Helaas heeft m'n Treo geen WiFi dus ik wil een S60 Symbian phone kopen (2ehands, denk een E61).
Ik snap wat er allemaal op zit hoor. Ik kan er gerust mee internetten, emailen etc etc etc. De snelheid(of het gebrek daaraan) kan ik ook nog doorzien, maar wat ik wil van een telefoon is toch een bepaalde mate van stabiliteit. Telefoons die uitvallen horen daar m.i niet bij en helaas heeft de N-serie daar behoorlijk last van, net als een slechte speaker.MR schreef:Alleen BT en bellen.... tsja dan kom je echt budget uit... K320i of zo Nokia 6021 dat soort...
N-series werken best goed, maar mensen moeten inzien dat ze niet zo maar een telefoon bij hebben... Die dingen kunnen net even wat meer dan de normale telefoon. Daar ligt het probleem!
MR
Dan zou ik voor de Nokia 6300 gaan. Ik gebruik hem nu vanaf april en helemaal tevreden. Is gewoon de oersterke 6310i maar in een modern jasje met BT, cam en realtones. Geheugen is uit te breiden tot 1gig en standaard zit er een microSD bij van 128mb.jimmysx schreef: Ik wil gewoon een telefoon waarmee ik kan bellen en sms-en en d'r moet bluetooth opzitten en het vooral blijven doen!!!![]()
Ik verlang weer naar de dagen van de Nokia 1210 enz. Nononse telefoons die het bleven doen wat je er ook mee deed![]()
Kortom, wie heeft er nog een goeie tip voor me?
Onze sponsors