ik kon niet, druk vanwege werk... Ga ik nog "regelen". Hopelijk lukt het.
(ps de deluxe box : )
Wat zijn jullie hobby's buiten de Mini om?
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
heb een gote hobby die al mijn tijd en geld opslokt en dat is Golfen speel 2 keer per week een grote baan lopen en voor de rest 4 keer per week naar de drivin ranche.
oh ja en zaalvoetbal ook elke zaterdagavond al 16 jaar, maar dat is meer voor de 3de helft
oh ja en zaalvoetbal ook elke zaterdagavond al 16 jaar, maar dat is meer voor de 3de helft

Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- maus105
- Bonkey
Bericht
aimpoint en lange afstandkijker? Aan de hulzen te zien komt er geen 5.56 uit of wel?
Je kan nog wat training aan je schiethouding gebruiken zie ik
Voor de rest VET!!
Te gek zeg! Is dat jou persoonlijke wapen? En wat is het? Diemaco c8 met lichtgewicht handbeschermersJunkyXL schreef:schieten (de oude kijker er nog op)
en als je dan net uit je werk komt ... lol
![]()
aimpoint en lange afstandkijker? Aan de hulzen te zien komt er geen 5.56 uit of wel?
Je kan nog wat training aan je schiethouding gebruiken zie ik

Voor de rest VET!!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
ojah dat doe ik ook nog golfen dan he heb je ook je GVB en wat is je handi?? if i may ask.............florisvandam schreef:heb een gote hobby die al mijn tijd en geld opslokt en dat is Golfen speel 2 keer per week een grote baan lopen en voor de rest 4 keer per week naar de drivin ranche.

burn rubber not your soul

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mocht je eens op het Rijk van Nijmegen spelen moet je het even laten wetenflorisvandam schreef:heb een gote hobby die al mijn tijd en geld opslokt en dat is Golfen speel 2 keer per week een grote baan lopen en voor de rest 4 keer per week naar de drivin ranche.

- JunkyXL
- Volledig MINI minded!
Bericht
dat is pas echt vlammen, al doet dit het ook al aardig !! Vandaag ook n wedstrijd geschoten, laatste van t seizoen, tenzei je naar t NK gaat.
Free float hand guard bedoel je denk ik, dat carbonnen buisje
Dan n acog kijker met docter red dot er boven op! tri rail upper, evt voor lampjes, lasers, etc.
is 223 waar we veelal mee schieten. Voglend jaar wil ik mn FAL inkorten en dan wprdt t dus groter geweld!. Training, n echte, is ook staand, dit wa sinschieten na t schoonmaken van mn wapen. Wedstrijden is NIX zitten achter iets. Vandaag was zelfs schieten vanuit een auto !!! haha...
leuke sport hoor. Komen door heel het land, je kan best es n x komen kijken, zijn altijd wel oog- en oorbeschermers !!
jj
dat is 1 van mn 5 wapens ja. Soort Diemaco, maar dan helemaal voor DSR (Dynamic Service Rifle) aangepast. (hopelijk binnenkort mn 6inch loopje nog er bijmaus105 schreef: Te gek zeg! Is dat jou persoonlijke wapen? En wat is het? Diemaco c8 met lichtgewicht handbeschermers
Je kan nog wat training aan je schiethouding gebruiken zie ik![]()
Voor de rest VET!!

Free float hand guard bedoel je denk ik, dat carbonnen buisje

is 223 waar we veelal mee schieten. Voglend jaar wil ik mn FAL inkorten en dan wprdt t dus groter geweld!. Training, n echte, is ook staand, dit wa sinschieten na t schoonmaken van mn wapen. Wedstrijden is NIX zitten achter iets. Vandaag was zelfs schieten vanuit een auto !!! haha...
leuke sport hoor. Komen door heel het land, je kan best es n x komen kijken, zijn altijd wel oog- en oorbeschermers !!
jj
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dus de hele winter weer lessen en op naar single handicap.
@ shag kom geregeld op het Rijk van Nunspeet maar ben nog nooit op Nijmegen geweest, hoor er ook hele goede verhalen over.
Maar het seizoen loopt op zijn end maar misschien is het wel leuk om met franlyn enjij en ik eens is volgend jaar een baan te lopen..
gr.
floris
Uiteraard gvb gehaald en binnen een jaar op handicap 18,8 gekomen maar blijf nu een beetje hangen..franklyn85 schreef:ojah dat doe ik ook nog golfen dan he heb je ook je GVB en wat is je handi?? if i may ask.............florisvandam schreef:heb een gote hobby die al mijn tijd en geld opslokt en dat is Golfen speel 2 keer per week een grote baan lopen en voor de rest 4 keer per week naar de drivin ranche.
@ shag kom geregeld op het Rijk van Nunspeet maar ben nog nooit op Nijmegen geweest, hoor er ook hele goede verhalen over.
Maar het seizoen loopt op zijn end maar misschien is het wel leuk om met franlyn enjij en ik eens is volgend jaar een baan te lopen..
gr.
floris
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat is wel een leuk idee, gaan we zeker doen. Heb alleen ondanks het feit dat ik er inmiddels alweer anderhalf jaar werk (naast m'n studie) er slechts 2 clinics op zitten dus echte wereldballen zal ik niet slaanflorisvandam schreef:Uiteraard gvb gehaald en binnen een jaar op handicap 18,8 gekomen maar blijf nu een beetje hangen..franklyn85 schreef:ojah dat doe ik ook nog golfen dan he heb je ook je GVB en wat is je handi?? if i may ask.............florisvandam schreef:heb een gote hobby die al mijn tijd en geld opslokt en dat is Golfen speel 2 keer per week een grote baan lopen en voor de rest 4 keer per week naar de drivin ranche.
gr.
floris

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
joh dat maak toch niet uit, draag je anders mijn tas en kijk je naar mijn mooie ballenShag schreef:Dat is wel een leuk idee, gaan we zeker doen. Heb alleen ondanks het feit dat ik er inmiddels alweer anderhalf jaar werk (naast m'n studie) er slechts 2 clinics op zitten dus echte wereldballen zal ik niet slaanflorisvandam schreef:Uiteraard gvb gehaald en binnen een jaar op handicap 18,8 gekomen maar blijf nu een beetje hangen..franklyn85 schreef:
ojah dat doe ik ook nog golfen dan he heb je ook je GVB en wat is je handi?? if i may ask.............
gr.
floris

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Die link www-z-spoor.nl moet zijn www.z-spoor.nl ?? Maar die doet het ook niet. 

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Onze sponsors