Dat heb ik ook eens overwogen. Helaas hadden de negers op Mallorca afgelopen zomer geen IWC'sstefan740 schreef:Ik wil eigenlijk een replica IWC kopen. Het zal vast heiligschennis zijn maar ik heb geen 12k liggen...iemand een adresje?

Ik vind het niet zo belangrijk om een merk te kiezen welke een lange historie of een goede naam heeft. Ik kies horloges met name op hun uiterlijk. Wat ik mooi vind is voor mij belangrijker dan welk merk het is.Evomini schreef:
Over TW Steel, kan iemand mij uitleggen waarom ze zo populair zijn, en begeerlijk?
Die uit China staan waarschijnlijk stil (ondanks de "winder")........Erwinner schreef:Leuk topic! Die hobby heb ik een jaar of 5-6 geleden ook eens geprobeerd met leuke verzameling IWC's en Panerai's. Nu nog een winder thuis staan met een paar "gen's" en het een-en-ander uit China. Raad maar eens welke
Leuke site van paar jaar geleden was http://www.rwg.cc/
Zoek mijn posts daar maar eens op... Weet alleen niet of het nog zo'n actief forum is. Overigens is dit een hobby die ook behoorlijk time-consuming kan zijn. Daarnaast vraagt een bestelling uit verweggistan ook veel geduld en je kunt wel eens tegen 'de lamp' lopen![]()
Onze sponsors