Weet iemand of je zo'n kleine torx schroevendraaier voor onderste schroefjes kunt kopen (huren )bij een gamma ofzo ?

http://www.i-completer.nl/onderdelen/gereedschap/speedy schreef:Was er al bang voor voordat ik hem had ,ik heb het glas al naar de klote van de iphone 4snu maar een metalen achterkant besteld .
Weet iemand of je zo'n kleine torx schroevendraaier voor onderste schroefjes kunt kopen (huren )bij een gamma ofzo ?
Het is geen Torx, de schroefjes hebben 5 ipv 6 punten! Bij iFixit.com kun je een Liberation-kit krijgen, met normale schroefjes.speedy schreef:Was er al bang voor voordat ik hem had ,ik heb het glas al naar de klote van de iphone 4snu maar een metalen achterkant besteld .
Gisteren heb ik me eindelijk een MBP 15" aangeschaft.Pascal R schreef:P5ycH0 schreef:Ik zou de 15" nemen met hoge resolutie (is namelijk leverbaar in 2 reso's) en een SSD.
SSD is puur voor de snelheid... Je mac krijgt een turbo'ed supercharger als het ware ;-)
Ik zou zelf liefst voor deze keuze gaan in hoge resolutie.
Is een beetje de midden oplossing.
In elk geval geen windows meer.
Alvast bedankt voor jullie mening.
Als ik hem heb laat ik weten wat ik gekozen heb.
Onze sponsors