Maar ik zal me rustig houden...

dagelijks. hoezo?mjon1812 schreef:Horn: wel eens verdiept in de Forum-etiquette ?????
wel eens van een grapje gehoord? Terwijl je zelf toch kwistig met smilies strooit...mjon1812 schreef:ps: ben niet boos hoor, beetje verdrietig...
Voorbeeld: mijn avatar is dusMijn vriend Google schreef:Een avatar (uitspraak: afa·tar soms ook wel: affà·tjar) is een klein plaatje meestal tussen de 48x48 en 125x125 pixels groot, dat gebruikt wordt als gebruikersplaatje op fora(enkelvoud forum) op het Internet. Avatars staan meestal naast of onder de nickname van een lid.
Een avatar wordt gewoonlijk gebruikt als verpersoonlijking voor de persoon achter de computer. Het is de verschijning van een speler in de virtuele wereld of fantasiewereld.
Deze benaming komt waarschijnlijk uit het Hindoestaans. in het Hindi betekent awtaar, zo wordt het uitgesproken, ongeveer hetzelfde.
Marktplaats?Berthil schreef:(en had ik mijn vriendin niet ontmoet)
Optioneel toch? Ik zie nl. bij mij toch echt die opengewerkte cabrio staan...Berthil schreef:De avatar functie heeft op het NewMINIclub forum trouwens geen effect want die is vervangen door de afbeelding van de Parking.
Dan moet je toch echt eens je cookies leeggooien...horn schreef:Optioneel toch? Ik zie nl. bij mij toch echt die opengewerkte cabrio staan...Berthil schreef:De avatar functie heeft op het NewMINIclub forum trouwens geen effect want die is vervangen door de afbeelding van de Parking.
Onze sponsors