Zelf racen in een echte RaceMini
- Erwinner
- Be Mini
Bericht
Leuk idee! Heb zelf een paar keer met mijn spider 3.0V6 het circuit van Zandvoort en van Assen 'gedaan'. Was errug leuk, maar maakte me wel direct duidelijk dat je dan wel een setje goede remmerij nodig hebt. Om nog maar niet te spreken over impact op je straatbandjes. Ofwel; reken niet alleen op 90,- vrijrijden.nl maar ook slijtage en brandstof en dan is 250,- voor een uur prima prijs! En superleuk!
One life, live it!
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Stuur mij dan ook maar een pm zodra er meer details zijn. :-)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Zelf racen in een echte RaceMini
Even dit topic afstoffen..
Het leeft nog steeds!! Inmiddels hebben we een nieuwe MINI Cooper, deze wordt nu helemaal klaar gemaakt en gaat ook racen in de nieuwe Dutch MINI Challenge http://dutchminichallenge.nl/ De Cooper heeft +/- 145pk en weegt slechts 1000kilo heerlijk om goed de lijnen te leren kennen en om je eigen skills te verkennen..
Een verzekering behoort tot de mogelijkheden! Binnenkort kan je inschrijven bij mij! En de mensen die mij al een PM hebben gestuurd staan bovenaan de lijst

Een verzekering behoort tot de mogelijkheden! Binnenkort kan je inschrijven bij mij! En de mensen die mij al een PM hebben gestuurd staan bovenaan de lijst

- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Zelf racen in een echte RaceMini
Maar is het dan een uur rijden per persoon a xxx bedrag. Of met een aantal man totaal een uur rijden.
Want het is idd een erg leuk idee. Ookal is het alweer een oude topic
Want het is idd een erg leuk idee. Ookal is het alweer een oude topic
Onze sponsors