Ben je ooit bekeurd?
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
je reed 54 en zo'n flits is korter dan dat jij moet niezen
(als je nou met 180 door de bocht ging... dan is het gevaarlijker jah)
ik heb ze nooit geteld maar heb nu 9.5 jaar rijbewijs en schat zo'n 5 bekeuringen per jaar helaas
bellen, te hard, verkeerd inrijden, verkeerd parkeren, geen kentekenplaat, roodlicht... etc.
niet zo spectaculair dus...
allen terecht behalve het rode licht!!! ik rij NOOIT door rood!!!!
hahahaha gevaarlijk!!!???snans schreef:hout vasthouden
maar tot nu toe slechts 2
1x in NL reed 54 waar ik 50 mocht (in volle bocht recht voor me geflitst, levensgevaarlijk)
1x om de hoek hier waar je 50 mag, maar iedereen 70 rijdt
2x terecht dus, alleen vond ik die eerste keer wel heel gevaarlijk, want flitste recht in mijn gezicht in volle bocht toen we terugkwamen van huwelijksreis
meestal rijd ik niet (veel) te snel. althans, ... 120 betekend in België voor de meeste chauffeurs 130-135![]()
wel betrap ik mezelf er regelmatig op dat ik veel te ongeduldig ben in het verkeer, en daar ben ik niet zo trots op

(als je nou met 180 door de bocht ging... dan is het gevaarlijker jah)
ik heb ze nooit geteld maar heb nu 9.5 jaar rijbewijs en schat zo'n 5 bekeuringen per jaar helaas

bellen, te hard, verkeerd inrijden, verkeerd parkeren, geen kentekenplaat, roodlicht... etc.
niet zo spectaculair dus...
allen terecht behalve het rode licht!!! ik rij NOOIT door rood!!!!
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb er op 4.5j tijd ook al wel wat gehad. Nu de laatste tijd valt het eigenlijk best mee, hoewel ik niet anders rij.
De laatste keer was geloof ik waar ik nu voor aan het boeten ben..
Een rijverbod heb ik al eerder gehad, maar dat was voor wat anders.
Over het algemeen heb ik wel geluk. Als ik dan toch op de foto sta, is het meestal een moment waar ik net rustig rij.
En hier in het Belgenlandje beboeten ze niet snel voor asociaal rijgedrag & bumperkleven!
Heb wel al, terecht, een roodlicht-bekeuring gehad (in mijn jong en onbezonnen tijd
) en voor de rest wat parkeerbonnen..
De laatste keer was geloof ik waar ik nu voor aan het boeten ben..
Over het algemeen heb ik wel geluk. Als ik dan toch op de foto sta, is het meestal een moment waar ik net rustig rij.
En hier in het Belgenlandje beboeten ze niet snel voor asociaal rijgedrag & bumperkleven!
Heb wel al, terecht, een roodlicht-bekeuring gehad (in mijn jong en onbezonnen tijd

- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Hihihi.. Ik heb nog 1 jaar voorwaardelijke... Dus ik hou me nu netje aan de snelheid.. Waarom voorwaardelijk, ik ben 2 x gepakt toen ik net iets meer dan 30 te hard reed, toen ik nog een puntenrijbewijs had...
Agh, het heeft ook een voordeel, ik rij niet zo hard meer...
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Bellen & Gordels.
Dat eerste heb ik afgeleerd...... de laatste blijft lastig! Maar probeer er wel altijd aan te denken.
O ja en de laatste x te hard gereden net een paar dagen voordat ik mun PIEWIE inruilde.....
gr, PC
Dat eerste heb ik afgeleerd...... de laatste blijft lastig! Maar probeer er wel altijd aan te denken.
O ja en de laatste x te hard gereden net een paar dagen voordat ik mun PIEWIE inruilde.....
gr, PC

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
oops Linda! Ach met een cabrio geniet je ook als je niet hard rijdt
gr, PC

Let's MINI schreef:Hihihi.. Ik heb nog 1 jaar voorwaardelijke... Dus ik hou me nu netje aan de snelheid.. Waarom voorwaardelijk, ik ben 2 x gepakt toen ik net iets meer dan 30 te hard reed, toen ik nog een puntenrijbewijs had...
oops Linda! Ach met een cabrio geniet je ook als je niet hard rijdt

gr, PC

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb mn rijbewijs nu bijna 15 jaar en vooral in de eerste 10 jaar ging het regelmatig mis, met behoorlijke uitschieters. Vooral snelheid, maar ook doorgetrokken streep, vluchtstrook, rijden zonder helm (op de motor dan he), nachtje in de bak omdat ik mn smart plat had gereden op een wijnhandelaar en ikzelf ook niet helemaal nuchter was....
. Maar na 10 jaar (en een jaar voorwaardelijk) had ik het eindelijk begrepen en de laatste 5 jaar gaat het erg goed. sterker nog; met de MINI's nog helemaal niks gescoord! Hoop wel dat ik nou niks over mezelf afroep....

