kreeg net te horen dat een 18 jarig jochie een ongeluk heeft gehad bij t kijken....
Was vrijdag en hijs met zn pas aangepakte Volvo T5 de bocht uitgevlogen, 3 keer over de kop. Gescheurd wervelkolom ofzo....
Ligt ie daar voor operatie....kon die alleen maar zeggen hoe jammer hij t vind dat zn volvo naar de tyfus is omdat ie net klaar was etc.
Wel blij dat ie in n volvo zat. 3 mede passagiers niet gewond.
Hellendoorn Rally
- Coen
- Be Mini
Bericht
Die RS6 heb ik ook nog gezien! Alleen was ie toen nog heel.
Had namelijk ook graag geweten welke instellingen ik nou het beste kon gebruiken van m'n camera 
Die Citroën C2's hadden op het rechte stuk geen snelheid meer over, reden vol in de begrenzer
Altijd handig dus zo'n NewMiniclub.nl sticker!
We hebben nog naar je gezocht maar konden je niet vindenthe blue lobster schreef:Zeker weten Ivo.![]()
Op het overharde stuk ( stond bij het langste stuk op de proef ) haalde ze een top van 180 km/uur.![]()

Die Citroën C2's hadden op het rechte stuk geen snelheid meer over, reden vol in de begrenzer

Inderdaad! Was erg toevallig. Ik stapte uit m'n Mini en ineens vroeg iemand of ik Coen was...Sven schreef:En per toeval de MINI van TBL gezien en Coen getroffen

Lotus Elise S1 + Lotus Elise S2 111S + 2013 F20 BMW 1 serie
- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!
Bericht
Da's zeker een mooi filmpje
Prachtig die knallen uit de EVO's, maar het geluid van zo'n 350 Z is helemaal te gek.
Volgend jaar onze vakantie in het oosten maar eens combineren met deze rally

Prachtig die knallen uit de EVO's, maar het geluid van zo'n 350 Z is helemaal te gek.
Volgend jaar onze vakantie in het oosten maar eens combineren met deze rally

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo dan! 
Vorige week zaterdag dus naar de rally geweest
Eerst gewoon naar Rijssen gereden om daar maar uit te vinden waar ik precies moest zijn. Al gauw een groepje auto's gevolgd tot net buiten Rijssen en zag ik opeens een hele bekende MINI
Hier moest ik dus wezen!
Ik kwam TBL tegen, althans de auto. De eigenaar was waarschijnlijk ergens in de bosjes gedoken om prachtige plaatjes te schieten. De steward had zelf ook een MINI (PW) en vertelde dat de TBL door was gelopen en dat ik beter ''naar de andere kant van het veld'' kon gaan om te zien of hij daar was. Tevens was er daar meer spektakel! Zo gezegd en gedaan en nog ff een paar foto's van TBL....
Wim hij stond er heel strak bij!

En daarna 100 meter terug gereden naar de andere kant, auto geparkeerd en naar het weiland lopen.... En daar kwam nog een MINI aangereden. Met clubsticker.... Even nadenken en gewoon brutaal vragen of het Coen was....
Jep! Samen naar de proef gekeken en een beetje geprobeerd om te zoeken naar hoe ik een goede foto kon maken. Daarna samen naar een andere proef gereden (met een roze classic fiat 500 tussen ons in
, gaaf wagentje! )
En daar weer probeeren een paar goede foto's te schieten en natuurlijk genieten van al dat geweld....
Ik heb er heel wat weggegooid omdat ze nog niet goed waren, maar een paar wil ik dan nog wel laten zien....
Coen (en friends) Ik vond het gezellig! Weer iemand achter de naam leren kennen
Wim; helaas zijn we je niet tegengekomen.....
FOTO's...

We werden in de gaten gehouden....

De MINI's gebroederlijk geparkeerd

Dit ging best hard...

Deze verremde zich, staat er net op, was ff schrikken

NExt time @conrad Euregio Rally denk ik

Vorige week zaterdag dus naar de rally geweest

Eerst gewoon naar Rijssen gereden om daar maar uit te vinden waar ik precies moest zijn. Al gauw een groepje auto's gevolgd tot net buiten Rijssen en zag ik opeens een hele bekende MINI

Hier moest ik dus wezen!

Ik kwam TBL tegen, althans de auto. De eigenaar was waarschijnlijk ergens in de bosjes gedoken om prachtige plaatjes te schieten. De steward had zelf ook een MINI (PW) en vertelde dat de TBL door was gelopen en dat ik beter ''naar de andere kant van het veld'' kon gaan om te zien of hij daar was. Tevens was er daar meer spektakel! Zo gezegd en gedaan en nog ff een paar foto's van TBL....
Wim hij stond er heel strak bij!

En daarna 100 meter terug gereden naar de andere kant, auto geparkeerd en naar het weiland lopen.... En daar kwam nog een MINI aangereden. Met clubsticker.... Even nadenken en gewoon brutaal vragen of het Coen was....
Jep! Samen naar de proef gekeken en een beetje geprobeerd om te zoeken naar hoe ik een goede foto kon maken. Daarna samen naar een andere proef gereden (met een roze classic fiat 500 tussen ons in

En daar weer probeeren een paar goede foto's te schieten en natuurlijk genieten van al dat geweld....
Ik heb er heel wat weggegooid omdat ze nog niet goed waren, maar een paar wil ik dan nog wel laten zien....
Coen (en friends) Ik vond het gezellig! Weer iemand achter de naam leren kennen

Wim; helaas zijn we je niet tegengekomen.....
FOTO's...

We werden in de gaten gehouden....

De MINI's gebroederlijk geparkeerd

Dit ging best hard...

Deze verremde zich, staat er net op, was ff schrikken

NExt time @conrad Euregio Rally denk ik

Onze sponsors