Het huizentopic...
- 320d touring
- BBQ hulpkok
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
De interieurpics post ik nog wel als ze aan het interieur bezig zijn, ze zijn nu vooral bij mijn zus bezig.
De oplevering Karin is hoop ik ergens rond oktober al is er nog geen vaste datum vast gezet. De TV is anders wel vandaag juist besteld
De oplevering Karin is hoop ik ergens rond oktober al is er nog geen vaste datum vast gezet. De TV is anders wel vandaag juist besteld

- ducks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij ons zijn ze na lange tijd ook weer verder gegaan. Ze hebben nu de muren gelijmd en aan de binnenzijde ook al de deurposten neer gezet.
Gisteren hebben ze de breedplaatvloeren op de onderslagen en op de binnenmuur geplaatst. Het begint nu echt een huis te worden.
Hier een impressie van hoe het er nu bij ligt:
Dit is de voorzijde van de woning.

Dit is de achterzijde van de woning.

Hopelijk gaan ze voor de bouwvak nog beton storten zodat ze na de bouwvak hier weer verder op kunnen bouwen.
Ondertussen zijn we ook alweer bezig met het indienen voor een aanvraag voor een bouwvergunning. Het zou wel fijn zijn om achter een leuk schuurtje te hebben met overkapping waar we onder kunnen gaan zitten. Tevens hebben we ook al bekeken samen met de buren wat voor erfafscheiding we willen hebben
:D
Mochten er weer nieuwe ontwikkelingen zijn zien jullie het wel
Gisteren hebben ze de breedplaatvloeren op de onderslagen en op de binnenmuur geplaatst. Het begint nu echt een huis te worden.
Hier een impressie van hoe het er nu bij ligt:
Dit is de voorzijde van de woning.

Dit is de achterzijde van de woning.

Hopelijk gaan ze voor de bouwvak nog beton storten zodat ze na de bouwvak hier weer verder op kunnen bouwen.
Ondertussen zijn we ook alweer bezig met het indienen voor een aanvraag voor een bouwvergunning. Het zou wel fijn zijn om achter een leuk schuurtje te hebben met overkapping waar we onder kunnen gaan zitten. Tevens hebben we ook al bekeken samen met de buren wat voor erfafscheiding we willen hebben

Mochten er weer nieuwe ontwikkelingen zijn zien jullie het wel

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ben echt jaloers op jullie tweetjes, wou dat ik hier nog in de buurt een eigen stukje land kon bemachtigen en daarop in eigen beheer een huis kon bouwen
Ben zeer benieuwd naar het eind resultaat maar weet zeker dat het een plaatje gaat worden.
gr.
floris

Ben zeer benieuwd naar het eind resultaat maar weet zeker dat het een plaatje gaat worden.
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
-
am
Bericht
Ik heb in November 2006 een appartement gekocht in Haarlem. Appartement wordt net aan de rand van het stadshart gebouwd op de plek waar vroeger de beroemde Droste fabriek heeft gestaan (van de chocolaatjes, Wiki Droste). Ze zijn in april 2007 begonnen en inmiddels is het al bijna klaar
Foto's van half juni, inmiddels zijn de steigers al weg en de franse balkons al geplaatst

Niet mijn Mini trouwens:

Ingang naar de inpandige garage

En zo ziet het eruit in oktober:

Foto's van half juni, inmiddels zijn de steigers al weg en de franse balkons al geplaatst

Niet mijn Mini trouwens:

Ingang naar de inpandige garage

En zo ziet het eruit in oktober:

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Amokjee, dat gebouw lijkt ontzettend op het apartementengebouw waar ik woon, dus het zal wel van de hand van dezelfde architect zijn.
Stel kritische vragen over de dakbedekking van de overdekte parking, want bij ons (3 identieke complexen) kwamen de panelen die tegen de zoldering van die overdekte parking waren geplaatst al snel los. Er zijn toen enkele platen op een auto gevallen.(40x40 platen)

Stel kritische vragen over de dakbedekking van de overdekte parking, want bij ons (3 identieke complexen) kwamen de panelen die tegen de zoldering van die overdekte parking waren geplaatst al snel los. Er zijn toen enkele platen op een auto gevallen.(40x40 platen)

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
-
am
Bericht
Hi Marcel,
Dank voor de tip, zover ik weet is er nog geen zoldering aangebracht en is het dak op dit moment de standaard beplating waarmee ze de verdiepingen mee hebben gemaakt (enorme betonnen platen).
Architect is Faro uit Lisserbroek, maar ik ga het zeker in de gaten houden!
Dank voor de tip, zover ik weet is er nog geen zoldering aangebracht en is het dak op dit moment de standaard beplating waarmee ze de verdiepingen mee hebben gemaakt (enorme betonnen platen).
Architect is Faro uit Lisserbroek, maar ik ga het zeker in de gaten houden!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Voor Amokjeeh, dit is wat ik bedoelde... Tegels die loslaten, en er staat een auto onder geparkeerd!

Gr, Marcel
Onze sponsors