PS3 Online, NewMINIclubbers?!

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

24 nov 2010, 16:33

Net binnen, nu PS3 updaten en installeren 8)
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 nov 2010, 20:08

sjitterdesjit, wat baal ik hiervan. PS3 kan ik me nu echt even niet veroorloven.... :(
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
zmorf
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

24 nov 2010, 20:29

ach rob,tijdens de verhuizing laat vast wel iemand je DVD speler
"per ongeluk" vallen, geef je die op aan de verzekering en koop je een ps3 :mrgreen: :mrgreen: >) >)
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

24 nov 2010, 23:57

Ben al een tijdje met precies dit aan het spelen.
Staat al meer dan 2 jaar klaar voor GT5

Afbeelding

Wel jammer dat GT5 geen full support heeft voor de Logitech G25, staat niet in de lijst met sturen al werkt het op zich goed.
Ik ben me nu aan het opwerken in de levels en A licensie.
Jammer dat dat zo moet, al die uitzoekerij welke auto je op welk moment moet kopen om een bepaald level te bereiken.
Ik wil gewoon lekker knallen in dikke bakken zoals in de oude TOCA en DTM :)
En niet eerst in oude Jappen moeten rijden van voor 1979 over circuits die ik toch niet wil kennen.
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 nov 2010, 00:17

Berthil schreef:Ben al een tijdje met precies dit aan het spelen.
Wel jammer dat GT5 geen full support heeft voor de Logitech G25, staat niet in de lijst met sturen al werkt het op zich goed.
Bij mij werkt ie idd ook prima.
Zelfs in manual mode met de schakelpook kan ik de koppeling gebruiken en schakelen zoals in een normale auto.
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 nov 2010, 10:57

Cool, ik hoop dat ik hem voor m'n verjaardag krijg vandaag :lol: Scheelt me weer wat knaken :lol:

Alleen dat wachten....... :mad: :mad: :roll:

Zoo'n zin in dit spel! 8) 8)
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 nov 2010, 11:28

Ik merk wel dat een stuur zooooooveeel handiger zou zijn bij GT5.

Heb de controls al aangepast dat de triggers gas&rem zijn zodat het gemakkelijker te doseren is :)

Kwil voortspelen maar kzit in de les en vanmiddag ff werken :(
wheeler
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

25 nov 2010, 12:37

GT5 is erg gaaf; laat al het gezeur over foutjes even links liggen. Het is echt het Gran Turismo gevoel met alle (exotische) automerken en challenges. De ontwikkeltijd is nooit mee goed te praten, ongeacht of er honderden Japanners 6 jaar lang aan gewerkt hebben. Racegames zoals NfS:Shift zijn in 2 jaar opgetuigd en in de basis net zo goed maar bevattten niet 1000 auto's, ook al zijn er flink aantal helemaal niet premium.

mijn psn nick: whlr77 voor iedereen die online 's avonds een keertje wil racen.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 nov 2010, 12:38

toca was echt geniaal :lol:

Ik weet nog niet wanneer ik gt5 ga halen. Eerst nog aanpassingen aan de mini afronden... ach, straks toch weer paar weken kerstvakantie, dan halen we alle achterstand wel weer in :lol:
zmorf
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

25 nov 2010, 12:53

word een beetje >:( van die nascar challenge,wil maar niet lukken
ib inmiddels behaald.
mochten jullie mij online tegenkomen ps3 naam cooperR50 :wink:
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 nov 2010, 13:15

Performance Gran Turismo 5 lijdt onder onlinedrukte

Door Jan Laros, donderdag 25 november 2010 09:44, views: 15.625

Door grote drukte op de servers kampt de racegame Gran Turismo 5 met performanceproblemen, die ook invloed hebben op de singleplayermodus. Door middel van een ingame-boodschap worden spelers hiervan op de hoogte gesteld.

Sony heeft Gran Turismo 5 voorzien van een boodschap waarin melding wordt gemaakt van extreme drukte op de servers van de racegame, zo meldt website Kotaku. Er wordt gesteld dat de drukte niet alleen invloed heeft op de prestatie van de game in de online-multiplayermodi, maar dat ook spelers in de standaard-singleplayermodus vertraging kunnen ondervinden. Dit komt doordat het spel ook tijdens het opstarten en tijdens bepaalde schermen in de GT Mode verbinding maakt met de servers.

De vertraging die optreedt, kan volgens Kotaku tot enkele minuten oplopen. Sony raadt spelers die prestatieproblemen ondervinden aan om de singleplayermodus van de game tijdelijk zonder actieve internetverbinding te spelen. Als initiële maatregel heeft Sony besloten om de mogelijkheden om tijdens het spelen van Gran Turismo 5 logs te bekijken, en profielen en vriendenlijsten te onderhouden tijdelijk te beperken.
iDarkDesign
Transformer

25 nov 2010, 13:38

Ik krijg hem niet eens ingelogd dus dat gebeurt mij niet. Ik vind het wel leuk, maar het is wel heel erg te merken dat dit niet een game is, maar echt een race simulator. De fun factor is erg laag en het opstarten duurt heel lang. Daarentegen vind ik het wel leuk.

Ik heb ook met de controls zitten vogelen, maar heb toch besloten om de 2 knuppeltjes van de command te gebruiken. Rechts gas geven en remmen, links sturen.

Ik ben het met Berthil eens dat het jammer is dat je niet gewoon je auto kan uitzoeken en daarmee over de nordschleife kan jakkeren. Maar goed, dat hoort er bij.

iDD
zmorf
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

25 nov 2010, 16:48

als je in special events(amateur) de amg challenge rijdt en alles wint in zilver.
speel je de Nordschleife vrij in arcade mode.
je kunt deze dan zowel in arcade mode spelen maar ook in gt mode.(oefenen)
zowel dag en nacht :wink: en regen...............

je moet natuurlijk wel ff niveau 14 hebben :mrgreen:
succes "y all
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 nov 2010, 19:06

Starting 'S' license.....
Ri
Rini

25 nov 2010, 20:27

mmmmm, ik zit op de Xbox 360 met Forza Motorsport 3
Echt een supergame, maar kan dus niet online met jullie racen :?

Terug naar “Kletshoek”