Zeker vergelijken met een GRID...
Is de nieuwste GT, vergeleken met de voorgaande edities een beetje de moeite waard?
Eerlijk gezegd snap ik niet waar ze zo lang over gedaan hebben maar t grote verschil blijft t realistische wat GT heeft tegenover zowat alle racegamesGreyCooperS schreef:wss krijg ik het halve forum over mn heen, maar vond de laatse 2 versies van GT echt saaaaai![]()
Is de nieuwste GT, vergeleken met de voorgaande edities een beetje de moeite waard?
Spel is eigenlijk al verouderd, ja.PepperWhite schreef:Eerlijk gezegd snap ik niet waar ze zo lang over gedaan hebben maar t grote verschil blijft t realistische wat GT heeft tegenover zowat alle racegamesGreyCooperS schreef:wss krijg ik het halve forum over mn heen, maar vond de laatse 2 versies van GT echt saaaaai![]()
Ik had er meer van verwacht iig
Waarom kan ik geen strepen leggen op de motorkap? Waarom kan ik niet met het dak open rijden van m'n elise en waarom in godsnaam zit er geen Exige in!coendek schreef:guys.. waarom kan ik mijn dak niet zwart maken van mijn mini?
GT5.. loopt 5jaar achter...iDarkDesign schreef:Waarom kan ik geen strepen leggen op de motorkap? Waarom kan ik niet met het dak open rijden van m'n elise en waarom in godsnaam zit er geen Exige in!coendek schreef:guys.. waarom kan ik mijn dak niet zwart maken van mijn mini?
iDD
Onze sponsors