Ben trots op je!
De MINI Marathon van Yvon
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Het kan ivm drukte bij een hardloopwedstrijd soms tot ong. 5 minuten duren bij de start voordat je over de startstreep loopt. die tijd mag je eraf halen.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Senna Da Silva
- Be Mini

Bericht
wel door de aanmoedigingen vanaf de kant door Wim en mij .
Inderdaad Robert de meesten keeken alsof ze zo dood neer gingen vallen en zo blij als Yvon keek ja dat komt natuurlijkRobert schreef:Gefeliciteerd! Ik doe het je niet na. Maareuh, ben jij nou de enige die er een beetje lol aan heeft. Als ik de lopers op de foto's zo zie, dan lijkt men een aardig partijtje chaggie te zijn. De vrolijkheid en blijdschap van een finish straalt er niet echt vanaf...![]()
wel door de aanmoedigingen vanaf de kant door Wim en mij .
Met vriendelijke groet ; Senna Da Silva
- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht

remember
Vorige week zondag heb ik de halve marathon gelopen in Scheveningen. De training van afgelopen half jaar heeft geholpen. Om 14.30 gingen we van start en om 16.30 kwam ik over de finish. Hoewel ik 'buiten' de tijd liep en geen tijdsregistratie had (of medaille) voelde de overwinning super. Ik heb mijn doel behaald op beide vlak: halve marathon en in maximaal 2,5 uur.
Gezien onze clubfotograaf niet aanwezig was zijn er dit keer geen chantabele plaatjes geschoten
Op naar de volgende hardloopwedstrijd 18 april in Hilversum
Go Sleefje Go!

Ik ga nog even jullie geheugen opfrissen ik schreef vorig jaar dat ik iets voor 2010 in de pijplijn had maar nog niet vertelde wat...
remember
Vorige week zondag heb ik de halve marathon gelopen in Scheveningen. De training van afgelopen half jaar heeft geholpen. Om 14.30 gingen we van start en om 16.30 kwam ik over de finish. Hoewel ik 'buiten' de tijd liep en geen tijdsregistratie had (of medaille) voelde de overwinning super. Ik heb mijn doel behaald op beide vlak: halve marathon en in maximaal 2,5 uur.
Gezien onze clubfotograaf niet aanwezig was zijn er dit keer geen chantabele plaatjes geschoten
Op naar de volgende hardloopwedstrijd 18 april in Hilversum
Go Sleefje Go!

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Top Yvon !!
Volgende keer moet je gewoon ff een oproepje doen.
Er zijn er nog veel meer die geweldige foto's maken.Yvon schreef: Gezien onze clubfotograaf niet aanwezig was zijn er dit keer geen chantabele plaatjes geschoten![]()
Volgende keer moet je gewoon ff een oproepje doen.
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- mini7benno
- Volledig MINI minded!

Onze sponsors