Zeg het maar....dennisw of padechjo
- Door
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nu je uitleg hebt gegeven hoe de naam tot stand is gekomen vind ik het wel wat hebben ... cutepadechjo schreef:Heb ook nog een andere hobby naast de Minien DennisW ging daar niet....was blijkbaar al in gebruik
![]()
Maar padechjo is de afkorting van Patricia, Dennis, Chimene, Joey.....m'n vrouw, ikke en de kids....snap ie

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Begin te wennen aan de nieuwe naam... dus houden 

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Re: Zeg het maar....dennisw of padechjo
Maak er maar weer Dennisw van. Op de eerstvolgende meet na de aanpassing van je naam (1 november in de bush) ben je dan van harte welkom. Slechts 55+ mini's met circa 100 man. Een rondje is danniet verkeerd.padechjo schreef:Omdat er aan aantal mini gekken hier zijn die enorm veel moeite hebben met m'n nieuwe forumnaam heb ik voor jullie maar een poll aangemaakt.![]()
![]()
Afhankelijk van de uitslag zal ik Berthil vragen om opnieuw een aanpassing te doen.....wat me ongetwijfeld een rondje zal kosten tijdens een volgende meet![]()

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
ik quote Marjon even

Denk dat hier hét argument gevallen is om de naam Padechjo te behoudenPretty Cooper schreef:als ik je nieuwe naam lees krijg ik steeds zin in vakantie. Houden hoor veel leuker!!!!
gr, PC

Gr, Marcel
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors