Heb jij een spelcomputer?

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).

Welke game-console(s) gebruik jij?

Nintendo Wii
16
14%
Nintendo GameCube
1
1%
Nintendo DS
3
3%
Playstation 1
0
Geen stemmen
Playstation 2
9
8%
Playstation 3
24
21%
Playstation Portable
2
2%
Xbox
2
2%
Xbox 360
18
16%
Ik heb er meerdere
27
23%
Doe mij maar een PC
13
11%

Totaal aantal stemmen: 115
FastBunny
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

10 feb 2008, 18:45

Ik/wij heb(ben) er ook meederen :)

NES: ergens op zolder maar werkt nog prima :lol:
GameBoy Advanced: Handig voor onderweg
PS2: Speel hier nog regelmatig mee en dan vooral de Final Fantasy reeks spellen 8)
Gamecube : ligt stof te happen
Wii (omgebouwd :roll:)
2 x Xbox 'classic', we gebruiken ze vooral als Xbox Media Center (XBMC)
En een PC uiteraard waar ook de diverse games op te spelen zijn, en nog een oude PC voor de echt oude games die een SB16 willen :mrgreen:
Afbeelding
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 feb 2008, 20:46

Sjees, gaan we het hier nou over spelcomputers hebben?
pje en daan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

10 feb 2008, 21:14

mini7benno schreef:Sjees, gaan we het hier nou over spelcomputers hebben?
sorry..ik ben de aanstichter...

maar blijkbaar toch een hoop mini gekken met een spelcomputer
Oscar
4 op een rij!
4 op een rij!

10 feb 2008, 21:24

Wii. Na drie maanden wachten hebben we 'm dan zaterdag mogen ophalen. Het is wel grappig dat meppen in de lucht. Sportief weekendje gehad met de fam. :s
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

10 feb 2008, 21:25

Ik heb afgelopen week een PS3 gekocht, bevalt super! Heb daarnaast ook nog een PS2 staan maar heb eigenlijk altijd het meest gegamed op de PC. Vroeger ook nog wel op de SNES en N64.

Favoriete games zijn/waren GTA en Gran Turismo op de PS2. De Call of Duty en Battlefield series op de PC en good old Mario op de Nintendo.
Laatst gewijzigd door Des op 10 feb 2008, 21:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Des - GT spirit . com

Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe

Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

10 feb 2008, 21:25

ik heb een PS2 wil wel een PS3 maarja de prijs :roll: Speel alleen race games en dan vooral gran turismo 8) zo'n vette game heb heel de reeks :mrgreen:

Greetz BigD
pje en daan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

10 feb 2008, 21:29

Oscar schreef:Wii. Na drie maanden wachten hebben we 'm dan zaterdag mogen ophalen. Het is wel grappig dat meppen in de lucht. Sportief weekendje gehad met de fam. :s

kolere..3 maanden.

wij hebben hem binnen een week gevonden..

en ja spierpijn nu..maar wel lachu.

we zijn er blij mee..nu nog een keer proberen te registreren..en nes en 16 bit's mario bros spellen downloaden
AA-16V
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

10 feb 2008, 21:38

Heb vroeger veel gespeeld op mijn PC. Nu enkel op de PS2, Gran Tourismo rules !!!!

Ben ook aan het sparen voor een PS3, de nieuwe Gran Tourismo zou geweldig moeten zijn.

Gerrit
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

10 feb 2008, 22:04

AA-16V schreef:Heb vroeger veel gespeeld op mijn PC. Nu enkel op de PS2, Gran Tourismo rules !!!!

Ben ook aan het sparen voor een PS3, de nieuwe Gran Tourismo zou geweldig moeten zijn.

Gerrit
X2 8) laatst op internet wat screenshots en filmpjes gezien maar zag er veelbelovend uit moet ik zeggen 8)

Greetz BigD
pieterdg
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

10 feb 2008, 22:26

Doe mij toch maar een PC
Call of Duty 4 is echt de game van het moment voor mij.
Voordien enorm veel counterstrike gespeeld.
Maar COD 4 is echt de game

:lol:
Robbee
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

11 feb 2008, 08:50

Onlangs een PS3 aangeschaft, ziet er geweldig uit op 40" Full HD (Sony Bravia). Via optical aan de surround receiver gekoppeld, de glazen rinkelen in de kast als je gas geeft in Need for Speed :mrgreen:

Doe eigenlijk weinig aan gamen, gebruik de PS3 voornamelijk als media center ( HD )

Grtz,
Rob
Afbeelding
iDarkDesign
Transformer

11 feb 2008, 10:13

Robbee schreef:Onlangs een PS3 aangeschaft, ziet er geweldig uit op 40" Full HD (Sony Bravia). Via optical aan de surround receiver gekoppeld, de glazen rinkelen in de kast als je gas geeft in Need for Speed :mrgreen:

Doe eigenlijk weinig aan gamen, gebruik de PS3 voornamelijk als media center ( HD )

Grtz,
Rob
Dat is ook niet zo raar aangezien er bijna geen games zijn voor de PS3. Het is een beetje een verijdelde blu-ray speler.

