Jurgen, zie de link hierboven. Tik daar je serienummer in en je ziet precies wanneer hij gebouwd is, welke specs erin zitten en of ie ooit binnen is geweest voor reparatie !!Jurgen schreef:Aan het serienummer geloof ik niet, daar kan je enkel het model aan zien. En de garantie etc etc etc.
Ik vraag het morgen is aan de technieker, mss dat wij wel kunnen zien in de databases van apple wat voor systeem wat is aan het hand van het serienummer.
Het Apple topic
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Ja die site ken ik
, maar dan kan je nog niet alles zien wat wij kunnen zien.
En geen idee of hij ook de aanpassingen van de CTO laten zien, ale ik heb geen idee van of die vast staan op het serienummer.
Geheugen of harde schijf uitbreidingen die niet door apple zijn gedaan zul je natuurlijk nooit kunnen zien via je serienummer. Daarvoor moet je naar je systeemprofiel.

En geen idee of hij ook de aanpassingen van de CTO laten zien, ale ik heb geen idee van of die vast staan op het serienummer.
Geheugen of harde schijf uitbreidingen die niet door apple zijn gedaan zul je natuurlijk nooit kunnen zien via je serienummer. Daarvoor moet je naar je systeemprofiel.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Achso........Jurgen schreef:Ja die site ken ik, maar dan kan je nog niet alles zien wat wij kunnen zien.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
CTO = Custom to order
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Jurgen
Bericht
Trouwens tip aan de mensen met een Apple moest hij ooit gestolen worden kan je altijd je serienummer laten blacklisten bij Apple. Moest hij dan ooit is binenn komen voor een reparatie of wat dan ook dan moeten ze die laptop binnen houden.
- Jurgen
Bericht
Als het over Ram geheugen gaat. Gewoon dat van Kingston pakken. Gebruiken wij al jaar en dag zonder problemen.MaVaEe schreef:Wel even op internet zoeken of je gekozen stripjes ook Mac compatible zijn en of er een beetje goede recensies over zijn. Verkeerde strookjes geven je namelijk een zeer instabiel systeem.Che schreef:OK, kost ook niet zoveel zie ik !
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Kingston is ook het merk dat je moet hebben. Dan ook het liefst nog de strookjes die speciaal voor Apple zijn. Koop wel het 4GB kitje. Hierbij heb je 2 strookjes uit dezelfde productiebatch wat de stabiliteit alleen maar ten goede komt.Jurgen schreef:Als het over Ram geheugen gaat. Gewoon dat van Kingston pakken. Gebruiken wij al jaar en dag zonder problemen.MaVaEe schreef:Wel even op internet zoeken of je gekozen stripjes ook Mac compatible zijn en of er een beetje goede recensies over zijn. Verkeerde strookjes geven je namelijk een zeer instabiel systeem.Che schreef:OK, kost ook niet zoveel zie ik !

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik rij donderdagavond na werk naar Nijkerk om een 15" MBP te halen van april 2009 met 4 gb intern en Iworks, Final Cut Express en Aperture voor 1175 euris. Niet verkeerde dacht ik maarrrr ..... aangezien ik nieuw ben in het Apple wereldje wil ik graag weten waar ik op moet letten bij aankoop. Heb diverse close-up pics gezien en die zien er goed uit, heb serienummer dus heb kunnen tjekken of de specs kloppen, eventuele dode pixels zal ik ook nog kunnen zien, wat nog meer ?
tis wel een takke end rijden maja komt de Mini ook weer eens wat verder dan het Limburgse landschap he !!
ps ik was met meerdere verkopers aan het onderhandelen en weet er ook nog 1 te koop met 2 GB van jan.2009 voor 1125,- dus als iemand nog interesse heeft .....
tis wel een takke end rijden maja komt de Mini ook weer eens wat verder dan het Limburgse landschap he !!
ps ik was met meerdere verkopers aan het onderhandelen en weet er ook nog 1 te koop met 2 GB van jan.2009 voor 1125,- dus als iemand nog interesse heeft .....
- @mr
- Bijna verslaafd
Bericht
Eigenlijk is er niet veel om op te letten met de MBPro's
Zorg wel dat je de orginele installatieCD erbij krijgt.
Een beetje appel freak bewaard alle boekjes ;-)
Kijk even of be backlight systeem van je keyboard werkt en of er
geen schade is aan het scherm. Voor de rest zou het gewoon goend moeten zijn.
Mooie prijs trouwens. Zeker met de bijgeleverde software.
Ar.
Ar.
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Is de bijgeleverde software wel legaal?@mr schreef:Eigenlijk is er niet veel om op te letten met de MBPro's
Ar.

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
tuuuuuurlijk ......
mbt software .... pmmetje !!
MaVaEe schreef:Is de bijgeleverde software wel legaal?@mr schreef:Eigenlijk is er niet veel om op te letten met de MBPro's
Ar.
tuuuuuurlijk ......

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb um !!
Wat een superapparaatje !!!
Heb nu de Dell en de MBP in een netwerkje hangen en mappen delen aanstaan.
Zie in de Mac wel de mappen op mij Dell maar niet de inhoud en kan dit dus ook niet kopieren.
Zelfde geldt voor de Favorieten. Geexporteerd maar wanneer ik ze in Safari 4.0 wil importeren geeft deze aan dat dit niet kan. Itunes hetzelfde etc.
Hulp !
Wat een superapparaatje !!!
Heb nu de Dell en de MBP in een netwerkje hangen en mappen delen aanstaan.
Zie in de Mac wel de mappen op mij Dell maar niet de inhoud en kan dit dus ook niet kopieren.
Zelfde geldt voor de Favorieten. Geexporteerd maar wanneer ik ze in Safari 4.0 wil importeren geeft deze aan dat dit niet kan. Itunes hetzelfde etc.
Hulp !
Onze sponsors