PS3 Online, NewMINIclubbers?!
- shopalicious
- Be Mini
Bericht
Wij zijn vandaag voor het eerst aan de slag, tenminste, als een en ander geïnstalleerd is.... 

- Getzz
- Volledig MINI minded!
Bericht
. De HDD is ook lang niet vol dus snap er niks van
Daar istie mee begonnen maar heeft em zelf afgebrokenOssie schreef:Heb je wel de volledige installatie aangevinkt? Dat duurt wel ongeveer 50 minuten voor 6GB.Getzz schreef:Laadtijden duren laaaannggg jonge. Irritant is dat!
Daarna zijn de laadtijden bijna te verwaarlozen.

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik ben tevreden. Heb een Elise 111R en een MINI cooper S in de garage staan. Nu mag ik lijen dat ze een uitbreiding met een Exige gaan uitbrengen!
Nu die Nordschleife nog vrijspelen en dan rondjes rijden.
iDD
WAT?! Daarna zijn de laadtijden nog steeds van de jaren '90. Wat een ongelooflijk lange laadtijden. En dat zou niet zo erg zijn als dat alleen voor het inladen van een circuit is, maar het is voor alle schermen zo. Vreselijk.Ossie schreef: Daarna zijn de laadtijden bijna te verwaarlozen.
Ik ben tevreden. Heb een Elise 111R en een MINI cooper S in de garage staan. Nu mag ik lijen dat ze een uitbreiding met een Exige gaan uitbrengen!
Nu die Nordschleife nog vrijspelen en dan rondjes rijden.
iDD
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik vind de laadtijden ook lang en ik heb alles op harde schijf geïnstalleerd.
Moet je maar eens als die licensies achter elkaar doen, de helft van de tijd zit je te wachten.
Ik heb wat extra peekaatjes gevonden in de R53 en zit nu op 259 dus nog geen 263
Moet je maar eens als die licensies achter elkaar doen, de helft van de tijd zit je te wachten.
Ik heb wat extra peekaatjes gevonden in de R53 en zit nu op 259 dus nog geen 263

Laatst gewijzigd door Berthil op 27 nov 2010, 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
Of je hebt geen idee wat laadtijden tegenwoordig doen. You are the only one that knows.Ossie schreef:Dan is mijn PS3 waarschijnlijk uitgerust met een superprocessor.
iDD
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
GT5 heeft last van z'n oude trucjes. Voor elke race moet je een bijna een andere auto kopen. De manier waarop je dat moet doen icm met de laadtijden tussen de schermen is ronduit slecht.
Als je b.v. een auto wilt verkopen verwacht je dat je dat uit de lijst kunt doen.
Nee, daarvoor moet je dus de auto openen (laadtijd), dan op sell drukken, en dan 3x op een knop drukken om te conformeren.
Zo gaat het het hele 'spel' door.
Daarentegen kan niets toppen aan de kwaliteit van de wegligging en gedragingen van elke auto, de details van de circuits, remmen & accelereren op neer en opgaande heuveltjes en de gevaren die dat met zich meebrengt. Dit is gewoon zware double-dip auto promo !!
Heeft iemand trouwens al dat head-tracking geprobeerd? Heb je daar nu alleen de ps3 cam voor nodig, of ook een 3d tv?
P.s. Ik heb de MINI maxed out incl. alle banden.
Als je b.v. een auto wilt verkopen verwacht je dat je dat uit de lijst kunt doen.
Nee, daarvoor moet je dus de auto openen (laadtijd), dan op sell drukken, en dan 3x op een knop drukken om te conformeren.
Zo gaat het het hele 'spel' door.
Daarentegen kan niets toppen aan de kwaliteit van de wegligging en gedragingen van elke auto, de details van de circuits, remmen & accelereren op neer en opgaande heuveltjes en de gevaren die dat met zich meebrengt. Dit is gewoon zware double-dip auto promo !!
Heeft iemand trouwens al dat head-tracking geprobeerd? Heb je daar nu alleen de ps3 cam voor nodig, of ook een 3d tv?
P.s. Ik heb de MINI maxed out incl. alle banden.
Onze sponsors