Ninja Turtle

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Minilex
4 op een rij!
4 op een rij!

07 aug 2008, 15:28

:lol: :lol: tegen die tijd volgend jaar kun je onze poes wel even lenen, die vist dat er met plezier uit
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

07 aug 2008, 15:31

Minilex schreef::lol: :lol: tegen die tijd volgend jaar kun je onze poes wel even lenen, die vist dat er met plezier uit
hahaha...was het maar waar....d'r lopen hier 's nachts als de hond binnen is ook nog wat poezen/katten rond en die heb ik dit vriendelijk verzocht maar ze weigeren !!!
vgl week met de petekindjes naar de Duisburgse Zoo dus dan ga ik us even heel veel info inwinnen over Turtles !!

Man on a Mission !!!
Sicco
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

07 aug 2008, 16:27

@che. Is Turtle wel groot genoeg om zich tegen die zwerfkatten te kunnen verdedigen? Idee om kippengaas over je vijver te spannen? Als je pech hebt, komt er misschien een reiger. Ik vind het wel hartstikke leuk dat je zo'n dierentuin hebt. Klinkt heel erg schattig!

@Minilex Overigens, dat zwerfkatje vind ik ook superschattig. Leuk dat jullie hem houden.
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

07 aug 2008, 16:32

Sicco schreef:@che. Is Turtle wel groot genoeg om zich tegen die zwerfkatten te kunnen verdedigen? Idee om kippengaas over je vijver te spannen? Als je pech hebt, komt er misschien een reiger. Ik vind het wel hartstikke leuk dat je zo'n dierentuin hebt. Klinkt heel erg schattig!

@Minilex Overigens, dat zwerfkatje vind ik ook superschattig. Leuk dat jullie hem houden.

Absoluut .... moet wel een kat in formaat van een leeuw zijn om onze Ninja te kunnen overmeesteren !!
Reigers hebben we al vaker gezien hier maar die vangen bot !! De vijver is te diep, er loopt een houten brug overheen en de begroeing is dermate dat reigers het zelfs niet eens meer proberen. Das ook de reden dat we (te) veel vissen krijgen.
Sicco
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

07 aug 2008, 16:42

Misschien dat Ninja (is dat zijn/haar?? naam) ook wat visjes kan verschalken. Houd het biologisch evenwicht van je vijver in stand. Jammer dat het water vaak zo zwart is, kan je niet goed zien wat er allemaal gebeurt. Hoe groot zou zo'n schildpad kunnen worden?
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

07 aug 2008, 17:24

gewoon uitkoken in een pannetje, ik bied 15 euro voor het schildje :wink:

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

07 aug 2008, 17:26

florisvandam schreef:gewoon uitkoken in een pannetje, ik bied 15 euro voor het schildje :wink:

gr.
floris

:lol: :lol: ik kan je "verzekeren" Floris dat dat nie gaat gebeuruh !!!! :mrgreen: :wink:
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

07 aug 2008, 17:27

jammer Che, altijd al een huisje van een schildpad op de open haard mantel willen hebben :wink:

gr.
floris
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

07 aug 2008, 17:30

florisvandam schreef:jammer Che, altijd al een huisje van een schildpad op de open haard mantel willen hebben :wink:

gr.
floris
Djeezz....je meent het nog serieus ook ????
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

07 aug 2008, 17:32

nee hoor Che, even een klein grapje tussendoor :mrgreen:
deze jongen is een grote dierenvriend, nou behalve katten dan want daar heb ik wel een schijthekel aan :wink: .

gr.
floris
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

07 aug 2008, 17:34

florisvandam schreef:nee hoor Che, even een klein grapje tussendoor :mrgreen:
deze jongen is een grote dierenvriend, nou behalve katten dan want daar heb ik wel een schijthekel aan :wink: .

gr.
floris

oef .. schrok al .... tja katten.....ik hou meer van poesjes......... :lol: :wink:
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

07 aug 2008, 17:35

Che schreef:
florisvandam schreef:nee hoor Che, even een klein grapje tussendoor :mrgreen:

gr.
floris

oef .. schrok al .... tja katten.....ik hou meer van poesjes......... :lol: :wink:
dat heb ik nou met mosselen, ook heel lief :wink:

gr.
floris
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

07 aug 2008, 17:42

haha die schilpad vreet straks al die kikkervisjes voor je op!
Nog een probleem opgelost. :mrgreen:
Sicco
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

08 aug 2008, 03:36

*hum, ik schud mijn hoofdje maar* Al die dubbelzinnige opmerkingen... foei!
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator

14 aug 2008, 09:16

Blijkbaar is er gewoon een schildpadden-"plaag" in Limburg...

[web]http://www.nuvideo.nl/home/video/show/16988[/web]

Terug naar “Kletshoek”