Ga jij eens heel snel naar je GS forumOssie schreef:geen teen -1
Oeps, verkeerde forum....![]()
Gumball 3000 komt naar Amsterdam
- MartinG
- Bijna verslaafd

- MR
- Volledig MINI minded!

Bericht
Haha sneller dan ik dacht... Net geschreven en het staat nu al hier...
Voor de Nederlandse fans is er morgen een meeting in Amsterdam. Kom allemaal naar het Olympisch stadion in Amsterdam, daar in Vak Zuid houden we een Meet 'nd Greet en komt de beste Gumball 3000 driver uit Nederland en Europa thuis.
Kom dus langs om hem binnen te halen, zijn verhalen aan te horen, maar je mag hem ook aanraken, tegen hem praten, met hem drinken, lachen en wat je allemaal nog meer wilt...
Des komt thuis vanuit Copenhagen en Stockholm dus kom langs en hoor zijn unieke verhalen!
http://forum.gtspirit.com/gumball-meeti ... l?p=127176
MR
Voor de Nederlandse fans is er morgen een meeting in Amsterdam. Kom allemaal naar het Olympisch stadion in Amsterdam, daar in Vak Zuid houden we een Meet 'nd Greet en komt de beste Gumball 3000 driver uit Nederland en Europa thuis.
Kom dus langs om hem binnen te halen, zijn verhalen aan te horen, maar je mag hem ook aanraken, tegen hem praten, met hem drinken, lachen en wat je allemaal nog meer wilt...
Des komt thuis vanuit Copenhagen en Stockholm dus kom langs en hoor zijn unieke verhalen!
http://forum.gtspirit.com/gumball-meeti ... l?p=127176
MR
Laatst gewijzigd door MR op 04 mei 2010, 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.
- MR
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dit was ik:
Zaterdagavond in Amsterdam de Gumball 3000 binnen gehaald. De GTspirit teams plus aanhang waren binnen de vier eerste binnen. Drie teams binnen de eerste drie Ik miste 1 wagen en dat was de PPI Razor GTR.
Wat bleek die was aangehouden bij de grens en kreeg een boete omdat ze met tijdelijke platen reden. Dus auto teruggestuurd naar Duitsland en daar werd ie omgeruild voor een Gallardo.
De rijder, een bekende van me, kwam aan om drie uur in de nacht in Amsterdam. Intussen was zijn bijrijder al binnen, maar lag in een diepe coma te slapen. Dus werd ik opgetrommeld
... Mee in de Gallardo naar Copenhagen. 5,5 uur overgedaan en toen waren we er. 5x 340km/h aangetikt en 310 door de wegwerkzaamheden, maar ach he... we waren er lekker op tijd.
Gelijk in het hotel slapen voor een aantal uur en toen feesten tot in de vroege ochtend. Uiteindelijk was de bijrijder weer terug en ingevlogen vanuit Amsterdam. Ik ben gisteren met het vliegtuig teruggegaan naar Nederland. Ik had vandaag genoeg te doen...
Dus uiteindelijk 1 etappe mee kunnen doen en genoeg dikke verhalen gehoord, maar vooral meer dan genoeg meegemaakt wat ik hier natuurlijk niet allemaal uit de doeken ga doen.
MR
Zal ook ff een gedeelte van mijn belevenissen met jullie delen...Getzz schreef:@ deniz
En die heeft het dus niet gered volgens Des op twitter
"gumball_3k Replacement Gallardo for the PPI Razor GTR just pulled up at the hotel in Copenhagen, no stickers (yet) so no trouble in Germany for them... "
Zaterdagavond in Amsterdam de Gumball 3000 binnen gehaald. De GTspirit teams plus aanhang waren binnen de vier eerste binnen. Drie teams binnen de eerste drie Ik miste 1 wagen en dat was de PPI Razor GTR.
Wat bleek die was aangehouden bij de grens en kreeg een boete omdat ze met tijdelijke platen reden. Dus auto teruggestuurd naar Duitsland en daar werd ie omgeruild voor een Gallardo.
De rijder, een bekende van me, kwam aan om drie uur in de nacht in Amsterdam. Intussen was zijn bijrijder al binnen, maar lag in een diepe coma te slapen. Dus werd ik opgetrommeld
Gelijk in het hotel slapen voor een aantal uur en toen feesten tot in de vroege ochtend. Uiteindelijk was de bijrijder weer terug en ingevlogen vanuit Amsterdam. Ik ben gisteren met het vliegtuig teruggegaan naar Nederland. Ik had vandaag genoeg te doen...
Dus uiteindelijk 1 etappe mee kunnen doen en genoeg dikke verhalen gehoord, maar vooral meer dan genoeg meegemaakt wat ik hier natuurlijk niet allemaal uit de doeken ga doen.
MR
Laatst gewijzigd door MR op 04 mei 2010, 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.
- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht
niet lastig doen en ons gewoon mee laten genieten van je belevenissen
Je spreekt jezelf wat tegen...MR schreef:Zal mijn belevenissen ook nog even delen...
...
MR
niet lastig doen en ons gewoon mee laten genieten van je belevenissen
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Oeps, even kijken of dit kan gaan lukken.
Hoe laat Marc?
Hoe laat Marc?
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Onze sponsors