Wat zijn jullie hobby's buiten de Mini om?

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Marcel Always Open
Cabrio-King

13 nov 2010, 22:51

ik kon niet, druk vanwege werk... Ga ik nog "regelen". Hopelijk lukt het.
(ps de deluxe box : )
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
StefanCS
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

14 nov 2010, 10:49

Detailen 8)

Afbeelding
Afbeelding
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

14 nov 2010, 13:52

heb een gote hobby die al mijn tijd en geld opslokt en dat is Golfen speel 2 keer per week een grote baan lopen en voor de rest 4 keer per week naar de drivin ranche.

oh ja en zaalvoetbal ook elke zaterdagavond al 16 jaar, maar dat is meer voor de 3de helft ;)
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
maus105
Bonkey

14 nov 2010, 14:33

JunkyXL schreef:schieten (de oude kijker er nog op)
Afbeelding
en als je dan net uit je werk komt ... lol
Afbeelding
Te gek zeg! Is dat jou persoonlijke wapen? En wat is het? Diemaco c8 met lichtgewicht handbeschermers
aimpoint en lange afstandkijker? Aan de hulzen te zien komt er geen 5.56 uit of wel?
Je kan nog wat training aan je schiethouding gebruiken zie ik :lol:
Voor de rest VET!!
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 nov 2010, 16:27

florisvandam schreef:heb een gote hobby die al mijn tijd en geld opslokt en dat is Golfen speel 2 keer per week een grote baan lopen en voor de rest 4 keer per week naar de drivin ranche.

oh ja en zaalvoetbal ook elke zaterdagavond al 16 jaar, maar dat is meer voor de 3de helft ;)
ojah dat doe ik ook nog golfen dan he heb je ook je GVB en wat is je handi?? if i may ask............. :lol:
burn rubber not your soul

Afbeelding
BRG
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

14 nov 2010, 20:27

bourgondisch leven (eat) :bier en daarna weer spinnen, hardlopen, skiën incidenteel golven en met een jaren 30 huis klussen. Na gedane arbied filmpie kijken en natuurlijk wordt aan het onderstaande ook veel fijne tijd aan besteed.
Afbeelding
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 nov 2010, 20:30

florisvandam schreef:heb een gote hobby die al mijn tijd en geld opslokt en dat is Golfen speel 2 keer per week een grote baan lopen en voor de rest 4 keer per week naar de drivin ranche.

Mocht je eens op het Rijk van Nijmegen spelen moet je het even laten weten :icon_top:
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 nov 2010, 22:44

maus105 schreef: Te gek zeg! Is dat jou persoonlijke wapen? En wat is het? Diemaco c8 met lichtgewicht handbeschermers
aimpoint en lange afstandkijker? Aan de hulzen te zien komt er geen 5.56 uit of wel?
Je kan nog wat training aan je schiethouding gebruiken zie ik :lol:
Voor de rest VET!!
dat is 1 van mn 5 wapens ja. Soort Diemaco, maar dan helemaal voor DSR (Dynamic Service Rifle) aangepast. (hopelijk binnenkort mn 6inch loopje nog er bij :) dat is pas echt vlammen, al doet dit het ook al aardig !! Vandaag ook n wedstrijd geschoten, laatste van t seizoen, tenzei je naar t NK gaat.

Free float hand guard bedoel je denk ik, dat carbonnen buisje :) Dan n acog kijker met docter red dot er boven op! tri rail upper, evt voor lampjes, lasers, etc.

is 223 waar we veelal mee schieten. Voglend jaar wil ik mn FAL inkorten en dan wprdt t dus groter geweld!. Training, n echte, is ook staand, dit wa sinschieten na t schoonmaken van mn wapen. Wedstrijden is NIX zitten achter iets. Vandaag was zelfs schieten vanuit een auto !!! haha...

leuke sport hoor. Komen door heel het land, je kan best es n x komen kijken, zijn altijd wel oog- en oorbeschermers !!

jj
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

15 nov 2010, 10:45

franklyn85 schreef:

ojah dat doe ik ook nog golfen dan he heb je ook je GVB en wat is je handi?? if i may ask............. :lol:
Uiteraard gvb gehaald en binnen een jaar op handicap 18,8 gekomen maar blijf nu een beetje hangen..
Dus de hele winter weer lessen en op naar single handicap.

@ shag kom geregeld op het Rijk van Nunspeet maar ben nog nooit op Nijmegen geweest, hoor er ook hele goede verhalen over.
Maar het seizoen loopt op zijn end maar misschien is het wel leuk om met franlyn enjij en ik eens is volgend jaar een baan te lopen..

gr.
floris
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
MaVaEe
Koeien-teller

15 nov 2010, 11:23

Mijn hobby's zijn voornamelijk gadget gerelateerd en dan voornamelijk het tweaken van iPhones, iPads, Macs, PCs, Android, mediaplayers etc etc. ;)
Afbeelding
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 nov 2010, 14:20

florisvandam schreef:
franklyn85 schreef:

Uiteraard gvb gehaald en binnen een jaar op handicap 18,8 gekomen maar blijf nu een beetje hangen..

@ shag kom geregeld op het Rijk van Nunspeet maar ben nog nooit op Nijmegen geweest, hoor er ook hele goede verhalen over.
Maar het seizoen loopt op zijn end maar misschien is het wel leuk om met franlyn enjij en ik eens is volgend jaar een baan te lopen..

gr.
floris
Dat is wel een leuk idee, gaan we zeker doen. Heb alleen ondanks het feit dat ik er inmiddels alweer anderhalf jaar werk (naast m'n studie) er slechts 2 clinics op zitten dus echte wereldballen zal ik niet slaan :lol:
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

15 nov 2010, 16:35

Shag schreef:
florisvandam schreef:
franklyn85 schreef:

gr.
floris
Dat is wel een leuk idee, gaan we zeker doen. Heb alleen ondanks het feit dat ik er inmiddels alweer anderhalf jaar werk (naast m'n studie) er slechts 2 clinics op zitten dus echte wereldballen zal ik niet slaan :lol:
joh dat maak toch niet uit, draag je anders mijn tas en kijk je naar mijn mooie ballen ;)
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 nov 2010, 18:03

ja doeeeeiii :mrgreen: :lol: :s
nijn73
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

15 nov 2010, 20:08

Probeer in de wintermaanden te bouwen aan mijn modelspoorbaan.

www-z-spoor.nl

Zomer-bouwstop is weer voorbij. Ben nu op internet inspiratie aan het op doen voor een nieuwe baan.
Marcel Always Open
Cabrio-King

15 nov 2010, 20:34

Die link www-z-spoor.nl moet zijn www.z-spoor.nl ?? Maar die doet het ook niet. 8)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"

Terug naar “Kletshoek”