Naar Frankrijk met de mini ...veel plezierrrrrrrrrrrr!!!NOT!

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Shadow_Breaker
GPc-0001

13 aug 2008, 12:06

kwiebje schreef:Verzekeringsmaatschappijen zijn gewoon ordinaire oplichters. Meer zeg ik er niet over!
Vandaar dat we Floris hier hebben.
Ik zou iedereen aanraden om toch ook bij Floris te horen.
Hij staat altijd klaar om mensen te helpen. (met raad geven, berekeningen maken, hints geven, en gewoon ook omdat hij hier niet alleen komt verkopen maar ook nog eens over andere dingen helpt ivm mini's)
ik heb veel respect voor Floris dat hij terwijl hij zelf er niets aan verdiend om andere mensen te helpen met raad te geven om naar hun verzekeraar te gaan. (natuurlijk is dit wel reclame) maar dit is toch duidelijk een teken van vriendelijkheid, inzet en trouw aan de hulp vragende medemens.
Spijtig dat we zo niet veel verzekeraars hebben in België
Als Floris ooit in België verzekeringen zou aanbieden dan sta ik als eerste aan zen deur voor een offerte te laten maken.
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 aug 2008, 12:26

Floris is een tussenpersoon. Daar zit ook veel verschil tussen. Ik heb over mijn verzekeringsagent ook niks te klagen. Maar ik doelde met name meer op de grote verzekeringsmaatschappijen. Ze strijken overal gelden op met de meest winstgevende woekerpolissen en als ze dan eens een keer uit moeten keren zijn ze niet thuis, op vakantie of is het niet hun schuld.

Heb het helemaal gehad met die lui!

Ik kan floris goed velen hoor daar ligt het niet aan. Maar het gaat me meer om de policy van die verzekeringsmaatschappijen! :evil:
Shadow_Breaker
GPc-0001

13 aug 2008, 12:44

kwiebje schreef:Floris is een tussenpersoon. Daar zit ook veel verschil tussen. Ik heb over mijn verzekeringsagent ook niks te klagen. Maar ik doelde met name meer op de grote verzekeringsmaatschappijen. Ze strijken overal gelden op met de meest winstgevende woekerpolissen en als ze dan eens een keer uit moeten keren zijn ze niet thuis, op vakantie of is het niet hun schuld.

Heb het helemaal gehad met die lui!

Ik kan floris goed velen hoor daar ligt het niet aan. Maar het gaat me meer om de policy van die verzekeringsmaatschappijen! :evil:
Daar kan ik ook inkomen. Hier doen ze ook zo. Alleen dat het begint te veranderen hier.
Er zijn nu verzekeringsmaatschapijen die geen rekening houden met de uitkeringen. enkel met 2 cijfers 3 en 6.
3 keer in fout op 3 jaar is stopzetting van de verzekering, 6 keer niet in fout in 3 jaar is stopzetting verzekering.
Dit begin je hier meer en meer te horen. natuurlijk zijn er uitzonderingen, zoals vandalisme, diefstal, ... maar bij mijn verzekering doen ze er niet moeilijk over. heel simpel: aangifte gedaan, aankoop tikketjes binnen brengen met PV, klacht indienen tegen onbekenden. uitkering komt eraan bij mijn verzekering, en polis stijgt niet omdat je klacht hebt ingedient tegen onbekende.
Natuurlijk weet ik wel dat er een groot verschil is tss belgië en nederland, jullie betalen qua verzekering relatief gezien minder dan in België.

Maar het zijn ook de tss personen die ons moeten gaan verdedigen tegen de grote maatschappijen, en dat is wat floris ook doet, en waar hij ook goed in is (voor zover dat ik heb kunnen lezen en horen) + hij heeft overduidelijk de goeie mentaliteit, dus ik zou aanraden om met een tss persoon te werken :D

