Toekomst gaat niet meer een "goedkoop" sportwagentje zijn... maar richting de porsche formaten en ook €100.000,- +
Alfa 4C
- Ivo
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Utrecht
Bericht
Prima dat Lotus ook wat zwaardere en luxere auto's maakt zoals nu de Evora, maar de Elise moet gewoon een lichtgewicht blijven. Er wordt nu gesproken over een gewicht van 1100 kg en 320 pk voor de volgende Elise, dat heeft natuurlijk niets meer met het idee van de Elise te maken.
De eerste Elise in 1997 woog 700 kg en had 118 pk en daarmee kan je heel veel lol hebben.
In dat opzicht zou het wel goed zijn als Alfa het gat opvult dat Lotus op deze manier creëert.
Inderdaad het domste wat ze kunnen doen bij Lotus.coendek schreef:Helaas is de toekomst visie van Lotus ietswat veranderd...
Toekomst gaat niet meer een "goedkoop" sportwagentje zijn... maar richting de porsche formaten en ook €100.000,- +
In dat opzicht zou het wel goed zijn als Alfa het gat opvult dat Lotus op deze manier creëert.

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

- mushrop
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Amstelveen
Bericht
Als er maar een turbo-motor inkomt, want die kunnen we zelf tenminste nog een beetje oppompen.
Ben het wel eens met je Frankie over de Juul, maar qua design gaat het weer de goede kant op. Het 159/Brera/Spider-design van de afgelopen jaren kon me niet echt bekoren.
147 GTA is gewoon superdik...
Ben het wel eens met je Frankie over de Juul, maar qua design gaat het weer de goede kant op. Het 159/Brera/Spider-design van de afgelopen jaren kon me niet echt bekoren.
147 GTA is gewoon superdik...
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
- Locatie: Pijnacker
Bericht
De voorkant (grille) vind ik niet zo mooi, maar vanaf zijkant/achterkant een mooie auto.
Wel leuk dat Alfa Lotus even een koekje van eigen deeg geeft en laat zien wat Lotus eigenlijk zou moeten maken.
Rob, wat is er precies met de versnellingsbak? (dat je het een "vrouwen versnellingsbak" noemt?)
Wel leuk dat Alfa Lotus even een koekje van eigen deeg geeft en laat zien wat Lotus eigenlijk zou moeten maken.
Rob, wat is er precies met de versnellingsbak? (dat je het een "vrouwen versnellingsbak" noemt?)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- frankie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hehe, dan zeg je toch gewoon dat je een Ferrari versnellingsbak hebt...klinkt al een stuk beter.Ivo schreef:Rob bedoelt dat echte mannen gewoon een ouderwetse handbak willen en geen TCT, DSG, S-tronic, PDK, Powershift enz.![]()
En ik moet Rob daar wel gelijk in geven, hoe goed en snel die bakken met dubbele koppeling vaak ook zijn.
Onze sponsors













