klikkie
Dat moeten we nog regelen.Menno schreef:@ Clubmenneke, ziet er goed uitruimte genoeg..
Bouw je dit in eigen beheer of wordt het gebouwd?
dus ik kan volgend jaar mijn BBQ kookkunsten bij jouw in de achtertuin laten zienJurgen schreef:Ze hebben gisteren ondertussen het gras gelegd, blijft altijd raar hoorop een dag heb je een grastapijt liggen
Ik zal proberen eens een foto te maken.
Bij mij binnen zijn ze dan ook volledig aan de domotica en de elektriciteit bezig, het begint te naderen mensenAls is er nog zoveeeeeeeeeeeeeeel werk in en dat zou moeten lukken tegen kerst...
Das afgesproken!florisvandam schreef:dus ik kan volgend jaar mijn BBQ kookkunsten bij jouw in de achtertuin laten zienJurgen schreef:Ze hebben gisteren ondertussen het gras gelegd, blijft altijd raar hoorop een dag heb je een grastapijt liggen
Bij mij binnen zijn ze dan ook volledig aan de domotica en de elektriciteit bezig, het begint te naderen mensenAls is er nog zoveeeeeeeeeeeeeeel werk in en dat zou moeten lukken tegen kerst...
![]()
gr.
floris
Jurgen schreef:Ze hebben gisteren ondertussen het gras gelegd, blijft altijd raar hoorop een dag heb je een grastapijt liggen
Ik heb iets leuks voor je dan Floris!florisvandam schreef:dus ik kan volgend jaar mijn BBQ kookkunsten bij jouw in de achtertuin laten zienJurgen schreef:Ze hebben gisteren ondertussen het gras gelegd, blijft altijd raar hoorop een dag heb je een grastapijt liggen
![]()
gr.
floris
Onze sponsors