Citroen vind ik echt een merk waarbij de autos in eerste twee jaar er leuk en modern uitzien maar in al in derde jaar hopeloos ouderwets.
Een Citroen vind ik een auto zonder beleving; voor mensen die een auto besturen maar niet in een auto rijden.
Citroen's Anti Retro reclame campagne...
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- JunkyXL
- Volledig MINI minded!
Bericht
moet eerlijk bekennen toen ik vanmiddag door n ds3 (hopelijk wel gechipt) werd achterna gereden en langzaamaan bij em wegreed, full power (om te zien of hij ook wilde "spelen"), dat ik er an snel achter kwam dat ik snel mn spruit en wat andere dingen laat monteren, wauw, die wasz bes snel zeg... gelukkig ging t goed, want de citroen werd ook nog door n dame bestuurd en mn vrouw naast me begon al, je verliest toch niet van n vrouw he... 

Laatst gewijzigd door JunkyXL op 05 apr 2010, 13:23, 1 keer totaal gewijzigd.
- Deniz
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jullie hebben een vreemde manier van praten/chatten daar in het oosten, ik moest je stukje 2x lezen om het goed te begrijpenJunkyXL schreef:moet eerlijk bekennen toen ik vanmiddag door n ds3 (hopelijk wel gechipt) reed en langzaamaan bij em wegreed, full power, dat ik snel mn spuit en wat andere dingen laat monteren, wauw, die wasz bes snel zeg... gelukkig ging t goed, want de citroen werd ook nog door n dame bestuurd en mn vrouw naast me begin al, je verliest toch niet van n vrouw he...

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Leuk filmpje Berthil, de handling ziet er ook OK uit van die Citroen 
Des te meer mensen die Citroens kopen, des te exclusiever de MINI blijft
Deze komt trouwens binnenkort op m'n auto:

Des te meer mensen die Citroens kopen, des te exclusiever de MINI blijft

Deze komt trouwens binnenkort op m'n auto:

MINI COOPER S R53 pre-facelift

Onze sponsors