Waar rentenier jij op dan?Blont-007 schreef:O ja en ik rentenier.

Waar rentenier jij op dan?Blont-007 schreef:O ja en ik rentenier.
Resterende uren 'full-time' NewMINIclub-sterBlont-007 schreef:Oké oké dan, ... ik werk 3 uur per dag,CooperS-lightningblue schreef:Sorry!
als telefoniste/receptioniste bij een groothandel in bouwbenodigdheden.
Haha ja psies, en niet vergetende mijn andere job als moeder.Pretty Cooper schreef:Resterende uren 'full-time' NewMINIclub-sterBlont-007 schreef:Oké oké dan, ... ik werk 3 uur per dag,CooperS-lightningblue schreef:Sorry!
als telefoniste/receptioniste bij een groothandel in bouwbenodigdheden.
en niet te vergeten je Spyda-uren
Moeder én MINI-moeder, in ieder geval voor mijBlont-007 schreef:Haha ja psies, en niet vergetende mijn andere job als moeder.Pretty Cooper schreef:Resterende uren 'full-time' NewMINIclub-sterBlont-007 schreef:
Oké oké dan, ... ik werk 3 uur per dag,als telefoniste/receptioniste bij een groothandel in bouwbenodigdheden.
en niet te vergeten je Spyda-uren
Sjustum, en dat is de mooiste taak die je vervullen magBlont-007 schreef:
Haha ja psies, en niet vergetende mijn andere job als moeder.
Pffff doe ik dat allemaal, ik denk dat ik eens ander werk ga zoeken.CooperS-lightningblue schreef:Moeder én MINI-moeder, in ieder geval voor mijBlont-007 schreef:Haha ja psies, en niet vergetende mijn andere job als moeder.Pretty Cooper schreef:
Resterende uren 'full-time' NewMINIclub-steren niet te vergeten je Spyda-uren
MDis??Arjan schreef:..In de paar jaar nog actief geweest bij een ICT-bedrijfje wat in de opstartfase stond en heb daar personele adviezen gegeven. Inmiddels is het een groot dienstverlenend ICT-bedrijf geworden voor de McDonald's bedrijven in Nederland....
Onze sponsors