1e jaars (broekie hoorde ik gister

Thanks!the blue lobster schreef:Goede keus ossie, geeft veel mogelijkheden, maar best wel pittig.ossie1972 schreef:
Staf & Kader, van Stivako.
![]()
Veel succes !
Idd, ik heb het ook doelbewust gekozen, altijd eer van je werk. En uiteindelijk een mooi product in je handen.Kuijt schreef:Hey Ossie,
Heb dat ook gedaan, jaaaaareeeeen geleden. Grafische vak is erg leuk!
Hey, wie was dat dan? Een van het verkoop team? Kwam voor wat digitaal drukwerk zeker?marcelclemens schreef: He Ossie,
Ik had vorige week nog een collega van jouw bij ons op het bedrijf!
Welke afdeling doe je?Ivo schreef:Ik ben inmiddels vijfdejaars student Geneeskunde en loop sinds september 2008 co-schappen in het ziekenhuis in Enschede, na de eerste vier jaar in Groningen gestudeerd te hebben.
Op dit moment orthopedie. In de garage van het ziekenhuis kom ik niet veel, maar ik heb je MINI al eens gespot in EnschedeWoK schreef:Welke afdeling doe je?Ivo schreef:Ik ben inmiddels vijfdejaars student Geneeskunde en loop sinds september 2008 co-schappen in het ziekenhuis in Enschede, na de eerste vier jaar in Groningen gestudeerd te hebben.
Mn pa die neemt wel is mn Mini mee....kan zijn dat je die daar ergens in de garage spot
Cool, ik heb daar ook een jaar gewoond, in Capetown/ Zuid Afrika. Dat was in 1997, vorige eeuw...Deeble schreef: aangezien ik over een half jaar voor een half jaar richting Kaapstad vertrek en stage ga lopen bij een investeringsfonds en daarna wie weet blijf ik .....![]()
Onze sponsors