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
oke, eerst ff afkloppen.
maar in het half jaar dat ik nu me rijbewijs bezit ben ik gelukkig nog nooit bekeurd... (ik vind dan ook van mezelf dat ik bewust en netjes rijd...
)
het ergste wat ik heb meegemaakt is rijden zonder licht, niet stoppen voor rood en niet kunnen tonen van een ID, en dat allemaal tegelijk op de fiets.... ben toen wel zonder bekeuring thuis gekomen...
maar wat niet is kan altijd nog komen...
maar in het half jaar dat ik nu me rijbewijs bezit ben ik gelukkig nog nooit bekeurd... (ik vind dan ook van mezelf dat ik bewust en netjes rijd...

het ergste wat ik heb meegemaakt is rijden zonder licht, niet stoppen voor rood en niet kunnen tonen van een ID, en dat allemaal tegelijk op de fiets.... ben toen wel zonder bekeuring thuis gekomen...

maar wat niet is kan altijd nog komen...

- WoK
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ach.....
Ik zal een van de mooiste er maar tussen uit pikken dan...(min of meer censored
)
Na een middagje toeren met de boxster de stad ingereden (kan alleen met een binnenstad pas) en voor een kroeg gezet om een kopje koffie te drinken.
Je mocht er blijkbaar alleen laden en lossen, en zo'n Porsche is natuurlijk niet een gemiddelde Laad en Los auto...
Ook al had ik de alarm lichten aan en een esculaap op de voorruit...
Meneer de snor kwam, zag en begon te schrijven.
Ik direct er naar toe lopen en zeggen dat ik een lamme moest ophalen bij die kroeg.
Geloofde die niet. Vriendinnetje die bij me was had toevallig dr pootje in t gips. Voor de stijl even een rondje gereden met haar, weer terug gekomen, auto op dezelfde plaats gezet en gaan borrelen. Had de bekeuring toch al, en dan ga ik niet extra parkeergeld betalen...
Maatje van me heeft de auto uiteindelijk terug gereden....
Ik zal een van de mooiste er maar tussen uit pikken dan...(min of meer censored

Na een middagje toeren met de boxster de stad ingereden (kan alleen met een binnenstad pas) en voor een kroeg gezet om een kopje koffie te drinken.
Je mocht er blijkbaar alleen laden en lossen, en zo'n Porsche is natuurlijk niet een gemiddelde Laad en Los auto...
Ook al had ik de alarm lichten aan en een esculaap op de voorruit...
Meneer de snor kwam, zag en begon te schrijven.
Ik direct er naar toe lopen en zeggen dat ik een lamme moest ophalen bij die kroeg.
Geloofde die niet. Vriendinnetje die bij me was had toevallig dr pootje in t gips. Voor de stijl even een rondje gereden met haar, weer terug gekomen, auto op dezelfde plaats gezet en gaan borrelen. Had de bekeuring toch al, en dan ga ik niet extra parkeergeld betalen...
Maatje van me heeft de auto uiteindelijk terug gereden....
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar ik drink & rij niet en ik hou het wel rustig qua witte lijnen, rode lichten, pechstrook, ..
De Buell van mijn vader gecrashed toen ik nog niet het geschikte motorrijbewijs had (komt in twee stages in België) --> joyriden. Maand rijverbod (enkel motor) en een dikke 500 euro boete.coendek schreef:@geo.... voor wat dan?
Maar ik drink & rij niet en ik hou het wel rustig qua witte lijnen, rode lichten, pechstrook, ..

- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Phoe... Wat ik me zo ff snel kan herinneren.
1x 43km/h te hard (400 gulden)
1x 57km/h te hard (550 euro + 4 maanden rijbewijs kwijt)
1x parkeerboete (voor laten komen, is geseponeerd)
1x 49km te hard (368 euro, maandje geleden)
1x 6km/h te hard (trajectcontrole bij Arnhem, daar heb ik altijd een bekeuring)
1x 36 te hard (220 euro, vorige week)
Kan me door alle druk de laatste tijd niet meer op de vangrail concentreren...
1x 43km/h te hard (400 gulden)
1x 57km/h te hard (550 euro + 4 maanden rijbewijs kwijt)
1x parkeerboete (voor laten komen, is geseponeerd)
1x 49km te hard (368 euro, maandje geleden)
1x 6km/h te hard (trajectcontrole bij Arnhem, daar heb ik altijd een bekeuring)
1x 36 te hard (220 euro, vorige week)
Kan me door alle druk de laatste tijd niet meer op de vangrail concentreren...
Onze sponsors