Onze hond jessie is niet meer
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Spike, onze vorige Jack Russel had ook zo'n zeer zeldzame leverafwijking. Uiteindelijk 6 maandjes oud geworden en ook moeten laten inslapen. Dan zie je hoe snel je je aan een huisdiertje hecht. Echt verschrikkelijk zoiets.
De eerste keer dat ik mijn vader heb zien huilen. Zo'n lief hondje, waar dan zoiets mee gebeurd, iets wat hij zeker niet verdiende!!
We hebben toen na ongeveer een jaar weer een Jack Russeltje van mijn tante (die fokt ze) gekregen. Jake (zo heet hij) lijkt een reïncarnatie van Spike, ongelofelijk! Wat een lief en mooi beestje, gelukkig gezond, op de zogenoemde tennisbal-afwijking na!
Heel veel sterkte met het verlies. Ik weet helaas hoe je je voelt.

We hebben toen na ongeveer een jaar weer een Jack Russeltje van mijn tante (die fokt ze) gekregen. Jake (zo heet hij) lijkt een reïncarnatie van Spike, ongelofelijk! Wat een lief en mooi beestje, gelukkig gezond, op de zogenoemde tennisbal-afwijking na!

Heel veel sterkte met het verlies. Ik weet helaas hoe je je voelt.

- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
dankje wel voor alle lieve reacties.
en het klopt wat benno zegt..we hebben geen kinderen dus voor ons zijn het onze kinderen.
we hebben nog 2 sharpei's die krijgen nu heel veel aandacht..
extra knuffellen en extra grote wandelingen,al viel dat vanmorgen voor daan niet mee.
100 meter straat in jaja 20 minuten..om moeten keren om te gaan werken en jaja in 15 minuten weer thuis.dus een stuk wat je in minder dan 2 minuten loopt in 35 minuten lopen..
ach ja hoort er allemaal bij.
ga zo nog ff wandelen en dan lekker naar bed toe..hopelijk slapen we nu beter dan gisteren...
maar eerst nog wat aandacht voor onze jut en jul
of wel five en kaylee

en het klopt wat benno zegt..we hebben geen kinderen dus voor ons zijn het onze kinderen.
we hebben nog 2 sharpei's die krijgen nu heel veel aandacht..
extra knuffellen en extra grote wandelingen,al viel dat vanmorgen voor daan niet mee.
100 meter straat in jaja 20 minuten..om moeten keren om te gaan werken en jaja in 15 minuten weer thuis.dus een stuk wat je in minder dan 2 minuten loopt in 35 minuten lopen..
ach ja hoort er allemaal bij.
ga zo nog ff wandelen en dan lekker naar bed toe..hopelijk slapen we nu beter dan gisteren...
maar eerst nog wat aandacht voor onze jut en jul
of wel five en kaylee

Laatst gewijzigd door pje en daan op 10 aug 2007, 10:19, 1 keer totaal gewijzigd.
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Triest
Van mijn ook sterkte gewenst.
Een huisdier heeft een hele belangrijke rol in je prive leven die niet huisdier bezitters vaak niet weten.
Bijvoorbeeld lekker tegen kletsen als je ergens mee zit, het zorgt voor afleiding
als je er een stuk mee gaat wandelen, lekker stoeien, lekker vertroetelen als een kind, enz.
Zo een dier verdient een waardig afscheid zoals jullie hebben besloten.
Een huisdier heeft een hele belangrijke rol in je prive leven die niet huisdier bezitters vaak niet weten.
Bijvoorbeeld lekker tegen kletsen als je ergens mee zit, het zorgt voor afleiding
als je er een stuk mee gaat wandelen, lekker stoeien, lekker vertroetelen als een kind, enz.
Zo een dier verdient een waardig afscheid zoals jullie hebben besloten.
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
hoihoi
kreeg net een berichtje terug van de fokker van five..nu de oudste hond.
we hebben met alle fokkers nog contact behalve die van anouk en zipper(waren brood fokkers)
toen ik het gedichtje las moest ik weer huilen...rechts boven in is de foto van jessie

kreeg net een berichtje terug van de fokker van five..nu de oudste hond.
we hebben met alle fokkers nog contact behalve die van anouk en zipper(waren brood fokkers)
toen ik het gedichtje las moest ik weer huilen...rechts boven in is de foto van jessie

- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ja dat is zeker..
wil niet zeggen dat we wekelijks contact hebben of maandelijks.maar toch wel een paar keer per jaar een mailtje sturen ..
hoe het met hun hond gaat zeg maar..en ook een goede fokker kan dat waarderen..
en dan krijg je daags na het inslapen zo iets terug.
met de fokker van jessie hebben we de laatste dagen weer veel contact..eerst dat ze zo ziek was en nu ff om elkaar te troosten..
jessie kwam uit hun eerste en laatste nest.
jessie was hun lievelings pup..
kort naar het uit huis gaan van de pup's is de moeder van jesie over leden aan een erfelijke nier aan doening..de zelfde als jessie nu
wil niet zeggen dat we wekelijks contact hebben of maandelijks.maar toch wel een paar keer per jaar een mailtje sturen ..
hoe het met hun hond gaat zeg maar..en ook een goede fokker kan dat waarderen..
en dan krijg je daags na het inslapen zo iets terug.
met de fokker van jessie hebben we de laatste dagen weer veel contact..eerst dat ze zo ziek was en nu ff om elkaar te troosten..
jessie kwam uit hun eerste en laatste nest.
jessie was hun lievelings pup..
kort naar het uit huis gaan van de pup's is de moeder van jesie over leden aan een erfelijke nier aan doening..de zelfde als jessie nu
Onze sponsors