Gewonde Mini Cooper S van CooperS-indiblue

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
MINI Grunn
One wheel wonder
One wheel wonder

10 mei 2006, 18:07

Niet echt slim van die vrouw en dan ook nog de schade proberen weg te "poetsen" slaat echt alles!!
Nou succes met de afhandeling van de schade!!
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 mei 2006, 18:22

Zo ben je mooi klaar mee!!! :'(

Maar gelukkig 3 getuigens anders kan het nog wel eens anders aflopen en dat met zo,n oudje :(

Maar ziet er niet mooi uit op de foto,s :(

Sterkte met alles!
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

11 mei 2006, 00:22

Echt balen zeg :( en wat een reactie van die vrouw. Sterkte man.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

11 mei 2006, 02:34

Het is wel raak de laatste tijd, en allemaal iemand anders zijn schuld.

Als ik zo op de foto naar de koplamp kijk zit die ook niet helemaal lekker, die is wat naar boven gekomen zo lijkt het.
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 mei 2006, 08:03

Ja zou best kunnen, ik zie ook zo'n nipje tevoorschijn komen aan de zijkant van de lamp. Misschien hoort het wel zo, kan ook...
FunkyRAT
Be Mini
Be Mini

11 mei 2006, 09:21

je kan van geluk spreken dat je getuigen hebt. Zulke dingen overkomen mij wanneer er geen kip in de omgeving is :roll:

misschien is pdc iets voor haar.

Ik heb allemaal fijne (fijn als in 'nou fijn hoor') krasjes van autos die naast mij parkeren en hun deuren open gooien (hilversum :evil:)

Sta met me auto in file geparkeerd en in 1 dag zowel voor een mooie kras als achter (lijkt op een fietser oid)

Nog geen zin gehad om het te laten overspuiten oid. Denk elke keer dat een aerosetje het probleem gaat oplossen.

sterkte in ieder geval!
FastBunny
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

11 mei 2006, 09:54

Das mooi klote :( Kunnen ze wel uitdeuken maar de bumper weet ik niet. Marjolein en ik zeggen altijd als iemand onze bumper kapot rijdt dan innen we het geld en ipv een nieuwe standaard bumper laten monteren :lol:
Afbeelding
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 mei 2006, 10:31

Berthil schreef:Het is wel raak de laatste tijd, en allemaal iemand anders zijn schuld.

Als ik zo op de foto naar de koplamp kijk zit die ook niet helemaal lekker, die is wat naar boven gekomen zo lijkt het.
Dan ben ik niet de enige die er zo over denkt.
Ik zei het gister al bij het schadeherstelbedrijf waar het voor de deur gebeurde en waar mijn MINI naartoe moet als er schade aan zit. Die man zei dat het allemaal goed zou komen.

Als leenauto's hebben ze MINI ONE's!! Speciaal voor mij is er een gereserveerd, wat ze normaal niet zomaar doen.
FunkyRAT schreef:Ik heb allemaal fijne (fijn als in 'nou fijn hoor') krasjes van autos die naast mij parkeren en hun deuren open gooien (hilversum :evil:)
Daar word ik ook altijd lekker zenuwachtig van.
Een man is z'n Ford Scorpio met z'n hele gezin gister zette z'n auto naast de mijne. Kind achterin gooit de deur open (had ie aan de auto te zien vaker gedaan), moeders was net op tijd met de deur tegen houden. Je had mijn hart moeten voelen....
FastBunny schreef:Das mooi klote :( Kunnen ze wel uitdeuken maar de bumper weet ik niet. Marjolein en ik zeggen altijd als iemand onze bumper kapot rijdt dan innen we het geld en ipv een nieuwe standaard bumper laten monteren :lol:
Ja de motorkap konden ze uitdeuken. De bumper overspuiten, mits de expert dat ook vind. Die komt 30 Mei ook meteen kijken.

