Het Apple topic
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Menno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mijn vriendin moet een nieuwe accu hebben voor haar Macbook.. aangezien wij zaterdag naar Amerika gaan had ze gekeken wat die daar kosten en dat scheelt wel met NL..
Weet iemand of dit daar gewoon dezelfde zijn als voor een Macbook hier?
(sorry ben er totaal niet in thuis
)
Weet iemand of dit daar gewoon dezelfde zijn als voor een Macbook hier?
(sorry ben er totaal niet in thuis

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Ik wil een Mac MINI in HK kopen.
Prijs goedkoopste model is omgerekend 559 euro en voor de duurdere 799 euro. Prijzen in NL zijn: 799 en 1149euro.
Is dus best een aardig verschil. Is het de moeite om voor het duurdere model te gaan?
Zit ook te twijfelen om voor de iPad te gaan:
16GB 388 euro, 32GB 468 euro en 64GB 548 euro WiFi versie
16GB 488 euro, 32GB 568 euro en 64GB 648 euro 3G versie
Of goedkoopste MacMINI + goedkoopste iPad?
Moeilijke keuze............
Prijs goedkoopste model is omgerekend 559 euro en voor de duurdere 799 euro. Prijzen in NL zijn: 799 en 1149euro.
Is dus best een aardig verschil. Is het de moeite om voor het duurdere model te gaan?
Zit ook te twijfelen om voor de iPad te gaan:
16GB 388 euro, 32GB 468 euro en 64GB 548 euro WiFi versie
16GB 488 euro, 32GB 568 euro en 64GB 648 euro 3G versie
Of goedkoopste MacMINI + goedkoopste iPad?
Moeilijke keuze............

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik gebruik meestal photobucket op mn iphone
denk dat die ook wel voor de ipad te krijgen is ..... gratis 

- Z3Mrunner
- One wheel wonder
Bericht
Macally IPad
Ik heb 'm ook al een hele tijd. Geweldig product. Er verschijnen steeds mooiere apps. Wordt door iedereen hier thuis gebruikt. Ook zakelijk zelf in gebruik en steeds mee bij mijn klanten. Wij gebruiken veel het hoesje van MacallyRies schreef:Ik heb de ipad sinds de dag van introductie in de US en moet zeggen dat ik hem sindsdien wel iedere dag gebruik. De iMac wordt een stuk minder gebruikt. Nu nog een maandje wachten op een goed beschermhoesje.
Macally IPad
- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik sta op het punt om op mijn iPad ff te sliden op jailbreakme.com maar voor mij is het nog niet duidelijk wat Cydia of Rock dan doet of moet doen. Iets om later opnieuw te kunnen jailbreaken? Het opslaan van een handtekening? Maar als je toch een restore hebt gedaan kan je het toch opnieuw doen?
En blijven al je apps als die voor je jailbreak had behouden?
En blijven al je apps als die voor je jailbreak had behouden?

- Z3Mrunner
- One wheel wonder
Bericht
Dit weekend VGA kabeltje voor de IPad gekocht.
Beeld is fantastisch mooi.
Maarrr, het blijkt dat je maar een beperkt aantal applicaties naar de beamer kunt sturen: Keynote, foto's en video's bij de rest van schermen/applicaties blijft alles zwart.
Jammer.
Maarrr, het blijkt dat je maar een beperkt aantal applicaties naar de beamer kunt sturen: Keynote, foto's en video's bij de rest van schermen/applicaties blijft alles zwart.
Jammer.
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht

Nog mensen met nieuwe Apple gadgets?
Dan moet je even jailbreaken dan kan je alles uitsturen.Z3Mrunner schreef:Dit weekend VGA kabeltje voor de IPad gekocht.
Jammer.

Nog mensen met nieuwe Apple gadgets?

Onze sponsors