ik zal wel de enige zijn maar ik vind het wel een gaaf karretje. Eindelijk weer eens wat anders dan dat 13 in een dozijn VAG zooi.
Valt me sowieso op dat er een hoop mensen zijn die constant commentaar hebben dat de vormgeving van hedendaagse auto's allemaal op elkaar lijkt (wordt trouwens al decennialang geroepen, dus zal wel niet helemaal objectief zijn) en als er dan een keer iets afwijkende wordt neergzet dat wordt het onmiddellijk door iedereen uitgekotst. Koop je toch lekker zo'n spannende Jetta ofzo. Of een Auris Hybrid. Daar steel je de show mee...
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Ik vind het ook niet eens zo heel lelijk, de 'normale' ook niet, al zou ik er zelf niet snel een kopen.
Collega van me heeft er een en dat ding is mega compleet uitgerust (achteruitrijcamera bijv.) kunnen een hoop fabrikanten een puntje aan zuigen.. value for money!