Bedankt voor alle sterkte wensen! Ik moet voor de verzekering foto's maken van de plek waar het gebeurde, incl een situatieschets en foto waar het op staat aangeduid. Dat ga ik zometeen maar even doen.
Moet ook nog de stad in, want me paps is 13 Mei jarig en 14 Mei is het mamsdag. :cry: ik durf niet meer... :cry:
Afbeelding
FunkyRAT
Be Mini
Be Mini

11 mei 2006, 15:36

Geweldig! Een huur one! Met heerlijke 15 inch velgen, die sturen lekker licht. En je weet dat er flink gestunt is in die auto, met andere woorden, je hebt een vrijkaart om eens maximaal het kartgevoel te beleven. Denk aan veel te veel gas in de bocht (geen DSC/ASC! :mrgreen::mrgreen: ), de dukes of hazard nadoen op de rotonde, en natuurlijk wat je altijd heb willen weten maar niet gaat uitvinden in je eigen MINI: wat gebeurt er als je de handrem aantrekt (bij 60 km/u)?

Ik heb ook ooit een huur one meegekregen...

Het verzacht de pijn in ieder geval
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 mei 2006, 15:56

Funkyrat schreef:Geweldig! Een huur one! Met heerlijke 15 inch velgen, die sturen lekker licht. En je weet dat er flink gestunt is in die auto, met andere woorden, je hebt een vrijkaart om eens maximaal het kartgevoel te beleven. Denk aan veel te veel gas in de bocht (geen DSC/ASC! ), de dukes of hazard nadoen op de rotonde, en natuurlijk wat je altijd heb willen weten maar niet gaat uitvinden in je eigen MINI: wat gebeurt er als je de handrem aantrekt (bij 60 km/u)?
hahaha! mooie beschrijving!!! maar er zijn diverse MINI-rijders die de handremturn doen met 17 inch onder de kont hoor :mrgreen:
Funkyrat schreef:Ik heb ook ooit een huur one meegekregen...
:lachuh ik had al zo'n idee :lol:
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 mei 2006, 16:03

Arjan schreef:hahaha! mooie beschrijving!!! maar er zijn diverse MINI-rijders die de handremturn doen met 17 inch onder de kont hoor :mrgreen:
SLEEFJUH!!! :mrgreen:
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 mei 2006, 16:46

FunkyRAT schreef:Geweldig! Een huur one! Met heerlijke 15 inch velgen, die sturen lekker licht. En je weet dat er flink gestunt is in die auto, met andere woorden, je hebt een vrijkaart om eens maximaal het kartgevoel te beleven. Denk aan veel te veel gas in de bocht (geen DSC/ASC! :mrgreen::mrgreen: ), de dukes of hazard nadoen op de rotonde, en natuurlijk wat je altijd heb willen weten maar niet gaat uitvinden in je eigen MINI: wat gebeurt er als je de handrem aantrekt (bij 60 km/u)?

Ik heb ook ooit een huur one meegekregen...

Het verzacht de pijn in ieder geval
Hoezo doe ik dat niet met mijn eigen MINI? Oke niet bij 60km/h en bloedheet asfalt, maar zandpaadjes, wanneer het ge-ijzeld (nu dus niet) of onder de juiste onstandigheden, waarom niet?
Afbeelding
Yvon
Wingman
Contacteer:

11 mei 2006, 16:48

:()

Marcootjuh!!!
Afbeelding

Volledig MINI minded!

11 mei 2006, 16:54

:mrgreen: :hap :X :rijden
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 mei 2006, 17:43

Een van de foto's die ik vanochtend heb gemaakt. Incl. trieste, maar kloppende pijlen-uitleg.

De rode pijl wijst naar iets wat Citroën Saxo voor moet stellen (4 rondjes zijn 4 wielen).
De blauwe pijl geeft de exacte richting aan die de Citroën Saxo met beplanting achterin aflegde tot ze tegen mijn MINI tot stilstand kwam.
De gele pijlen wijzen naar auto's die er niet stonden op dat moment. Die vakken waren leeg.

Afbeelding
Onlogisch plek om te parkeren en dan ook nog een voorwiel op de stoep. Nog onlogischer is het om zo achteruit te draaien om het terrein af te komen, maar goed.

Een vriend van me maakt een nettere foto-versie van de gebeurtenis. Ook moet er nog een verhaal bij. Beide moeten worden opgestuurd naar de verzekering.
Afbeelding

Terug naar “Kletshoek”