Maarja verzekeringen is nu eenmaal deels maffia zaken (voor een deel toch).
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 aug 2008, 13:50

nou nou jongens niet zo negatief he over de verzekeringsmaatschappijen en NL.
We staan nou niet in een goed daglicht maar om ons als oplichters en maffia te bestempelen vind ik wel wat ver gaan.
Verzekeraars keren nou eenmaal niet alles uit, er blijven altijd uitsluiting bestaan, maar dat heb je in elke branche.
Het zou een stuk schelen als mensen de polisvoorwaarden doornemen voordat ze een verzekering afsluiten, zou een hoop gedoe achteraf schelen.
Maar nee er wordt een verzekering afgesloten en bij schade wordt er eens gekeken of het wel gedekt is, doe je toch ook niet als je een MINI koopt, eerst betalen en dan pas kijken of hij motorisch in orde is.
En wat betreft de woekerpolissen sta ik volledig achter jullie, er is een hoop verzwegen voor de consument en daar moeten wij nu voor boeten.
Verzekeren is zekerheid stellen en een beleggingsverzekering is geen zekerheid, want de beurskoersen blijven altijd stijgen en dalen, maar daar zijn de verzekeraars nu wel over uit.
En vergeet niet dat ook deels de schuld bij de consument ligt, in de jaren 90 was je eigenlijk een idioot als je niet aan beleggingen deed, een hoop mensen hebben daarom zonder dat ze geld hadden dit soort verzekeringen afgesloten.
Sommige mensen hebben gekozen voor beleggingsproducten waar een hoop risico mee werd gelopen, en nu de beurs in elkaar gestort is met z'n allen wijzen naar verzekeraars in NL, dat is volgens mij niet de juiste manier.

zo ik heb me zegje gedaan en wil niemand persoonlijk aanspreken, begrijp volkomen hoe jullie denken maar het is niet altijd terecht.

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Shadow_Breaker
GPc-0001

13 aug 2008, 14:03

florisvandam schreef:nou nou jongens niet zo negatief he over de verzekeringsmaatschappijen en NL.
We staan nou niet in een goed daglicht maar om ons als oplichters en maffia te bestempelen vind ik wel wat ver gaan.
Verzekeraars keren nou eenmaal niet alles uit, er blijven altijd uitsluiting bestaan, maar dat heb je in elke branche.
Het zou een stuk schelen als mensen de polisvoorwaarden doornemen voordat ze een verzekering afsluiten, zou een hoop gedoe achteraf schelen.
Maar nee er wordt een verzekering afgesloten en bij schade wordt er eens gekeken of het wel gedekt is, doe je toch ook niet als je een MINI koopt, eerst betalen en dan pas kijken of hij motorisch in orde is.
En wat betreft de woekerpolissen sta ik volledig achter jullie, er is een hoop verzwegen voor de consument en daar moeten wij nu voor boeten.
Verzekeren is zekerheid stellen en een beleggingsverzekering is geen zekerheid, want de beurskoersen blijven altijd stijgen en dalen, maar daar zijn de verzekeraars nu wel over uit.
En vergeet niet dat ook deels de schuld bij de consument ligt, in de jaren 90 was je eigenlijk een idioot als je niet aan beleggingen deed, een hoop mensen hebben daarom zonder dat ze geld hadden dit soort verzekeringen afgesloten.
Sommige mensen hebben gekozen voor beleggingsproducten waar een hoop risico mee werd gelopen, en nu de beurs in elkaar gestort is met z'n allen wijzen naar verzekeraars in NL, dat is volgens mij niet de juiste manier.

zo ik heb me zegje gedaan en wil niemand persoonlijk aanspreken, begrijp volkomen hoe jullie denken maar het is niet altijd terecht.

gr.
floris
met die maffia zaken had ik het niet over de verzekeringen in nederland :wink:
ik had et over de maffia heeft dit idee ontwikkeld: betalen of je kot word kort en klein geslagen, en als je betaald dan beschermen we het.
niet volledig het idee van verzekeringen maar daar komt het deels van :wink:

En inderdaad, ik heb ook de indruk dat mensen verwachten dat alle kosten voor eender welk vergoed worden. En ik weet ook dat verzekeringen balange niet alle schade kunnen dekken. Maar de mensen moeten inderdaad hun polis eens heel goed lezen, nu de "fout" bij de meeste verzekeringsmaatschappijen is de grijze zone. aja niet echt "fout"maar eerder misverstanden etc. is dat er nog altijd een grijze zone is. en dat de ene verzekeraar er anders op reageerd dan de andere.
en dat kan verwarring opleveren.

Trouwens we zoude toch niet zonder verzekeringen kunnen/willen.
ik toch niet. :wink:
Francisca
Mod virus alert!
Mod virus alert!

