Als iedereen dan thuis blijft ben ik tenminste op tijd op mijn stage.....wat een klote verkeer tegenwoordig!
Over een stukje waar je normaal 30 min over doet, doe je er nu minstens een uur over!!!!
9 oktober: iedereen thuis blijven!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik hoop dat dit initiatief compleet faalt. Ik zie graag dat de overheid wat aan het fileprobleem gaat doen (ik betaal er genoeg belastingen voor). Als ze nou minder belastingen zouden heffen over alles. Wil ik best wat voor ze terug doen.
iDD
iDD
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
)
Ik ben het wel met je eens dat overheid nu eens echt maatregelen moet nemen om de files op te lossen. Ben alleen bang dat het de overheid teveel oplevert als wij in de file staan. Het bedrijfsleven is er de dupe van en die berkend het weer door aan de consument. We betalen dus zelf om in onze file te staan
Wellicht denkt de overheid, dat wij het dan zelf ook maar op moeten lossen
Errug slap. En echt moeilijk is het niet hoor. Een paar kleine maatregelen en het probleem is opgelost (overigens hebben we niet bij alle maatregelen de overheid nodig hoor.....):
1 Vrachtwagens alleen op de rechterbaan laten rijden <overheid>
2 iedereen voldoende afstand houden (is wel zo gemakkelijk bij invoegen en uitvoegen) <rijdend nederland>
3 Niet remmen als het niet nodig is <rijdend nederland>
4 File mijdend gedrag stimuleren (eerder of later beginnen, thuiswerken, alternatief vervoer/route nemen etc) <bedrijfsleven>
5 Provinciale wegen beter maken (dus geen verkeersremmende maatregelen op deze wegen) <overheid>
6 Iedereen in een MINI gaan rijden (snel en wendbaar dus gemakkelijker door het verkeer en het ziet er leuker uit
) <rijdend nederland>
Nou van de andere kant hoop ik wel dat het lukt. Wellicht zien werkgevers dan ook in dat medewerkers best een dagje thuis kunnen werken. En dat dat de produktiviteit ten goed komt. Wellicht wordt het dan in de toekomst nog beter geaccepteerd om thuis te werken (mits het werk het toelaat natuiurlijkiDarkDesign schreef:Ik hoop dat dit initiatief compleet faalt. Ik zie graag dat de overheid wat aan het fileprobleem gaat doen (ik betaal er genoeg belastingen voor). Als ze nou minder belastingen zouden heffen over alles. Wil ik best wat voor ze terug doen.
iDD

Ik ben het wel met je eens dat overheid nu eens echt maatregelen moet nemen om de files op te lossen. Ben alleen bang dat het de overheid teveel oplevert als wij in de file staan. Het bedrijfsleven is er de dupe van en die berkend het weer door aan de consument. We betalen dus zelf om in onze file te staan

1 Vrachtwagens alleen op de rechterbaan laten rijden <overheid>
2 iedereen voldoende afstand houden (is wel zo gemakkelijk bij invoegen en uitvoegen) <rijdend nederland>
3 Niet remmen als het niet nodig is <rijdend nederland>
4 File mijdend gedrag stimuleren (eerder of later beginnen, thuiswerken, alternatief vervoer/route nemen etc) <bedrijfsleven>
5 Provinciale wegen beter maken (dus geen verkeersremmende maatregelen op deze wegen) <overheid>
6 Iedereen in een MINI gaan rijden (snel en wendbaar dus gemakkelijker door het verkeer en het ziet er leuker uit

- iDarkDesign
- Transformer
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors