel dat Suzan vanavond in ieder geval lekker zal slapen......

Foto's komen nog.....
Afbeelding
FunkyRAT
Be Mini
Be Mini

10 jul 2006, 21:37

Dat is wel een erg leuke cadeau! Goed bedacht, ook erg leuk van Renova dat ze zo meedenken. Had ik totaal niet verwacht van een dealer!

Je hebt haar zeker weten een fantastische verjaardag bezorgt!!
Avonertim
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

11 jul 2006, 12:36

Het was inderdaad goed te zien dat zij een leuke dag heeft gehad en daarvoor heb je het uiteindelijk allemaal gedaan toch!

Ik ben benieuwd wat "nog iets" zal zijn....... :D

Let's MINI

P.S. je jas hangt bij de receptie....... :)
INCREDIBLY MINI. THE NEW MINI.
Suzanne
Nieuw Lid
Nieuw Lid

11 jul 2006, 12:54

Hallo allemaal,

hier even een berichtje van het verraste meisje zelf. Gisteren was inderdaad een topdag, en ik wist echt van niets! Ik had al een vermoeden dat ze ergens mee bezig waren, maar dat IK in een mini zou gaan rijden, daar had ik geen seconde bij stil gestaan!
Ik zag een mini aan komen rijden, en dacht Kaj te herkennen, maar wist ook dat het zijn auto niet was en ik was op dat moment nog te duf om verder te denken..Hier thuis hebben ze gisterenavond nog even mijn blik uitgelegd toen ik hoorde dat ik mocht gaan touren: eerst een blik vol ongeloof en voor de rest van de dag een lach van oor tot oor die niet meer verdween..
Met pijn in mijn hart moest ik hem dan toch aan het eind van de dag weer inleveren, maar nu is het voor mij absoluut zeker dat er ooit ook bij mij 1 op de stoep zal staan en als het zover is, meteen naar Renova! We werden er gisteren leuk ontvangen, ik heb m'n ogen er uitgekeken en nog lekker wat nagepraat.
Kortom, een dag om nooit meer te vergeten!!

Groetjes,

Suzanne

ps. wat de foto's betreft, ik moet nog even kijken of er een fatsoenlijke bij zit :oops:
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

11 jul 2006, 13:14

Hoi Suzanne, leuk dat je je even hebt aangemeld en hebt laten weten hoe het gegaan is. We zijn benieuwd naar de foto's!

Hopelijk kun je hier binnenkort ook een MINI parkeren :)
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jul 2006, 13:23

Heey suzanne, welkom op het mini forum! Echt een leuk kadootje om te krijgen! Er zal heus wel een fatsoenlijke foto bij zitten van jou met een smile van oor tot oor. Maar leuk om te lezen dat je het erg naar je zin hebt gehad en dat je nu ook echt een Mini wil :lol: :lol:
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jul 2006, 15:21

Ha Suzanne!

Dat zijn de betere verrassingen :)

En die smile van oor tot oor die herkennen we dus laat die foto's gerust doorkomen ;-)

enne... welkom op het forum!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jul 2006, 15:28

Heeeee suuske!

Leuk dat je je ook hebt aangemeld op het forum! Nu het autootje nóg, maar je hebt er een verdiend vind ik, dus ik weet 100% zeker dat er een keer een gaat komen!
Heb net al 2 foto's bij Tim in Breda gezien! Hij was er erg blij mee als ik hem goed begreep, he Tim? Ik wil er uiteraard ook wat hebben!

Ik vind het super dat jij het super vond!! Dat was namelijk helemaal de bedoeling en als ik je pa en ma zo hoorde gister ("Ooooh, wat rijd dat dingetje fijn!") dan komt het helemaal goed!

Ik ga nu weer weg uit het clubhuis in Breda! Spreek je snel weer!!

Doegdoeg,

Kaj / CooperS-indiblue
Afbeelding
Yvon
Wingman
Contacteer:

11 jul 2006, 20:19

Helemaal goed deze acties :D

Suzanne, top dat je een topdag hebt gehad. Nu op naar je eigenste mini 8)

In de tussentijd lekker hier rondhangen en de mini van Kaj 'leasen' :mrgreen:
Afbeelding

NMC Legend
NMC Legend

11 jul 2006, 20:22

Hoi Suzanne,

Leuke vriend heb jij hoor, die zo maar ff een Mini voor je regelt. En dat stralende weer :zon van gisteren zal je echt wel verdiend hebben.

Hoop dat er snel een Mini op je pad komt , en tot die tijd, veel plezier hier op het forum en met Kaj zijn Mini :mrgreen:

Terug naar “Kletshoek”