Kan er nog iemand iets zinnigs zeggen over mijn prijs?
Die air vind ik wel sexy maar ik vind 11 inch te klein voor dagelijks gebruik.
Het Apple topic
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Ja dat is dus alleen met opstarten. Als die moet gaan rekenen ga je dat echt wel merken.
http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... es/1363917

http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... es/1363917

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Of je nou een MBP of een MBA neemt, op 13" kan je geen video bewerken. Dat is veel te klein! Ikzelf gebruik een 15" MBP op het moment. Lekker ding is het.
iDD
iDD
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Guys,
Is er nog iemand die op korte termijn naar de VS gaat, die voor mij een iPad 16gb wifi only wil meenemen?
Of er een te koop weet voor een leuke prijs?
Uiteraard betaal ik je vooruit
Is er nog iemand die op korte termijn naar de VS gaat, die voor mij een iPad 16gb wifi only wil meenemen?
Of er een te koop weet voor een leuke prijs?
Uiteraard betaal ik je vooruit

- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mag ik hier trouwens even elke mac bezitter een tip geven!
Mijn mac mini wordt nogal warm als ik aan het video bewerken ga. Dit is natuurlijk niet bevorderlijk voor de hardware. Ik heb dus een temperatuur meter geinstalleerd, te weten: Temperature monitor een mooi stukje software die je de temperaturen doorgeeft. Ik schrok me een hoedje toen ik zag dat temperaturen dik boven de 80 geen uitzondering waren.
Nu heb ik smcFanControl geïnstalleerd, hier kun je de fan in je macbook, imac of mac mini mee regelen. Ik heb de fan even op 5500 laten blazen en wat denk je? De temperaturen gingen binnen 10 minuten naar beneden. Je mac maakt natuurlijk wel meer lawaai, maar als je iets aan het omzetten bent waar je toch niet de hele tijd bij hoeft te zijn, of je bent iets aan het downloaden dan kun je hem best even volle bak laten blazen, lijkt me een stukje behoud van je geliefde mac!
Download dus smcFanControl als je mac je lief is, of je gewoon geïnteresseerd bent in de warmte ontwikkeling van je mac.
Mijn mac mini wordt nogal warm als ik aan het video bewerken ga. Dit is natuurlijk niet bevorderlijk voor de hardware. Ik heb dus een temperatuur meter geinstalleerd, te weten: Temperature monitor een mooi stukje software die je de temperaturen doorgeeft. Ik schrok me een hoedje toen ik zag dat temperaturen dik boven de 80 geen uitzondering waren.
Nu heb ik smcFanControl geïnstalleerd, hier kun je de fan in je macbook, imac of mac mini mee regelen. Ik heb de fan even op 5500 laten blazen en wat denk je? De temperaturen gingen binnen 10 minuten naar beneden. Je mac maakt natuurlijk wel meer lawaai, maar als je iets aan het omzetten bent waar je toch niet de hele tijd bij hoeft te zijn, of je bent iets aan het downloaden dan kun je hem best even volle bak laten blazen, lijkt me een stukje behoud van je geliefde mac!
Download dus smcFanControl als je mac je lief is, of je gewoon geïnteresseerd bent in de warmte ontwikkeling van je mac.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Thank voor de tip!
Zijn deze beide te vinden in de app store?
ben nu onderweg in de trein en heb zeeeer trage verbinding..
Zijn deze beide te vinden in de app store?
ben nu onderweg in de trein en heb zeeeer trage verbinding..
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Gaaf filmpje Ossie, oude man gaat van MS-DOS naar Ipad en slaat heel Windows gewoon over
(van 1980 naar 2010 technologie)
Nostalgisch moment trouwens. WP51
(van 1980 naar 2010 technologie)

Nostalgisch moment trouwens. WP51

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Wij van vroeger, maarten, wij spraken over WP51 of WP42. En toen kwam WP60 en toen ging alles mis met de wereld.
De introductie van wysiwyg ...

Gr, Marcel
- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik weet ook nog dat ik liever bij mijn MS DOS bleef want dan zag je tenminste echt wat er op je pc gebeurde. Met heel dat windows was het maar 1 grote spelcomputer.
Gelukkig is er nu ook IDOS
X2Marcel Always Open schreef:Wij van vroeger, maarten, wij spraken over WP51 of WP42. En toen kwam WP60 en toen ging alles mis met de wereld.![]()
De introductie van wysiwyg ...
Ik weet ook nog dat ik liever bij mijn MS DOS bleef want dan zag je tenminste echt wat er op je pc gebeurde. Met heel dat windows was het maar 1 grote spelcomputer.

Gelukkig is er nu ook IDOS

Onze sponsors