14 aug 2008, 23:34

He, Karin en Martin, wat balen voor jullie zeg ! :cry: :evil:
Daar heb je inderdaad behoorlijk de pee in en dat tijdens jullie vakantie ...
hopelijk heb je ook nog leuke dagen gehad.
En terug in Nederland ben je er inderdaad nog niet klaar mee, al dat gebel en geloop naar/met de Rabobank/verzekering. Goed van je trouwens, dat je de boel in scene gezet hebt, zodat ze konden zien dat de tas niet zichtbaar was. Misschien dat er nog iets mee te redden valt. Ik hoop het voor jullie ...

Nou sterkte ermee he, met de afhandeling !

Groetjes,
Francisca uit Axel.
karretje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

15 aug 2008, 19:54

Bedankt fransisca, :wink:

Maandag het vervolg!! :?
gr k&m
MINI...................................The best there is.
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

15 aug 2008, 20:18

Succes hoor!!! Zal voor jullie duimen. :D

gr, PC
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
karretje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

18 aug 2008, 20:34

Nou :? weer een middag naar de K***e.
Heb ruim een uur bij de Rabo gezeten weer alles gezegd, gekeken naar de mini. De baggage is idd. niet te zien zei ook deze!! Bellen naar Interpolis................................................wachten.......

Maaaarrrrrrrrrrr geen cent hoor krijgen we vergoed
:evil: :'(
Niet te geloven ...................Geen beetje coullance voor een "goede"klant.
Interpolis :''O Ga er met al mijn verzekeringen weg, zij ook geen cent meer van mij. :p

Duur vakantietje geworden......jammer :cry:
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

18 aug 2008, 20:36

Nou karretje het duimen heeft niet veel opgeleverd :( :(

Wat naar, wat een ellende en dan ook nog niets vergoed. Is er niet iets van rechtbijstand wat je kunt regelen?

groetjes, PC
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
karretje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

18 aug 2008, 20:51

Pretty Cooper schreef:Nou karretje het duimen heeft niet veel opgeleverd :( :(

Wat naar, wat een ellende en dan ook nog niets vergoed. Is er niet iets van rechtbijstand wat je kunt regelen?

groetjes, PC
Nop :cry: dat is alleen bij een vakantie in Nederland. Had ik al nagevraagd. :?
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 aug 2008, 21:04

Zure nasmaak heeft die vakantie gekregen, het is mss niet juist om daarom frankrijk negatief af te schilderen, maar ik begrijp je reactie wel. Kom je niet bepaald vrolijk van :(.

Met zo'n verzekeringsmaatschappij sta je ook nergens zeg :?
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 aug 2008, 21:11

Interpolis probeert alles af te wimpelen zodat ze niet uit hoeven betalen. Ook al verschillende keren problemen mee gehad hier thuis....

Jammer dat je vakantie zo in het water is gevallen. Denk je na een periode hard werken een fijne vakantie te hebben gebeurt er dit.

Veel sterkte karin en martin!
Kees en Annet
Racende reporter

18 aug 2008, 22:33

Jammer dat je niets vergoed krijgt.
Ik ben alleen bang, dat geen enkele verzekeringsmij. deze schade zou betalen. :evil:

Dus voordat je overgaat naar een andere verz.mij. een tip. Lees de kleine lettertjes. (doen wij dus ook nooit)
Dit om herhaling en teleurstelling te voorkomen. :cry: (harde les voor ons allen)

Wij hebben onze reisverzekening bij de nederlandse ski vereninging. (gevaarlijke sporten zijn mee verzekerd)
Nog nooit problemen gehad. En we hebben al best veel gebruik van ze gemaakt.

Maar (gelukkig) nog nooit voor diefstal uit de auto.

In ieder geval sterkte.

Annet
Afbeelding
Francisca
Mod virus alert!
Mod virus alert!

18 aug 2008, 23:56

Balen zeg Karin ! :evil: :(
Inderdaad, het is zuur, maar ik denk dat Annet inderdaad gelijk heeft gezien de situatie.

Harold zei net, maar daar denk je op dat moment niet bij na, maar achteraf gezien had je misschien beter aangifte kunnen doen voor beroving (van foto-tas) ipv auto-inbraak.

Sterkte !
Francisca uit Axel.

Terug naar “Kletshoek”