Maar ja smaken verschillen gelukkig

Je hoort en leest altijd goeie verhalen over de motoren van ford en de wegligging. Mijn vrouwtje haar fiesta rijd beter dan mijn golf als ik alleen naar de wegligging kijk.

mag het hier heel erg mee oneens zijn. Als je hothatch zegt, denk ik aan een Renault of een Ford.omdat bijv. de golf onovertroffen is in het segment hot hatch.
In welk opzicht Maurice? Mss in aantallen, maar zeker niet omdat het de beste is.maus105 schreef:
Daarbij zijn dit ook vaak de rolmodellen voor auto's als de ford omdat bijv. de golf onovertroffen is in het segment hot hatch.
Marcel Always Open schreef:mag het hier heel erg mee oneens zijn. Als je hothatch zegt, denk ik aan een Renault of een Ford.omdat bijv. de golf onovertroffen is in het segment hot hatch.
mushrop schreef:In welk opzicht Maurice? Mss in aantallen, maar zeker niet omdat het de beste is.maus105 schreef:
Daarbij zijn dit ook vaak de rolmodellen voor auto's als de ford omdat bijv. de golf onovertroffen is in het segment hot hatch.
Als ik zelf moest kiezen dan nam ik absoluut de Focus. Gewoon een brutale knalbak met een topwegligging en een heerlijke woeste motor. Nog het echte werk!
Daveke schreef:Ook hier een stem voor de focus, ik vind de R32 en S3 bij LANGE na niet de sportiviteit en hot-hatcherigheid van de Focus RS hebben
Je arceert mijn (en Rob's) "ik vind" om de kern van m'n bericht eruit te halen, maar ik denk dat JIJ daarentegen dat bovenstaande in bijna elke test leest. Zo haalt iedereen toch iets anders uit geschreven tekst.Vw golf staat bekend als de beste hot hatch. Niet omdat ik dat vind maar dat lees je in bijna elke test.
Dat het smaak afhankelijk is, daar heb je gelijk in. Alleen het verschil is, ik heb in principe zowel niks met VW als met Ford, daardoor is het voor mij vrij makkelijk om een enigszins objectief oordeel te vellen. Dit in tegenstelling tot jezelf, want blijkbaar bekijk je de wereld door een VW brilmaus105 schreef:Daarbuiten heb je natuurlijk altijd smaak en die ligt bij jou dus meer bij de ford en mij meer bij de audi/vw![]()
![]()
Onze sponsors