CABRIO-rijders.

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

18 sep 2006, 08:46

Hans schreef:In de zomer was het 37graden op de snelweg.. en ik stond in de file.. pffff.. dak lekker dicht gedaan en de airco aan, dan maar softcore cabriorijder maar wel eentje waarvan zijn hersenpan niet verbrandt is :wink:
Ja inderdaad. Vooral als je dan tussen twee van die :rijden zware jongens :rijden staat te schroeien. :zon Wat er dan allemaal vanuit die knalpijp je luchtwegen passeert daar wordt je niet vrolijk van.
En mijn jochies houd ik liever ongehavend achterin op de snelweg. Dus ook als het bloedheet is , soms kap dicht en airco aan. :p :p
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
karretje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

18 sep 2006, 10:49

@Horn:
Ja,ja dat klopt wat je zegt met kids achterin, :wink: (keek ik ook altijd al naar) want heb ook al eens achterin gezeten met een behoorlijk tempo, en mijn coupe was volledig anders en niet meer te verranderen de eerste 2 weken. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Neee, ik heb het dus over iemand alleen of met zijn tweeén, die dan dicht rijden :cry: :wink:
MINI...................................The best there is.
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

18 sep 2006, 16:06

karretje schreef: heb ook al eens achterin gezeten met een behoorlijk tempo, en mijn coupe was volledig anders en niet meer te verranderen de eerste 2 weken.
Hé Karin. Leuke metamorfose zal dat geweest zijn. Tja als je wereldberoemd bent moet je wat verzinnen om incognito te gaan. :lachuh . Had die mod wel eens willen zien. :wink: :wink:
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Avonertim
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

22 sep 2006, 17:16

Ik rij alleen in de winter open, voor de zomer heb ik airco want anders is het veel te warm..... :s
INCREDIBLY MINI. THE NEW MINI.
karretje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

22 sep 2006, 18:40

Hé Karin. Leuke metamorfose zal dat geweest zijn. Tja als je wereldberoemd bent moet je wat verzinnen om incognito te gaan. :lachuh . Had die mod wel eens willen zien. :wink: :wink:[/quote]

Nou............ :shock: Denk niet dat je dat had willen zien :lachuh !!!!!!!!!!!!!!!!!! >) >) ................... :mrgreen:
MINI...................................The best there is.

Terug naar “Kletshoek”