CoD4 is inderdaad de bom! Jammer dat de singleplayer maps zo kort waren. Ben nu bijna door veteran heen. Online is wel leuk, jammer alleen dat het ranking systeem niet zo goed werkt. Ik zit nu steeds met lvl40 players in pools.... :(

Hoeveel uur besteden jullie per week aan games? Ik pak rustig 21 uur. Veel 's nachts. (Dat mijn vriendin een paar maanden weg is voor stage werkt ook wel :) )

iDD
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

11 feb 2008, 10:49

iDarkDesign schreef:
Robbee schreef:Onlangs een PS3 aangeschaft, ziet er geweldig uit op 40" Full HD (Sony Bravia). Via optical aan de surround receiver gekoppeld, de glazen rinkelen in de kast als je gas geeft in Need for Speed :mrgreen:

Grtz,
Rob
Dat is ook niet zo raar aangezien er bijna geen games zijn voor de PS3. Het is een beetje een verijdelde blu-ray speler.

CoD4 is inderdaad de bom! Jammer dat de singleplayer maps zo kort waren. Ben nu bijna door veteran heen. Online is wel leuk, jammer alleen dat het ranking systeem niet zo goed werkt. Ik zit nu steeds met lvl40 players in pools.... :(

Hoeveel uur besteden jullie per week aan games? Ik pak rustig 21 uur. Veel 's nachts. (Dat mijn vriendin een paar maanden weg is voor stage werkt ook wel :) )

iDD
Ja voor de PS3 zijn echt weinig goede games uit. Maar met de nieuwe GTA website online (http://www.grandtheftauto4.com) en gran turismo 5 in aantocht ziet het er wel veelbelovend uit. En de enige game die ik bij m'n PS3 gekocht heb blijkt echt een pareltje te zijn: Assassin's Creed :mrgreen:

CoD4 draait vooral om de multiplayer, ik had lvl55 bereikt in een uurtje of 16. Belangrijkste is dat je een wapen kiest en daar een tijd mee blijft spelen, als je de eerste 150 kills gemaakt hebt met een wapen krijg je 1000 experience points en dat helpt lekker om je door de lvls heen te krijgen. Daarnaast krijg je bij Search & Destroy 50 punten per kill ipv 10 en is de match bonus vaak hoger.

Vroeger lukte het me ook wel om een uurtje of 3 te gamen per dag maar tegenwoordig heb ik er geen tijd meer voor.
Des - GT spirit . com

Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe

Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
iDarkDesign
Transformer

11 feb 2008, 13:07

Assasin's Creed is gewoon weer Just Cause, maar dan in jeruzalem. Eerste 4 uur zijn leuk, maar daarna is het alleen maar steeds dezelfde missies doen. Daar hou ik niet zo van. Desalnietteplus wel een vermakelijk spel waar zeker een hip vervolg op komt.

Ik speel veel 's nachts. Tussen 22:00 en 01:00. Dat zijn voor mij de fijnste uurtjes (doordeweek). Ik probeer ook wel die 1000 GS te halen bij ieder spel, al wil dat niet altijd lukken.

Over die PS3, ja dat zijn wel top titels, maar als ze het daar mee moeten doen....

Resident Evil 5 ! Motherfuck dat ziet er gaaf uit. En Streetfighter IV.

Is er iemand die nog goedkoop van zn xbox360 titels af moet? (ik heb nog 4 games liggen, maar toch!)

iDD.......... verslaafd aan geometry wars
Bas
Mod virus alert!
Mod virus alert!

11 feb 2008, 17:17

XboX (ltd. ed.) en PS3 (60GB) 8)

XboX speel ik al lang niet meer op :oops:
PS3 aantal race games, Drake's Fortune en Kane & Linch
Laatste tijd alleen maar GH3 8)
Afbeelding

Terug naar “Kletshoek”